Пошуковий запит: (<.>A=Білоусова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Білоусова Л. Документи ДА Одеської області про історію й діяльність християнських конфесій та парафій [Електронний ресурс] / Л. Білоусова // Студії з архівної справи та документознавства. - 2001. - Т. 7. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_2001_7_15
|
2. |
Білоусова Л. Г. Перша міжнародна науково-практична конференція "Архів. Документ. Історія. Сучасність" [Електронний ресурс] / Л. Г. Білоусова, Г. Л. Малінова, В. М. Мальченко, І. В. Сапожников // Архіви України. - 2000. - № 4-6(244). - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2000_4-6(244)__12
|
3. |
Ананьєва Т. Г. Комплексна фізична реабілітація хлопчиків-підлітків 11–13 років після компресійних переломів шийно-грудного відділу хребта в першому періоді [Електронний ресурс] / Т. Г. Ананьєва, Л. Г. Білоусова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 3. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_3_34 Охарактеризовано актуальність проблеми фізичної реабілітації дітей і підлітків, які перенесли травму хребта. Розглянуто основні сучасні підходи до комплексної фізичної реабілітації хворих після компресійних переломів хребців у шийно-грудному відділі. Описано комплексну програму фізичної реабілітації для хлопчиків-підлітків, розроблену для впровадження в першому періоді перебігу хвороби після перенесеної травми хребта з метою профілактики та усунення порушень з боку функцій верхніх кінцівок, дихальної, серцево-судинної систем, покращення загального стану хворих. Оцінено ефективність запропонованої програми фізичної реабілітації на підставі вивчення й аналізу динаміки показників функціонального стану серцево-судинної, дихальної систем і функції верхніх кінцівок.
|
4. |
Білоусова Л. Аспекти підготовки майбутнього вчителя до реалізації дидактичного потенціалу Інтернет-технологій у практиці навчання [Електронний ресурс] / Л. Білоусова, С. Криштоф // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__3
|
5. |
Білоусова Л. І. Єдиний державний іспит з інформатики в Росії: тенденції і перспективи [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 9. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_9_19
|
6. |
Білоусова Л. І. Інформатика в школі: ключові проблеми курсу [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 2. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_2_13
|
7. |
Білоусова Л. І. Висвітлення етичних аспектів Е-листування у процесі навчання інформатики [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, О. О. Колесник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_2_10
|
8. |
Білоусова Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 1. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_1_5
|
9. |
Ананьєва Т. Г. Комплексна фізична реабілітація чоловіків середнього віку після переломовивихів беннета та роланда на поліклінічному етапі [Електронний ресурс] / Т. Г. Ананьєва, Н. В. Оршацька, Л. Г. Білоусова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 2. - С. 11–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_2_4 Мета дослідження - надати наукове обгрунтування комплексної програми фізичної реабілітації чоловіків середнього віку після переломовивиху Беннета та Роланда в постіммобілізаційному періоді відновного лікування за умов поліклініки й оцінити її ефективність. Під час дослідження 21-го чоловіка середнього віку, які отримали травму кисті, використовувалися клінічні й інструментальні методи - гоніометрія суглобів кисті; кистьова динамометрія; вимірювання циліндричного пальцевого захвату кистю. Оцінено ефективність застосованих засобів фізичної реабілітації на підставі аналізу показників функціонального стану травмованої кисті чоловіків середнього віку після переломовивиху Беннета та Роланда. Висновки: доведено раціональність та ефективність запропонованої комплексної програми фізичної реабілітації чоловіків працездатного віку в постіммобілізаційному періоді після травми кисті за умов поліклініки.
|
10. |
Білоусова Л. І. Комунікаційна компетентність у ракурсі ключових якостей людини суспільства сталого розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Т. С. Хачіров // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_10
|
11. |
Білоусова Л. І. Проблеми модульного структурування навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_7
|
12. |
Білоусова Л. І. Специфіка і складники успішності виховної роботи куратора з першокурсниками [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Є. О. Ольховський // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_8 Розглянуто фактори, що зумовлюють специфіку роботи куратора зі студентами першого курсу і визначають її завдання. Окреслено практико-орієнтовані шляхи забезпечення успішності цієї роботи.Рассмотрено факторы, которые обусловливающие специфику работы куратора со студентами первого курса и определяющие ее задания. Определены практико-ориентированные пути обеспечения успешности этой работы.The article is devoted to coverage of the factors that cause the specificity of curator’s work with first-year students and it determines tasks of such work. The practice-oriented ways of success achievement in this work are outlined.
|
13. |
Білоусова Л. І. Критеріальний вибір системи комп’ютерно орієнтованого тестування навчальних досягнень [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, О. Г. Колгатін // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 5. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_5_11
|
14. |
Білоусова Л. Матеріали Державного архіву Одеської області про діяльність іноземних консульств у Одесі в ХІХ - на початку ХХ століть [Електронний ресурс] / Л. Білоусова // Міжнародні зв'язки України: наукові пошуки і знахідки. - 2015. - Вип. 24. - С. 374-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzu_2015_24_24
|
15. |
Білоусова Л. Роль електронних дидактичних ресурсів у забезпеченні успішності засвоєння змісту навчання учнями початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Білоусова, Н. Олефіренко // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 99-102 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_30
|
16. |
Пономарьова Н. О. Специфіка професійної орієнтації молоді в сучасний період розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Н. О. Пономарьова, Л. І. Білоусова // Народна освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_2_5
|
17. |
Білоусова Л. І. Візуалізація навчального матеріалу з використанням технології скрайбінг у професійній діяльності вчителя [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_6 Розглянуто теоретико-практичні аспекти використання технології скрайбінгу для візуалізації навчального матеріалу у професійній діяльності майбутнього вчителя. Розглянуто та проаналізовано види скрайбінгу як технології, яка є продуктивною для швидкого й ефективного засвоєння інформації за умов колосального зростання її обсягу та кількості. Розглянуто переваги застосування зазначеної технології в освітньому процесі, відображено необхідність формування особливих вмінь візуалізації навчальної інформації. Проаналізовано якості, які повинна мати сучасна людина, щоб стати успішним і затребуваним фахівцем, побудувати кар'єру, в нову, що настала слідом за інформаційною епоху. Показано, що подання навчальної інформації, реалізоване на базі сучасних технологій візуалізації, сприяє підвищенню пізнавальної активності учнів, виконує не лише ілюстративну функцію, але й набуває нових якостей, суттєво розширює сферу продуктивного застосування візуалізації у навчальному процесі, створюючи передумови для підвищення його ефективності та результативності.
|
18. |
Білоусова Л. Одеські товариства в організації еміграції євреїв з півдня Російської імперії до Сирії і Палестини у 1880-х – 1920-х рр. [Електронний ресурс] / Л. Білоусова // Міжнародні зв'язки України: наукові пошуки і знахідки. - 2016. - Вип. 25. - С. 206-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzu_2016_25_12
|
19. |
Білоусова Л. Роль учителя інформатики у професійній орієнтації учнів загальноосвітніх шкіл на ІТ-спеціальності [Електронний ресурс] / Л. Білоусова, Н. Пономарьова // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2016. - Вип. 4. - С. 157-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2016_4_18
|
20. |
Білоусова Л. І. SMART інструменти в професійній діяльності сучасного педагога [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Ю. О. Дехтярьова // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_7 Hа різних стадіях свого розвитку суспільство висуває все більш високі вимоги до робочої сили. Це обумовлює необхідність розвитку системи освіти на кожному новому етапі. Одним із засобів такого розвитку є інноваційні технології, тобто це принципово нові способи, методи та інструменти взаємодії викладачів та учнів, що забезпечують ефективне досягнення результату педагогічної діяльності. Застосовування на сучасному етапі інноваційних методів навчання у вищих навчальних закладах повинно бути спрямоване на формування моральних цінностей і сприяти формуванню індивідуальних моральних установок, заснованих на професійну етику, виробленню критичного мислення, вміння представляти і відстоювати власну думку. Використання SMART-технологій у процесі навчання надає можливість більш широко та повноцінно розкрити творчий потенціал кожного учня. Досліджено існуючі інноваційні інструменти, які педагог може використовувати в межах своєї педагогічної діяльності, розкрито сутнітись таких інструментів як SMART Board, SMART Responce, SMART Table, SMART Kapp і переваги їх використання у навчальному процесі. Встановлено, що застосування інноваційних педагогічних інструментів у педагогічній діяльності є дуже актуальним питанням за умов постійного зростання та оновлення знань, зважаючи на те, що безперервний розвиток компетенцій протягом усієї кар'єри стає найбільш актуальним в системі сучасної освіти.
|
| |