Пошуковий запит: (<.>A=Бахов І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бахов І. С. Методологічні основи сучасної полікультурної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, Н. М. Чернуха // Трипільська цивілізація. - 2012. - № 8. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Trcyv_2012_8_9
|
2. |
Бахов І. С. Готовність до міжкультурної комунікації як критерій сформованої міжкультурної компетентності студента університету [Електронний ресурс] / І. С. Бахов. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_3_4
|
3. |
Бахов І. С. Міжкультурна комунікація в контексті глобалізаційного діалогу культур [Електронний ресурс] / І. С. Бахов. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_2_3
|
4. |
Бахов І. С. Полікультурні засади освіти в сучасному українському освітньому просторі [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__3 Розглянуто основні проблеми та напрями розвитку полікультурної освіти на початку XXI ст. Проаналізовано взаємозв'язок культури та освіти в контексті міжкультурної комунікації, яка покликана сприяти формуванню сучасної культурно інтегрованої особистості. Досліджено інтеграційні та дисінтеграційні тенденції в полікультурній освіті.
|
5. |
Бахов І. С. Взаємозв’язок культури і освіти у формуванні міжкультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / І. С. Бахов. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_4
|
6. |
Бахов І. С. Міжкультурний компонент як основа формування міжкультурної компетенції майбутніх перекладачів [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2010. - Вип. 16. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2010_16_6
|
7. |
Чернуха Н. М. Основні тенденції розвитку полікультурного виховання в сучасному світі [Електронний ресурс] / Н. М. Чернуха, І. С. Бахов // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(04)__30
|
8. |
Бахов І. С. Форми і методи педагогічної підтримки учнів мігрантів [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, М. Кионг Нгуен // Молодий вчений. - 2014. - № 4(07)(2). - С. 46-48 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_4(07)(2)__13
|
9. |
Бахов І. Реалізація ідеї полікультурності в освіті США і країнах Європи: сучасний стан і перспективи розвитку [Електронний ресурс] / І. Бахов // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_21
|
10. |
Бахов І. С. Особливості формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх перекладачів в системі вищої лінгвістичної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Бахов. // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2011. - Вип. 19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psptkl_2011_19_4
|
11. |
Бахов І. С. Механізми формування етнічних стереотипів у міжкультурній комунікації [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 1. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_1_28
|
12. |
Бахов І. С. Культурно-історичні засади формування полікультурної освіти [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 25. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_25_11
|
13. |
Бахов І. Педагогічні концепції в системах полікультурної освіти США і Канади [Електронний ресурс] / І. Бахов // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_27 Проаналізовано педагогічні концепції в системах полікультурної освіти англомовних країн Північної Америки. Наведено найбільш поширені стратегії асиміляції: вимога розмовляти в навчальних закладах тільки державною мовою; установка на те, що досягнення успіху можливе за відмови від рідної мови і культури та прийняття загальнодержавних; сприйняття етнокультурних відмінностей як відхилень від норми, визнання культурно відмінних учнів як групи ризику; впровадження навчальних планів, орієнтованих лише на одну загальнодержавну культуру; рання ізоляція учнів з багатьох малих субкультур від сім’ї (навчання в інтернатах); відображення у змісті освіти цінностей, стилю життя тільки основної культури; запровадження програм початкового навчання рідною мовою з наступним повним переходом на загальнодержавну; відсутність спеціальних вимог до підготовки вчителів, які враховують культурні та лінгвістичні особливості учнів. Детально проаналізовано модель культурної асиміляції і модель культурного плюралізму (полікультуралізму) в соціальному устрої Канади і США.Проанализированы педагогические концепции в системах поликультурного образования англоязычных стран Северной Америки. Подробно рассмотрена модель культурной ассимиляции и модель культурного плюрализма (поликультурализма) в социальном устройстве Канады и США.This article analyzes the pedagogical concepts of multicultural education systems of Englishspeaking countries of North America. It presents a detailed analysis of the model of cultural assimilation and model of cultural pluralism in the social structure of Canada and the United States.
|
14. |
Бахов І. С. Становлення полікультурної освіти канади: історичний аспект [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(1). - С. 299-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(1)__74
|
15. |
Бахов І. С. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_2_20
|
16. |
Бахов І. С. Програми професійної підготовки вчителів США і Канади до роботи у полікультурному навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 28. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_28_18
|
17. |
Бахов І. С. Соціокультурний та історико-педагогічний контекст педагогіки Селестена Френе [Електронний ресурс] / І. С. Бахов, Н. В. Гончаренко-Закревська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 76(1). - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(1)__5
|
18. |
Бахов І. С. Основні напрямки реалізації полікультурності у професійній підготовці педагогів Сполучених Штатів Америки і Канади [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 77(2). - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_77(2)__4
|
19. |
Бахов І. С. Методи процесно-орієнтованого дослідження формування і розвитку перекладацької компетентності [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 65-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4(1)__16
|
20. |
Бахов І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів [Електронний ресурс] / І. С. Бахов // Врачебное дело. - 2017. - № 7. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_3
|
| |