Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2018/4(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Abdulazizova S. D. Eastern Romanticism of Victor Hugo. - C. 7-9.
  4. Асланлы Гунтюрк М. И., Асланлы Г. М. Физическая зрелость в творчестве Мамед Эмина Расулзаде. - C. 10-14.
  5. Байрамова Сямра Яшар кызы Практическая работа Азербайджанской интеллигенции по созданию учебников во второй половине XIX – начале XX веков. - C. 15-20.
  6. Балдинюк О. Д. Роль жіночої періодичної преси у здійсненні культурно-просвітницької роботи серед населення (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття). - C. 21-26.
  7. Гусейнова Кенуль Сахиб кызы Тестирование как инновационная форма оценки качества знаний студентов. - C. 27-30.
  8. Золотовська В. С. Зміст, форми і методи викладання іноземних мов у ВНЗ морського профілю. - C. 31-34.
  9. Зульфугарова А. В. Проблемы формирования творческого мышления учащихся. - C. 35-37.
  10. Ikonnikova M. V. Individual aspects in professional training of language teachers: innovative experience of the UK. - C. 38-42.
  11. Ісаєва О. А. Висвітлення проблеми неформальної освіти вчителів у Республіці Білорусь на основі робіт білоруських експертів. - C. 43-48.
  12. Козьменко О. І. Американський педагогічний досвід у впровадженні ефективних стратегій досягнення успішності студентів. - C. 49-52.
  13. Копенкина Л. А. Высшие школы учителей и воспитателей как новая форма педагогической магистратуры Франции. - C. 53-56.
  14. Пасічник Л. Л. Дослідницько-орієнтований підхід до професійного розвитку вчителів у центрах педагогічної освіти в Німеччині. - C. 57-60.
  15. Черепаня М. Т. Соціально-педагогічні основи становлення та розвитку закладів інтернатного типу в Закарпатті (1900–1919 рр.). - C. 61-64.
  16. Бахов І. С. Методи процесно-орієнтованого дослідження формування і розвитку перекладацької компетентності. - C. 65-72.
  17. Гречишкіна І. А. Критеріально-діагностичний інструментарій оцінки рівнів зв’язного мовлення молодших дошкільників. - C. 73-75.
  18. Кожем’яко Н. В., Мостицька Л. М. Використання інтернет-ресурсів у вивченні іноземної мови. - C. 76-79.
  19. Стефанишин К. Л., Зевако В. І. Вивчення теми "у магазині" на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача. - C. 80-83.
  20. Щекотиліна Н. Ф., Осіпова І. В., Павлюк А. Емоційно позитивні заняття та їх вплив на навчально-освітній процес у закладі вищої освіти. - C. 84-87.
  21. Щекотиліна Н. Ф., Павлюк А., Щекотилін Г. А. Розвиток фізичних якостей студентів засобом гри у футбол. - C. 88-92.
  22. Літовченко О. В. Шляхи профілактики заїкання в дітей. - C. 93-96.
  23. Платаш Л. Б. Психолого-педагогічний інструментарій корекційно-педагогічної роботи асистента вчителя з дітьми з розладами аутичного спектру. - C. 97-102.
  24. Геращенко Я. М. Набуття педагогічного досвіду під час організації та проведення вишкільно-оздоровчих таборів. - C. 103-106.
  25. Гура А. М. Рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 107-110.
  26. Денисенко Н. Г. Взаємозв’язок особистісного і діяльнісного підходів у системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 111-114.
  27. Доманюк О. М. Обґрунтування моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. - C. 115-118.
  28. Драчук М. І. Особистісні якості як складова інформаційної культури фармацевтів. - C. 119-122.
  29. Жигунова В. О. Стан іншомовної підготовки до професійної діяльності майбутніх фахівців з міжнародної інформації. - C. 123-126.
  30. Залужна А. Є., Ковтун О. М. Світогляд і світоглядна культура особистості в проблемному полі філософсько-педагогічної рефлексії. - C. 127-131.
  31. Карабін О. Й. Модернізація професійної освіти: професійний саморозвиток майбутніх фахівців. - C. 132-135.
2018
Вип. 4(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського