Пошуковий запит: (<.>A=Іноземцев В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Іноземцев В. Єдність життя і школи в педагогіці М.І.Пирогова [Електронний ресурс] / В. Іноземцев // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 3. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_3_20
|
2. |
Іноземцев В. Виховна педагогіка Макаренка А. С. [Електронний ресурс] / В. Іноземцев, С. Мороз // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_32
|
3. |
Іноземцев В. Девіантна поведінка молоді та шляхи її корекції [Електронний ресурс] / В. Іноземцев, С. Пилипенко, Є. Пилипенко // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 7. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_7_17
|
4. |
Бойко А. Концептуальні положення Пирогова М. І. про заохочення і покарання дітей [Електронний ресурс] / А. Бойко, В. Іноземцев // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 61-62. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_4
|
5. |
Іноземцев В. М. І. Пирогов: провідна роль професіоналізму вчителя у здійсненні заохочень і покарань учнів [Електронний ресурс] / В. Іноземцев // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_24
|
6. |
Іноземцев В. А. Морально-патріотичне виховання особистості у творчості І. П. Котляревського [Електронний ресурс] / В. А. Іноземцев // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 1. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_1_4
|
7. |
Іноземцев В. Педагогічні погляди М. І. Пирогова на сімейне виховання [Електронний ресурс] / В. Іноземцев // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_3_23
|
8. |
Іноземцев В. А. Філософсько-педагогічні аспекти заохочень і покарань у процесі виховання особистості майбутнього офіцера [Електронний ресурс] / В. А. Іноземцев, А. В. Іноземцев, Т. В. Іноземцев // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 1. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_1_20
|
9. |
Іноземцев В. А. Філософські аспекти виховання дітей у педагогічній спадщині М. Пирогова [Електронний ресурс] / В. А. Іноземцев // Постметодика. - 2013. - № 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_1_10
|
10. |
Іноземцев В. А. Морально-етичний характер методів заохочень і покарань у творчості М. Пирогова [Електронний ресурс] / В. А. Іноземцев // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_3_5 Розглянуто творчу спадщину видатного педагога М. Пирогова щодо виховання дітей. Висвітлено його проект нової шкільної системи, головним у якій він вважав принцип моральності. Обгрунтовано педагогічні, психологічні та правові аспекти використання методів заохочень і покарань дітей. Відмічено, що основними засобами застосування методів заохочень і покарань, забезпечення їх ефективності та морально-етичного значення М. Пирогов вважає увагу до кожної дитини, індивідуальний підхід і суб’єктно-суб’єктні відносини в навчальному закладі. Розкрито позицію М. Пирогова, щодо виховання дітей. Зауважено, що слід пам’ятати його слова: «Тільки те виховання обіцяє найбільше шансів на успіх, у якому вихователі зуміють пристосуватися до індивідуальності своїх вихованців і її пристосувати до життя». Доведено необхідність допомоги тому, хто скоїв правопорушення.Рассмотрено творческое наследие выдающегося педагога Н. Пирогова по воспитанию детей. Освещен его проект новой школьной системы, главным в которой он считал принцип нравственности. Обоснованы педагогические, психологические и правовые аспекты использования методов поощрений и наказаний детей. Отмечено, что основными средствами применения методов поощрений и наказаний, обеспечение их эффективности и морально-нравственного значения Н. Пирогов считает внимание к каждому ребенку, индивидуальный подход и субъектно-субъектные отношения в учебном заведении. Раскрыто позицию Н. Пирогова, по воспитанию детей. Замечено, что следует помнить его слова: «Только то воспитание обещает больше шансов на успех, при котором воспитатели смогут приспособиться к индивидуальности своих воспитанников и ее приспособить к жизни». Доказана необходимость помощи тому, кто совершил правонарушение.Pedagogical, psychological and legal aspects of the use of methods of encouragement and punishment of children are grounded. The necessity to help to someone who has committed violations of the right of is proved. Attention to each child, individual approach and subject-subject relations at school M. Pirogov considers for the methods of encouragement and punishments effective implementation, insuring of their efficiency and more values.
|
11. |
Іноземцев В. І. Громадянське виховання молоді у педагогічній спадщині М.І. Пирогова та його актуальність на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. І. Іноземцев // Новий Колегiум. - 2013. - № 4. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_4_16
|
12. |
Бойко А. Теорія стимулювання (Заохочення і покарання дітей) М. І. Пирогова та її розвиток у творчості видатних вітчизняних педагогів [Електронний ресурс] / А. Бойко, В. Іноземцев // Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 68. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2017_68_19
|
13. |
Лутфуллін В. С. Нормування навчальної діяльності як чинник збереження здоров’я школярів і студентів [Електронний ресурс] / В. С. Лутфуллін, В. А. Іноземцев, С. В. Пилипенко // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 5. - С. 22–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_5_7
|