Пошуковий запит: (<.>A=Шапран О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шапран О. Є. Роль екологічного маркетингу у формуванні іміджу соціально відповідального бізнесу [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран // Управління проектами та розвиток виробництва. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uprv_2012_2_14
|
2. |
Шапран О. С. Тенденції розвитку світового ринку нафтопродуктів [Електронний ресурс] / О. С. Шапран // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.12. - С. 341347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23
|
3. |
Шапран О. Соціально-історичні витоки освітньої політики держав з питань здорового способу життя [Електронний ресурс] / О. Шапран // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2009. - № 2. - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2009_2_36
|
4. |
Шапран О. Соціальне самопочуття населення як критерій результативності надання соціальних послуг державними службовцями [Електронний ресурс] / О. Шапран // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2009. - № 2. - С. 289-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2009_2_37
|
5. |
Шапран О. І. Формування управлінської компетентності майбутніх учителів у регіональних університетських комплексах [Електронний ресурс] / О. І. Шапран // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(2). - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(2)__17
|
6. |
Шапран О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів [Електронний ресурс] / О. Шапран // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_11_6 Розглянуто стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Відзначено, що системною базою університетського комплексу регіону є університети, які інтегрують увесь ланцюжок освітніх закладів (від дошкільних до вищих та закладів післядипломної освіти). Зауважено, що проблема розвитку університетської освіти набуває особливої актуальності в контексті Болонського процесу, що пов’язано із необхідністю адаптації вітчизняної вищої освіти до загальноєвропейських вимог та перспективою входження у світовий освітній простір. Проаналізовано досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ „Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті ім. Григорія Сковороди”, у структурі якого перебуває 20 установ. Встановлено, що функціонування університетського комплексу забезпечує вирішення трьох взаємопов’язаних завдань: вдосконалення освіти, пошук оптимального співвідношення загальноосвітньої та професійної підготовки, підвищення ефективності роботи освітніх установ.Рассмотрены стратегические направления развития региональных университетских комплексов, обеспечивающих профессиональную подготовку будущих учителей. Отмечено, что системной базой университетского комплекса региона являются университеты, интегрирующие всю цепочку образовательных учреждений (от дошкольных до высших и заведений последипломного образования). Отмечено, что проблема развития университетского образования приобретает особую актуальность в контексте Болонского процесса, что связано с необходимостью адаптации отечественного образования к общеевропейским требованиям и перспективой вхождения в мировое образовательное пространство. Проанализирован опыт создания и функционирования университетского комплекса при ГВУЗ "Переяслав-Хмельницком государственном педагогическом университете им. Григория Сковороды", в структуре которого находится 20 учреждений. Установлено, что функционирование университетского комплекса обеспечивает решение трех взаимосвязанных задач: совершенствование образования, поиск оптимального соотношения общеобразовательной и профессиональной подготовки, повышение эффективности работы образовательных учреждений.Considers the strategic direction of the regional university complexes, providing training of future teachers. It is noted that the university complex, systematic basis in the region are the universities that integrate the whole chain of educational institutions (from pre-school to higher and postgraduate education institutions). It is noted that the problem of university education is of particular relevance in the context of the Bologna process, which is related to the need to adapt the national education with European requirements and the prospect of integration into the global educational community. The experience of creation and functioning of the university complex in "Pereyaslav-Khmelnitsky State Pedagogical University named after Gregory Pansthe structure of which there are 20 institutions. Found that the functioning of the university complex provides the solution of three interrelated objectives: improving education, finding the optimal ratio of general education and vocational training, improve the efficiency of educational institutions.
|
7. |
Шапран О. Реалізація компетентнісного підходу в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / О. Шапран // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_62 Висвітлено прогресивність ідей компетентнісного підходу та його зв’язок з якістю освіти. Проаналізовано систему компетентностей в освіті. Розглянуто педагогічні технології, які обумовлюють упровадження компетентнісного підходу в практику роботи вищої школи. Охарактеризовано інноваційне освітнє середовище. Сформульовано основні принципи неперервної освіти. Розкрито шляхи реалізації компетентнісного підходу в системі неперервної освіти.Посказаны прогрессивность идей компетентностного подхода и его связь с качеством образования. Проанализирована система компетенций в образовании. Рассмотрены педагогические технологии, которые обусловливают внедрение компетентностного подхода в практику работы высшей школы. Охарактеризована инновационная образовательная среда. Сформулированы основные принципы непрерывного образования. Раскрыты пути реализации компетентностного подхода в системе непрерывного образования.The article expresses the progressive ideas of competence approach and its relation to the quality of education. Are considered the ways to implement the competence approach in continuing education.
|
8. |
Шапран О. Шляхи формування управлінської компетентності майбутніх кервіників у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. Шапран, Р. Довгій // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 373-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_72 Розглянуто сутність поняття "управлінська компетентність" та шляхи її формування у процесі підготовки майбутніх керівників навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Висвітлено досвід роботи з формування управлінської компетентності на факультеті післядипломної освіти ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди" в процесі підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом". Обгрунтовано доцільність використання інтерактивних педагогічних технологій для розвитку у майбутніх управлінців критичного мислення, ініціативності, комунікабельності, самостійності, взаємодовіри, вміння точно висловлюватися, аргументувати власну думка. Показано, що використання інтерактивних технологій допомагає змінити звичну для студента роль пасивного спостерігача на активного учасника навчального процесу.Рассмотрены сущность понятия "управленческая компетентность" и пути ее формирования в процессе подготовки будущих руководителей учебных заведений в системе последипломного образования. Представлен опыт работы по формированию управленческой компетентности на факультете последипломного образования ГВУЗ "Переяслав-Хмельницкий ГПУ им. Г. Сковороды" при подготовке магистров по специальности "Управление учебным заведением". Обоснована целесообразность использования интерактивных педагогических технологий для развития у будущих управленцев критического мышления, инициативности, коммуникабельности, самостоятельности, взаимного доверия, умения аргументировать собственную мысль. Показано, что использование интерактивных технологий помогает изменить привычную для студента роль пассивного наблюдателя на активного участника учебного процесса.In the article essence of concept "administrative competence" and way of its forming is examined in the process of preparation of future managers.
|
9. |
Шапран О. І. Науково-теоретичні підходи до професійної орієнтації сучасної молоді [Електронний ресурс] / О. І. Шапран, О. В. Симоненко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2010. - Вип. 13. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2010_13_11
|
10. |
Шапран О. І. Формування стратегії освітньо-професійної діяльності майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. І. Шапран, Н. І. Тонконог // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2010. - Вип. 13. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2010_13_12
|
11. |
Шапран О. Ю. Перспективи розвитку державної служби в Україні у контексті запровадження нового законодавства про державну службу [Електронний ресурс] / О. Ю. Шапран // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2014. - № 3. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2014_3_15
|
12. |
Шапран О. Чинники сталого розвитку світового ринку нафтопродуктів [Електронний ресурс] / О. Шапран // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Міжнародні відносини. - 2014. - Вип. 1. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_mv_2014_1_15
|
13. |
Шапран Ю.П. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Ю.П. Шапран, О.І. Шапран // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_3
|
14. |
Шапран О. І. Структура технологічної культури майбутніх учителів загально-технічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. І. Шапран, А. Ф. Литвин // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 3. - С. 198-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_3_18
|
15. |
Шапран О. С. Структура світового ринку нафтопродуктів [Електронний ресурс] / О. С. Шапран // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2013. - Вип. 115(1). - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2013_115(1)__36
|
16. |
Шапран О. І. Технології формування управлінської компетентності майбутніх керівників у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. І. Шапран // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 251, Вип. 239. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_251_239_31
|
17. |
Шапран О. Динаміка основних параметрів світового ринку нафтопродуктів в умовах фінансової нестабільності [Електронний ресурс] / О. Шапран // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2012. - Вип. 105(2). - С. 251-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2012_105(2)__48
|
18. |
Шапран О. І. Сутність професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів: з використанням досвіду підготовки педагогів у Франції [Електронний ресурс] / О. І. Шапран, І. А. Кононенко // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 241-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_30
|
19. |
Шапран О. І. Розвиток співробітництва майбутніх педагогів як ключової компетентності в процесі інтерактивної ігрової взаємодії [Електронний ресурс] / О. І. Шапран // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2017. - Вип. 5(1). - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2017_5(1)__18
|
20. |
Шапран Є. М. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем [Електронний ресурс] / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект XXI. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_2_10
|
| |