Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (16)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хохліна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хохліна О. П. 
Психологічні засади формування професійно значущих якостей у майбутніх правоохоронців [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія та педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 3-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2013_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хохліна О. П. 
Психологічні особливості студентів із різним стилем лідерства [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, Г. С. Шут // Юридична психологія та педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 62-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хохліна О. П. 
Проблема корекційної спрямованості трудового навчання дітей з інтелектуальними вадами [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 412-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хохліна О. 
Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть [Електронний ресурс] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_2_5
Розглянуто основні теоретичні засади досліджень, спрямованих на реформування освіти розумово відсталих дітей. Визначено позиції, що виступають концептуальними положеннями щодо удосконалення змісту навчання у допоміжній школі. Зазначено, що ці теоретичні позиції знайшли відображення у розроблених навчальних програмах для допоміжної школи, підручниках нового покоління, навчально-методичних посібниках, дисертаційних дослідженнях. Акцентовано увагу на одному із напрямів розв'язання проблеми удосконалення освітнього процесу в допоміжній школі - розробці 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень розумово відсталих учнів початкових класів. Виокремлено змістовий, операційно-організаційний та емоційно-мотиваційний компоненти діяльності розумово відсталої дитини як показники ефективності освітнього процесу ("педагогічні ефекти") у допоміжній школі. Наголошено, що ці показники було покладено в основу розробленої системи оцінювання навчальних досягнень учнів та їх моральної вихованості, а саме в основу визначення рівнів навчальних і виховних досягнень та критеріїв їх оцінювання. Зроблено висновок, що наведені у статті положення стали теоретичними засадами розв'язання основних теоретичних та прикладних завдань, що стояли перед корекційною педагогікою та спеціальною психологією на межі століть.Рассмотрены теоретические основы исследований, направленных на реформирование образования умственно отсталых детей. Определены позиции, выступающие в качестве концептуальных положений по совершенствованию содержания обучения во вспомогательной школе. Указано, что эти теоретические позиции нашли отражение в разработанных учебных программах для вспомогательной школы, учебниках нового поколения, учебно-методических пособиях, диссертационных исследованиях. Акцентировано внимание на одном из направлений решения проблемы совершенствования образовательного процесса во вспомогательной школе - разработке 12-балльной системы оценивания учебных достижений умственно отсталых учеников начальных классов. Выделены содержательный, операционно-организационный и эмоционально-мотивационный компоненты деятельности умственно отсталого ребенка как показатели эффективности образовательного процесса ("педагогические эффекты") во вспомогательной школе. Отмечено, что эти показатели были положены в основу разработанной системы оценки учебных достижений учащихся и их нравственной воспитанности, а именно в основу определения уровней учебных и воспитательных достижений и критериев их оценки. Сделан вывод, что приведенные в статье положения стали теоретическими основами решения основных теоретических и прикладных задач, стоящих перед коррекционной педагогикой и специальной психологией на рубеже веков.This paper discusses the theoretical basis of reforming educational content for children with intellectual disabilities in Ukraine in the late twentieth and early twenty-first century. The conceptual principles of educational standardization of mentally retarded students, improvement of its content, evaluation system of educational effects are introduced. Such principles relied on as a basis of conducted research on the issue and prepare state education standards for elementary level supporting school improvement Basis curriculum, development of criteria for assessment of student achievements, new curricula, textbooks, and so on. These principles were developed on the basis of data about the abilities of children with mental retardation to assimilate the content of learning disciplines and to socialize, scientific knowledge about the characteristics of their development, the limits and specific regarding their use of teaching tools to achieve educational and correctional goals during educational process. The article provides specific theoretical positions for the improvement of the training content for mentally retarded children, the principles of successful evaluation, the general evaluation criteria and levels of academic performance of students on the basis of consideration of forming indicators of structural components during learning activities − semantic, operational, organizational and emotional-motivational.
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.723 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Хохліна О. П. 
До проблеми формування діяльності школярів в умовах спеціального освітнього закладу [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 379-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__50
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Хохліна О. П. 
Становлення індивідуального стилю цілеспрямованої активності як умова успішного функціонування суб’єкта в екстремальних ситуаціях [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(2). - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(2)__54
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.746 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хохліна О. 
Проблема стильових особливостей життєдіяльності людини у контексті її онтогенетичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Хохліна // Естетика і етика педагогічної дії. - 2012. - Вип. 4. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2012_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Хохліна О. П. 
Теорія учбової діяльності : межі використання в навчанні розумово відсталих школярів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хохліна О. П. 
Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(1). - С. 257-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хохліна О. П. 
Категорія свідомості: суть та використання у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хохліна О. П. 
Проблема методологічних принципів психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2015. - № 2. - С. 5-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2015_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хохліна О. П. 
Проблема структури особистості у психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2016. - № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2016_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.549 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Хохліна О. П. 
Проблема змісту базових категорій психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2017. - № 1. - С. 21-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2017_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Хохліна О. П. 
Формування діяльності як засіб соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 332-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.252 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Хохліна О. П. 
Особливості інтересів студентів залежно від виявів ознак фемінності–маскулінності [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, В. В. Строїч // Юридична психологія. - 2017. - № 2. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2017_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 561.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Хохліна О. П. 
Проблема методологічних підходів у психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2018. - № 1. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2018_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.283 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Хохліна О. П. 
Особливості спілкування майбутніх психологів – екстравертів та інтровертів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, А. В. Чечко // Юридична психологія. - 2018. - № 2. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2018_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Хохліна О. П. 
Пояснювальні принципи психології в теоретичній спадщині Олександра Ткаченка [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 1. - С. 275-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Хохліна О. П. 
Особливості спрямованості особистості як детермінанта успішності соціально значущої активності студентів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, Д. В. Сила // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 279-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Хохліна О. П. 
До проблеми суті корекційно-розвивальної роботи в спеціальному освітньому закладі [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 323-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.892 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського