Пошуковий запит: (<.>A=Хохліна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хохліна О. П. Психологічні засади формування професійно значущих якостей у майбутніх правоохоронців [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія та педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 3-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2013_2_3
|
2. |
Хохліна О. П. Психологічні особливості студентів із різним стилем лідерства [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, Г. С. Шут // Юридична психологія та педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 62-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2014_1_9
|
3. |
Хохліна О. П. Проблема корекційної спрямованості трудового навчання дітей з інтелектуальними вадами [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 4. - С. 412-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2014_4_48
|
4. |
Хохліна О. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть [Електронний ресурс] / О. Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_2_5 Розглянуто основні теоретичні засади досліджень, спрямованих на реформування освіти розумово відсталих дітей. Визначено позиції, що виступають концептуальними положеннями щодо удосконалення змісту навчання у допоміжній школі. Зазначено, що ці теоретичні позиції знайшли відображення у розроблених навчальних програмах для допоміжної школи, підручниках нового покоління, навчально-методичних посібниках, дисертаційних дослідженнях. Акцентовано увагу на одному із напрямів розв'язання проблеми удосконалення освітнього процесу в допоміжній школі - розробці 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень розумово відсталих учнів початкових класів. Виокремлено змістовий, операційно-організаційний та емоційно-мотиваційний компоненти діяльності розумово відсталої дитини як показники ефективності освітнього процесу ("педагогічні ефекти") у допоміжній школі. Наголошено, що ці показники було покладено в основу розробленої системи оцінювання навчальних досягнень учнів та їх моральної вихованості, а саме в основу визначення рівнів навчальних і виховних досягнень та критеріїв їх оцінювання. Зроблено висновок, що наведені у статті положення стали теоретичними засадами розв'язання основних теоретичних та прикладних завдань, що стояли перед корекційною педагогікою та спеціальною психологією на межі століть.Рассмотрены теоретические основы исследований, направленных на реформирование образования умственно отсталых детей. Определены позиции, выступающие в качестве концептуальных положений по совершенствованию содержания обучения во вспомогательной школе. Указано, что эти теоретические позиции нашли отражение в разработанных учебных программах для вспомогательной школы, учебниках нового поколения, учебно-методических пособиях, диссертационных исследованиях. Акцентировано внимание на одном из направлений решения проблемы совершенствования образовательного процесса во вспомогательной школе - разработке 12-балльной системы оценивания учебных достижений умственно отсталых учеников начальных классов. Выделены содержательный, операционно-организационный и эмоционально-мотивационный компоненты деятельности умственно отсталого ребенка как показатели эффективности образовательного процесса ("педагогические эффекты") во вспомогательной школе. Отмечено, что эти показатели были положены в основу разработанной системы оценки учебных достижений учащихся и их нравственной воспитанности, а именно в основу определения уровней учебных и воспитательных достижений и критериев их оценки. Сделан вывод, что приведенные в статье положения стали теоретическими основами решения основных теоретических и прикладных задач, стоящих перед коррекционной педагогикой и специальной психологией на рубеже веков.This paper discusses the theoretical basis of reforming educational content for children with intellectual disabilities in Ukraine in the late twentieth and early twenty-first century. The conceptual principles of educational standardization of mentally retarded students, improvement of its content, evaluation system of educational effects are introduced. Such principles relied on as a basis of conducted research on the issue and prepare state education standards for elementary level supporting school improvement Basis curriculum, development of criteria for assessment of student achievements, new curricula, textbooks, and so on. These principles were developed on the basis of data about the abilities of children with mental retardation to assimilate the content of learning disciplines and to socialize, scientific knowledge about the characteristics of their development, the limits and specific regarding their use of teaching tools to achieve educational and correctional goals during educational process. The article provides specific theoretical positions for the improvement of the training content for mentally retarded children, the principles of successful evaluation, the general evaluation criteria and levels of academic performance of students on the basis of consideration of forming indicators of structural components during learning activities − semantic, operational, organizational and emotional-motivational.
|
5. |
Хохліна О. П. До проблеми формування діяльності школярів в умовах спеціального освітнього закладу [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 379-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__50
|
6. |
Хохліна О. П. Становлення індивідуального стилю цілеспрямованої активності як умова успішного функціонування суб’єкта в екстремальних ситуаціях [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(2). - С. 391-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(2)__54
|
7. |
Хохліна О. Проблема стильових особливостей життєдіяльності людини у контексті її онтогенетичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Хохліна // Естетика і етика педагогічної дії. - 2012. - Вип. 4. - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2012_4_8
|
8. |
Хохліна О. П. Теорія учбової діяльності : межі використання в навчанні розумово відсталих школярів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(2)__3
|
9. |
Хохліна О. П. Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 20(1). - С. 257-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_20(1)__33
|
10. |
Хохліна О. П. Категорія свідомості: суть та використання у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 249-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__37
|
11. |
Хохліна О. П. Проблема методологічних принципів психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2015. - № 2. - С. 5-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2015_2_3
|
12. |
Хохліна О. П. Проблема структури особистості у психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2016. - № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2016_2_4
|
13. |
Хохліна О. П. Проблема змісту базових категорій психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2017. - № 1. - С. 21-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2017_1_4
|
14. |
Хохліна О. П. Формування діяльності як засіб соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 332-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_58
|
15. |
Хохліна О. П. Особливості інтересів студентів залежно від виявів ознак фемінності–маскулінності [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, В. В. Строїч // Юридична психологія. - 2017. - № 2. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2017_2_3
|
16. |
Хохліна О. П. Проблема методологічних підходів у психології [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Юридична психологія. - 2018. - № 1. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2018_1_3
|
17. |
Хохліна О. П. Особливості спілкування майбутніх психологів – екстравертів та інтровертів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, А. В. Чечко // Юридична психологія. - 2018. - № 2. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2018_2_9
|
18. |
Хохліна О. П. Пояснювальні принципи психології в теоретичній спадщині Олександра Ткаченка [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 1. - С. 275-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_1_18
|
19. |
Хохліна О. П. Особливості спрямованості особистості як детермінанта успішності соціально значущої активності студентів [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна, Д. В. Сила // Психологічні науки: проблеми і здобутки. - 2018. - Вип. 2. - С. 279-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pnpz_2018_2_17
|
20. |
Хохліна О. П. До проблеми суті корекційно-розвивальної роботи в спеціальному освітньому закладі [Електронний ресурс] / О. П. Хохліна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 323-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(1)__32
|
| |