Пошуковий запит: (<.>A=Фасолько Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Фасолько Т. Теоретико-методологічні засади формування моральної компетенції дошкільника крізь призму загальнолюдських духовних цінностей [Електронний ресурс] / Т. Фасолько // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 29. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_29_25
|
2. |
Фасолько Т. Аналіз макроекономічних показників у контексті стратегії управління державним боргом [Електронний ресурс] / Т. Фасолько // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - 2013. - Вип. 18. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Un_msm_2013_18_21
|
3. |
Фасолько Т. М. Моделювання взаємозв'язку між державним боргом та економічним зростанням [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 548-555. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_69 Поглиблено аналіз взаємозалежності між величиною державного боргу та обсягами національного виробництва за допомогою виробничої функції. Змодельовано взаємозв'язок між державним боргом та економічним зростанням з урахуванням інвестицій в людський та фізичний капітал і параметрами ефективності виробництва. Обгрунтовано переваги управління державним боргом у руслі інтенсифікації економічного зростання.
|
4. |
Фасолько Т. М. Моделі взаємозв’язку державного боргу та дефіцитів бюджету і платіжного балансу [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 217-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_4_32
|
5. |
Фасолько Т. Моделювання динаміки державного боргу в руслі інтенсифікації економічного зростання [Електронний ресурс] / Т. Фасолько // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - 2014. - Вип. 19(1). - С. 169-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Un_msm_2014_19(1)__24
|
6. |
Фасолько Т. С. Психолого-педагогічні передумови формування відповідального самовизначення в дошкільному віці [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_19
|
7. |
Фасолько Т. С. Розвивальні можливості особистісно орієнтованих освітніх технологій та їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 8. - С. 400-404. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_8_71
|
8. |
Фасолько Т. М. Моделювання взаємозв’язку між державним боргом та бюджетним дефіцитом в контексті забезпечення платоспроможності країни [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько // Університетські наукові записки. - 2016. - № 4. - С. 246-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2016_4_28
|
9. |
Фасолько Т. М. Реалізація моделі впливу державного боргу на обсяги національного виробництва [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 489-495. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_53 Розроблено модель управління державним боргом на базі виробничої функції. Проаналізовано ефективність використання досягнень науки та техніки з метою оновлення виробничих потужностей і поліпшення умов праці для підвищення конкурентоспроможності вітчизняної економіки.
|
10. |
Фасолько Т. М. Моделювання очікувань економічних агентів за умов подвійної дефіцитності та боргового фінансування національної економіки [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько, П. М. Сем’янчук // Університетські наукові записки. - 2017. - № 4. - С. 334-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2017_4_27
|
11. |
Фасолько Т. М. Бюджетний дефіцит і боргова політика держави [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 352-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_77
|
12. |
Фасолько Т. С. Гуманістична парадигма як основа виховання ціннісно орієнтованої особистості дитини передшкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 7(1). - С. 233-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(1)__27
|
13. |
Фасолько Т. М. Напрями покращення маркетинґової стратегії [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько, П. М. Сем’янчук // Університетські наукові записки. - 2019. - № 4. - С. 160-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2019_4_17
|
14. |
Фасолько Т. М. Борговий аспект економічної безпеки [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько, Т. В. Терещенко, П. М. Сем’янчук // Економіка та митно-правові відносини. - 2019. - Вип. 11-12. - С. 99-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eccuslerel_2019_11-12_15
|
15. |
Фасолько Т. С. Виховання самовпевненості у дітей передшкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 10. - С. 178-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2018_10_20
|
16. |
Фасолько Т. С. Формування ціннісних орієнтацій дитини дошкільного віку в умовах суспільного виховання [Електронний ресурс] / Т. С. Фасолько // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 9. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2018_9_14
|
17. |
Фасолько Т. Використання особистісно орієнтованих освітніх технологій у роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. Фасолько // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2014_3_15 Зазначено, що головним науковим положенням, на якому базується процес оновлення змісту дошкільної освіти України ХХI ст., є визнання пріоритету розвитку особистості дитини, цінності й сенсу її буття. Обґрунтовано необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку, врахування законів психічного розвитку у формуванні особистості. Наголошено на існуванні нагальної потреби як подальшої розробки, так і впровадження запропонованих науковцями освітніх особистісно-зорієнтованих технологій, прогресивних зарубіжних технологій розвитку особистості.Отмечено, что главным научным положением, на котором базируется процесс обновления содержания дошкольного образования Украины ХХI в., является признание приоритета развития личности ребенка, ценности и смысла его бытия. Обоснована необходимость гуманизации процесса воспитания детей дошкольного возраста, учет законов психического развития в формировании личности. Подчеркнуто, что существует неотложная необходимость как дальнейшей разработки, так и внедрения предлагаемых научными работниками образовательных личностно ориентированных технологий, прогрессивных иностранных технологий развития.The article is devoted to committing the up-to-date approaches to the problem of forming children personality at preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing preschool age children is justified.
|
18. |
Кушнір О. К. Управління виробничою логістикою з використанням OPT систем [Електронний ресурс] / О. К. Кушнір, Т. М. Фасолько // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2019. - Вип. 14. - С. 197-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2019_14_30
|
19. |
Фасолько Т. М. Підвищення ефективности матеріяльно-технічного забезпечення підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Фасолько, П. М. Сем’янчук // Університетські наукові записки. - 2020. - № 2. - С. 55-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2020_2_7
|