Пошуковий запит: (<.>A=Тарарак Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тарарак Н. Г. Проблема створення періодизації процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів вищих мистецьких навчальних закладів України ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_11
|
2. |
Тарарак Н. Г. Формування ціннісних орієнтацій у студентів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // . - 2013. - Вип. 33. - С. 201-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_33_26
|
3. |
Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія як основа формування комунікативної компетенції студентів-дизайнерів [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 34. - С. 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_22
|
4. |
Тарарак Н. Г. Умови формування ціннісних орієнтацій студентів у ході організації навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 414-421. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_91
|
5. |
Тарарак Н. Г. Еволюція аксіологічних концепцій формування "ціннісних орієнтацій" в науковій думці [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2013. - Вип. 41(1). - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2013_41(1)__17
|
6. |
Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_5 Проаналізовано основні роботи видатних педагогів сучасності й розглянуто методи, форми, засоби ціннісної педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи. Розкрито суть поняття "ціннісна педагогічна взаємодія" у контексті аксіологічної освітньої парадигми, що сприяє розвитку суб'єктного потенціалу особистості, організації ціннісно-орієнтаційної діяльності учасників навчального процесу в процесі їх взаємодії. Увагу приділено ролі мистецтва у процесі навчання. Педагогіка й мистецтво постають взаємозумовленими "двома сторонами однієї медалі", становлячи інтегровану єдність.
|
7. |
Тарарак Н. Г. Критерії визначення етапів формування "ціннісних орієнтацій" студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 691-696. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_141 Розкрито сутність творчого процесу митця в мистецько-педагогічному процесі, обгрунтовано та охарактеризовано критерії періодизації процесу формування ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ мистецького профілю України ХХ ст. Визначено зміст, методологію та підходи щодо розгляду цього феномену на певному етапі розвитку вищої професійної школи та науково-педагогічної теорії в цілому.Раскрыта сущность творческого процесса в художественно-педагогическом процессе; обоснованы и охарактеризованы критерии периодизации процесса формирования ценностных ориентаций студентов ВУЗ художественного профиля Украины ХХ в. Определены содержание, методология и подходы к рассмотрению этого феномена на определенном этапе развития высшей профессиональной школы и научно-педагогической теории в целом. Disclosure of the nature of the creative process in art-pedagogical process; justified and described criteria periodization of the process of value formation among students in higher education in Ukraine artistic profile of the twentieth century, defined the content, methodology and approaches to addressing this phenomenon at a certain stage of development of higher vocational schools and scientific and pedagogical theory in general.
|
8. |
Тарарак Н. Г. Формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю (кін. 50-х - 60-ті рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_58
|
9. |
Тарарак Н. Особливості формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю [Електронний ресурс] / Н. Тарарак // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_3_12
|
10. |
Тарарак Н. Г. Формування ціннісних орієнтацій в процесі мистецької освіти перш. пол. 1960 рр. XX ст. [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2014. - Вип. 35. - С. 167-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2014_35_19
|
11. |
Тарарак Н. Ціннісні орієнтири як складник формування комунікативної компетентності студентів мистецьких навчальних закладів України [Електронний ресурс] / Н. Тарарак // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_2_15
|
12. |
Тарарак Н. Г. Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 139-142 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_30
|
13. |
Тарарак Н. Г. Питання вокально-хорової підготовки майбутніх вчителів музики у вищих навчальних закладах України [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 16. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_16_36
|
14. |
Тарарак Н. Г. Форми здійснення міжпредметних зв’язків у професійній підготовці вчителя музики [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_69
|
15. |
Тарарак Н. Г. Формування поняття "Ціннісні орієнтації" студентів ВНЗ мистецького профілю (кінець XX–XXI ст.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2016. - Вип. 40. - С. 92-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2016_40_12
|
16. |
Тарарак Н. Г. Аксіологізація змісту вищої мистецької освіти України (1990-ті рр. – XXI століття) [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2015. - Вип. 37. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2015_37_21
|
17. |
Тарарак Н. Г. Аксіологічна домінанта в освітніх закладах мистецької школи (кінець ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_6
|
18. |
Тарарак Н. Г. Регіональний підхід до дослідження формування ціннісних орієнтацій студентів мистецьких вишів України [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 52. - С. 130-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_52_35
|
19. |
Тарарак Н. Г. Теоретико-методологічні основи дослідження феномена "ціннісні орієнтації" у навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_42
|
20. |
Тарарак Н. Г. Орієнтовні напрямки формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів мистецького профілю України [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак // Теорія та методика навчання та виховання. - 2017. - Вип. 41. - С. 138-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2017_41_16
|
| |