Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Столяренко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гамрецький І. С Інтеграція людей з особливими потребами у суспільство як прояв ціннісного і толерантного ставлення до людей [Електронний ресурс] / І. С Гамрецький, О. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 27-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_5
| 2. |
Столяренко О. Б. Поняття міжособистісних взаємин у контексті проблем розвитку особистості дитини [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 23. - С. 607-619. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_23_55
| 3. |
Столяренко О. Компонентний аналіз процесу формування у школярів ціннісного ставлення до людини [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_18
| 4. |
Столяренко О. О. Методика стратегічного аналізу підприємств [Електронний ресурс] / О. О. Столяренко // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.9. - С. 284-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
| 5. |
Столяренко О. О. Аналіз етапів процесу стратегічного управління економічною безпекою підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Столяренко // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.8. - С. 320-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
| 6. |
Столяренко О. Б. Вплив сім’ї на розвиток різновікових взаємин дітей [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 568-580. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_50
| 7. |
Петренко Н. І. Документування операцій з власним капіталом та зобов'язаннями на стадіях життєвого циклу підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Петренко, О. М. Столяренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_1_25 Визначено необхідність зберігання засновницьких документів про внесене майно та зміни в його оцінці в розрізі засновників для забезпечення спадщини; щорічно видавати засновникам спеціальні документи з зазначенням наявного на кінець року майна, належну та виплачену частку прибутку та інші соціальні виплати за колективним договором. Визначено особливості документування операцій з руху пасивів на всіх стадіях життєвого циклу підприємства, що сприятиме забезпеченню зацікавлених користувачів достовірною та необхідною інформацією щодо змін у власному капіталі та зобов'язаннях підприємства.
| 8. |
Петренко Н. І. Комплексна методика аналізу руху пасивів підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Петренко, О. М. Столяренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_6(1)__26
| 9. |
Столяренко О. Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_15
| 10. |
Столяренко О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_12 Досліджено проблему виховання в студентської молоді толерантності. Підсумовано, що метою педагогіки толерантності є виховання молодого покоління на ненасильницьких засадах в контексті терпимості, миролюбності, співробітництва, поваги до прав і свобод інших людей. Розглянуто види толерантності: фізичну, моральну, зовнішню, внутрішню. Порівняно компаративну характеристику толерантної та не толерантної людини. Відзначено, що толерантність є основою педагогічного спілкування вчителя й учнів та учнів між собою. Наголошено, що головним завданням педагогів є спрямування діяльності студентів, регулювання їх міжособистісних стосунків, сприяння підвищенню комунікативної компетентності молодих людей тощо. Запропоновано як одну з форм позакласної виховної роботи проведення тренінгів "Жити у злагоді з собою та іншими".Исследована проблема воспитания у студенческой молодежи толерантности. Отмечено, что целью педагогики толерантности является воспитание молодого поколения на ненасильственных началах в контексте терпимости, миролюбия, сотрудничества, уважения прав и свобод других людей. Рассмотрены виды толерантности: физическая, моральная, внешняя, внутренняя. Сопоставлены характеристики толерантного и не толерантного человека. Отмечено, что толерантность является основой педагогического общения учителя и учащихся и учащихся между собой. Отмечено, что главной задачей педагогов является направление деятельности студентов, регулирование их межличностных отношений, содействие коммуникативной компетентности молодых людей и др. Предложено как одну из форм внеклассной воспитательной работы проведение тренингов "Жить в согласии с собой и другими".The article covers the problem of teaching tolerance to young people in contemporary society. It deals with the notion of tolerance: its definition, main types and levels of development. The tasks and activities of a teacher working in this direction are discussed.
| 11. |
Столяренко О. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_9 Визначено зміст толерантності як особистісної якості, що є складовою гуманістичної спрямованості особистості та визначається її ціннісним ставленням до інших людей. Відзначено, що для майбутнього фахівця толерантність є регулятором його професійної та позапрофесійної діяльності, сприяє його становленню як професіонала. З'ясовано, що важливою педагогічною умовою формування толерантності є орієнтація міжособистісної взаємодії студентів на суб'єкт-суб'єктну особистісну модель взаємин. Виділено типи міжособистісної взаємодії. Акцентовано увагу на найважливіших аспектах моделі: на розвитку в студентів ВНЗ здатності до усвідомлення себе як суб'єктів спілкування, готовності до саморегуляції і формуванні у них здатності до прийняття іншої людини. Запропоновано спеціально розроблений семінар-тренінг за умов навчального закладу, який сприяє формуванню толерантності у студентів.Определено содержание толерантности как личностного качества, что является составляющей гуманистической направленности личности и определяется ее ценностным отношением к другим людям. Отмечено, что для будущего специалиста толерантность является регулятором его профессиональной и позапрофессиональной деятельности, способствует его становлению как профессионала. Выяснено, что важным педагогическим условием формирования толерантности является ориентация межличностного взаимодействия студентов на субъект-субъектную личностную модель взаимоотношений. Выделены типы межличностного взаимодействия. Акцентировано внимание на двух важнейших аспектах модели: на развитии у студентов ВУЗ способности к осознанию себя как субъектов общения, готовности к саморегуляции и формировании у них способности к принятию другого человека. Предложен специально разработанный семинар-тренинг в условиях учебного заведения, который способствует формированию толерантности у студентов.The content of tolerance, as a personal quality that is part of a humanistic orientation and identity is determined by its ratio of value to others. It is noted that for the future specialist tolerance is a regulator of its professional activity contributes to its formation as a professional top grade. It was found that an important condition for the formation of teaching tolerance is to focus students on the interpersonal interactions of subject-subject model of personal relationships. Three types of interpersonal interaction. Accentuated the two most important aspects of the model: the development of university students have the ability to recognize themselves as subjects of communication, willingness to self-regulation and the formation of their ability to adopt another person. Proposed specially designed training workshop in a school which promotes tolerance among students.
| 12. |
Столяренко О. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_4 З метою вирішення завдання пошуку оптимальних шляхів педагогічного впливу на учнів досліджено питання розроблення методики оптимізації процесу формування ціннісного ставлення до людини для підвищення ефективності гуманістичного виховання шкільної молоді. Висвітлено форми, методи та виховні технології, що допомагають учневі у складанні життєвої програми, пізнанні й оцінюванні себе. Розглянуто принципи, які покладені в основу розроблюваної методики організації виховної роботи в експериментальних школах, а саме: кооперована освіта, інтерактивна взаємодія, педагогічна взаємодія, а також викладено змістові напрями виховної роботи. Підкреслено, що використання запропонованих автором моделей впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи, що базуються на засадах інтерактивної взаємодії, є передумовою оптимізації процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини.С целью решения задачи поиска оптимальных путей педагогического воздействия на учащихся исследованы вопросы разработки методики оптимизации процесса формирования ценностного отношения к человеку для повышения эффективности гуманистического воспитания школьной молодежи. Освещены формы, методы и воспитательные технологии, помогающие ученику в составлении жизненной программы, познании и оценке себя. Рассмотрены принципы, положенные в основу разрабатываемой методики организации воспитательной работы в экспериментальных школах, а именно: кооперированное образование, интерактивное взаимодействие, педагогическое взаимодействие, а также изложены содержательные направления воспитательной работы. Подчеркнуто, что использование предложенных автором моделей внедрения инновационных форм и методов воспитательной работы, основанных на принципах интерактивного взаимодействия, является предпосылкой оптимизации процесса воспитания у школьников ценностного отношения к человеку.The article is devoted to the scientific analysis of a problem dealing with the search of the effective pedagogical techniques and methods, which can optimize the process of teaching young people the valued attitude to a person, the creation of favorable conditions for humanistic education at schools. The models of introduction of innovative teaching methods and forms are presented in the article.
| 13. |
Столяренко О. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_9 Розглянуто питання визначення та аналізу критеріїв і показників міжособистісної толерантності студентів. Розкрито сутність поняття "міжособистісна толерантність". Зазначено, що проблема формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ заслуговує на особливу увагу, адже рівень її сформованості впливає на результативність професійної діяльності молодої людини. Проаналізовано різні підходи педагогів і психологів до визначення її критеріїв. Запропоновано критеріальну базу міжособистісної толерантності, розробленої на підставі розуміння її структури. Охарактеризовано такі її компоненти як: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, емоційно-вольовий та поведінковий. Наголошено на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.Рассмотрены вопросы определения и анализа критериев и показателей межличностной толерантности студентов. Раскрыта сущность понятия "межличностная толерантность". Отмечено, что проблема формирования толерантности в межличностных отношениях студентов ВУЗ заслуживает особого внимания, ведь уровень ее сформированности влияет на результативность профессиональной деятельности молодого человека. Проанализированы различные подходы педагогов и психологов к определению ее критериев. Предложена критериальная база межличностной толерантности, разработанная на основе понимания ее структуры. Охарактеризованы такие ее компоненты как: мотивационно-ценностный, когнитивный, эмоционально-волевой и поведенческий. Отмечена необходимость применения четко разработанной критериальной базы в учебно-воспитательном процессе ВУЗ.The article reveals the meaning of the concept „interpersonal tolerance”, defines and analyzes its criteria and indicators. The necessity of use the clearly developed criterial basis into the educational process of a higher educational establishment is emphasized
| 14. |
Столяренко О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_9 Розглянуто актуальну проблему - створення таких соціальних умов і обставин, за яких надбання та споживання матеріальних благ не ставали б самоціллю людини. Висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку свідомості вихованців з метою формування емоційно-ціннісного ставлення до себе як першої ланки виховання ціннісного ставлення до людини. Визначено також типи ставлень до інших людей, які можуть бути позитивними або негативними, що виражає сприйняття чи нехтування, симпатію або антипатію, любов або ненависть. Спираючись на результати аналізу, можна оцінити емоційну складову людських взаємин, що дозвляє більш диференційовано діагностувати порушення у взаєминах між людьми та має велике значення для корекції, терапії та профілактики небажаних форм поведінки.Рассмотрена актуальная проблема - создание таких социальных условий и обстоятельств, при которых приобретение и потребление материальных благ не становились бы самоцелью человека. Освещены психологические основы воспитания у учащихся ценностного отношения к человеку. Обоснована роль в этом процессе когнитивного и эмоционального компонентов развития сознания воспитанников с целью формирования эмоционально-ценностного отношения к себе как первого звена воспитания ценностного отношения к человеку. Определены также типы отношений к другим людям, которые могут быть положительными или отрицательными, выражающие восприятие или пренебрежение, симпатию или антипатию, любовь или ненависть. Опираясь на результаты анализа, можно оценить эмоциональную составляющую человеческих взаимоотношений, что позволяет более дифференцированно диагностировать нарушения в отношениях между людьми, и имеет большое значение для коррекции, терапии и профилактики нежелательных форм поведения.the actual problem - the creation of social conditions and circumstances under which the purchase and consumption of material goods do not become an end in itself to man. Highlighted the psychological foundations of education in students valuable relation to man. Justified in this process of cognitive and emotional components of consciousness pupils to form emotional and value relationship to itself as the first link of the value of education to man. Defined as the types of relationships to other people, which can be positive or negative experience or express contempt, sympathy or dislike, love or hate. Based on the analysis, we can estimate the emotional component of human relationships, which gives a differentially diagnose disorders in the relationship between people, and is essential for the correction, treatment and prevention of undesirable behaviors.
| 15. |
Столяренко О. Б. Вплив взаємин на формування моральної свідомості молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 327-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_7_64
| 16. |
Столяренко О. Б. Вплив різновікових взаємин на формування моральної свідомості у молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 126. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_126_34
| 17. |
Петренко Н. І. Документування операцій з власним капіталом та зобов’язаннями на стадіях життєвого циклу підприємства [Електронний ресурс] / Н. І. Петренко, О. М. Столяренко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 1. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2015_1_21 Визначено необхідність зберігання засновницьких документів про внесене майно та зміни в його оцінці в розрізі засновників для забезпечення спадщини; щорічно видавати засновникам спеціальні документи з зазначенням наявного на кінець року майна, належну та виплачену частку прибутку та інші соціальні виплати за колективним договором. Визначено особливості документування операцій з руху пасивів на всіх стадіях життєвого циклу підприємства, що сприятиме забезпеченню зацікавлених користувачів достовірною та необхідною інформацією щодо змін у власному капіталі та зобов'язаннях підприємства.
| 18. |
Столяренко О. Б. Психологічні особливості взаємодії директора малокомплектної сільської школи з учителями в умовах конфлікту [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 28. - С. 564-573. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_28_49
| 19. |
Столяренко О. Б. Психологічний аналіз педагогічного досвіду формування позитивних взаємин у різновіковому дитячому колективі [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(2)__37
| 20. |
Столяренко О. Б. Психологічна готовність вчителя до роботи з різновіковою групою учнів [Електронний ресурс] / О. Б. Столяренко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 475-480. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_79
| | |
|
|