Пошуковий запит: (<.>A=Романовська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Романовська О. В. Юридичні особи публічного права [Електронний ресурс] / О. В. Романовська // Публічне право. - 2013. - № 2. - С. 254-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2013_2_36
|
2. |
Романовська О. В. Механізми впливу та маніпуляція в моді [Електронний ресурс] / О. В. Романовська, Я. І. Драчук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_11
|
3. |
Романовська О. В. Пенсійна реформа в Україні: особиста відповідальність за забезпечену старість [Електронний ресурс] / О. В. Романовська, К. О. Гордієнко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2012_3_21
|
4. |
Романовська О. О. Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / О. О. Романовська // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 1(4). - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_1
|
5. |
Романовська О. Підготовка студентів ВНЗ в умовах інтернаціоналізації вищої освіти: досвід України і США [Електронний ресурс] / О. Романовська // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_21 Розглянуто проблеми вдосконалення організації діяльності ВНЗ і підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Виділено комплексні освітньо-педагогічні інновації, що поєднують різні типи педагогічних нововведень в системі освіти: створення інноваційних освітніх закладів-віртуальних ВНЗ, відкритих ВНЗ, міжнародних закладів, зокрема закладів міжнародної освіти; створення програм міжнародної освіти - на основі поєднання зарубіжних і вітчизняних навчальних планів та програм з викладанням дисциплін як державною мовою, так і іноземною мовою. Висвітлено підготовку фахівців міжнародного рівня і їх подальшої інтеграції в міжнародне співтовариство шляхом впровадження передового досвіду в галузі міжнародної освіти. Охарактеризовано принципи організації та інтернаціоналізації вищої освіти. Проаналізовано етапи соціалізації студентів і їх підготовки до соціальної діяльності.Рассмотрены проблемы совершенствования организации деятельности ВУЗ и повышения эффективности учебно-воспитательного процесса. Выделены комплексные образовательно-педагогические инновации, сочетающие различные типы педагогических нововведений в системе образования: создание инновационных образовательных учреждений-виртуальных ВУЗ, открытых ВУЗ, международных учреждений, в частности заведений международного образования; создание программ международного образования - на основе сочетания зарубежныхи отечественных учебных планов и программ с преподаванием дисциплин как государственном языке, так и иностранным языком. Освещена подготовка специалистов международного уровня и их дальнейшая интеграция в международное сообщество путем внедрения передового опыта в области международного образования. Охарактеризованы принципы организации и интернационализации высшего образования. Проанализированы этапы социализации студентов и их подготовки к социальной деятельности.The problems of improving of higher educational establishments activities organization, increase of efficiency of educational process, training of specialists according to international standards and their subsequent integration into international community by means of implementation of modern experience in the sphere of international education, principles of its organization and internationalization are considered. The stages of socialization of students and their preparation to social activities are analyzed.
|
6. |
Романовський О. Корпоративна культура вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_15 Актуалізовано проблему формування корпоративної культури (КК) ВНЗ за умов реформування вищої освіти, світових економічних криз, глобалізаційних процесів тощо. Розглянуто окремі особливості і складові університетської (академічної) культури, а також проблеми формування і використання КК ВНЗ для підвищення ефективності їх діяльності. Виокремлено складові академічної культури, головні пріоритети в діяльності академічного працівника (науково-педагогічного співробітника ВНЗ). КК ВНЗ визначено як сукупність чинників і складових, що взаємодіють між собою, яка охоплює досвід минулого та теперішнього, структурні характеристики ВНЗ і погляди його керівників, працівників і студентів, а також як сукупність думок, еталонів поведінки, настроїв, символів, відносин і способів організації діяльності ВНЗ.Актуализирована проблема формирования корпоративной культуры (КК) ВУЗ в условиях мировых экономических кризисов, глобализационных процессов, реформы высшего образования. Рассмотрены некоторые особенности и слагаемые университетской (академической) культуры, а также проблемы формирования и использования КК ВУЗ для повышения эффективности их деятельности. Выделены составляющие существования академической культуры, главные приоритеты в деятельности академического работника (научно-педагогического сотрудника ВУЗ). КК ВУЗ определена как совокупность взаимодействующих факторов, охватывающая опыт прошлого и настоящего, структурные характеристики ВУЗ и взгляды его руководителей, работников и студентов, а также как совокупность мнений, эталонов поведения, настроений, символов, отношений и способов организации деятельности ВУЗ.Features and constituents of university (academic) culture and university (academic) corporate culture are considered in the article. The problems of forming and use of corporate culture of institution of higher education for its successful activitiesare analyzed.
|
7. |
Куценко Л. В. Жанри японської літератури на видавничому ринку України [Електронний ресурс] / Л. В. Куценко, О. І. Романовська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 22, Вип. 14. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2014_22_14_14
|
8. |
Романовська О. О. Характеристика поняття "конкурентноздатність майбутнього інженера-педагога” [Електронний ресурс] / О. О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 2. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_2_4
|
9. |
Романовська О. Особливості організації процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних ВНЗ щодо проблеми формування їхньої конкурентноздатності [Електронний ресурс] / О. Романовська // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_19 Розкрито суть понять “освіта”, “професійна освіта”, “професійна підготовка”, “конкурентноздатність студента ВНЗ”. Виділено та охарактеризовано взаємозв’язки зазначених понять між собою та з існуючими категоріями загальної й професійної педагогіки, що дозволить зрозуміти місце та роль вищої професійної освіти в системі суспільних відносин. Визначено основні особливості організації процесу професійної підготовки студентів інженерно-педагогічних ВНЗ, які потрібно враховувати при формуванні їхньої конкурентоспроможності.Раскрыта суть понятий “образование”, “профессиональное образование”, “профессиональная подготовка”, “конкурентоспособность студента ВУЗ”. Важное значение также имеет выделение и характеристика взаимосвязей указанных понятий между собой и с существующими категориями общей и профессиональной педагогики, что позволит понять место и роль высшего профессионального образования в системе общественных отношений. Определены основные особенности организации процесса профессиональной подготовки студентов инженерно-педагогических ВУЗ, которые необходимо учитывать при формировании их конкурентоспособности. The article reveals the essence of the concepts of “education”, “professional education”, “training”, “competitive university students”. Important also is the selection and characterization of the relationship between these concepts themselves and with the existing General and Professional Education, which will understand the place and role of higher education in the system of social relations. The main features of the organization of process of training of students of engineering¬pedagogical university, which must take into account when forming their competitiveness.
|
10. |
Кравченко М. Ф. Реологічні властивості бісквітного тіста з борошном "Здоров’я" [Електронний ресурс] / М. Ф. Кравченко, О. Л. Романовська, С. Д. Борук // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 5. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_5_25 Досліджено вплив концентрації борошна "Здоров'я" на структурно-реологічні властивості бісквітного тіста. Встановлено, що збільшення концентрації борошна супроводжується зростанням в'язкості та напруги зсуву. Збільшення швидкості зсуву супроводжується частковим руйнуванням структури тіста. Після зняття зовнішнього впливу структура швидко відновлюється.Наведено результати досліджень реологічних властивостей бісквітного тіста із сумішшю борошна пшеничного вищого сорту та борошна зі спельти. Проаналізовано показники збитості та стійкості бісквітного тіста з різним вмістом борошна зі спельти, доведено перспективність його використання в технологіях бісквітних виробів.
|
11. |
Кравченко М. Вплив борошна "Здоров’я" на реологічні характеристики клейковини борошняних сумішей [Електронний ресурс] / М. Кравченко, О. Романовська // Товари і ринки. - 2016. - № 1. - С. 177–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2016_1_21
|
12. |
Романовська О. Динаміка якості бісквітних напівфабрикатів при зберіганні [Електронний ресурс] / О. Романовська // Товари і ринки. - 2017. - № 1. - С. 176–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_1_19 Досліджено термін зберігання свіжості бісквітних напівфабрикатів "Чернівецький" і "Зоряний" із додаванням 30 % борошна з пророщеного зерна пшениці, а в останній бісквіт - додатково порошок керобу. Визначено, що випечені бісквітні напівфабрикати зберігають свою свіжість протягом 48 год.
|
13. |
Романовська О. Модель процесу управління іміджем ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2017. - № 2. - С. 26-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2017_2_5
|
14. |
Кравченко М. Ф. Порівняльний аналіз реологічних характеристик дисперсних систем на основі какао та керобу [Електронний ресурс] / М. Ф. Кравченко, О. Л. Романовська, С. Д. Борук // Науковий вісник Чернівецького університету. Хімія. - 2015. - Вип. 753. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_chem_2015_753_10
|
15. |
Кравченко М. Ф. Вплив борошна "Здоров'я" та порошку керобу на технологічні властивості пшеничного борошна [Електронний ресурс] / М. Ф. Кравченко, О. Л. Романовська, І. П. Череп // Вісник Львівської комерційної академії. Серія товарознавча. - 2016. - Вип. 16. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_2016_16_13
|
16. |
Кравченко М. Структурно-механічні властивості бісквітного тіста з борошном "Здоров'я" [Електронний ресурс] / М. Кравченко, В. Піддубний, О. Романовська // Товари і ринки. - 2017. - № 2(1). - С. 86–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(1)__11 Досліджено структурно-механічні властивості бісквітного тіста з борошном "Здоров'я". Визначено вплив і раціональну кількість борошна з пророщеного зерна пшениці (БПЗП) на в'язкість бісквітного тіста та його властивості, а також повну заміну порошку какао на порошок керобу для бісквіту "Прага". Встановлено здатність БПЗП і порошку керобу до стабілізації в'язкості бісквітного тіста.
|
17. |
Романовська О. Л. Удосконалення систем управління якістю у закладах готельного та ресторанного бізнесу країни [Електронний ресурс] / О. Л. Романовська, І.П. Данилюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 169-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2016_3-4_19
|
18. |
Романовська О. О. Синдром емоційного вигорання в професійній діяльності викладача ВНЗ як психологічна і педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. О. Романовська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 357-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_43
|
19. |
Кравченко М. Ф. Структурно-механічні властивості випечених бісквітних напівфабрикатів з додаванням борошна "Здоров’я" та порошку керобу [Електронний ресурс] / М. Ф. Кравченко, Р. П. Романенко, О. Л. Романовська // Харчова наука і технологія. - 2015. - Т. 9, Вип. 4. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2015_9_4_8
|
20. |
Романовська О. Формування креативності майбутніх психологів у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2018. - № 2. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2018_2_6
|
| |