Пошуковий запит: (<.>A=Романишина Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мельничук І. Соціалізація особистості в сільських умовах [Електронний ресурс] / І. Мельничук, Л. Романишина // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 232-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_65
|
2. |
Романишина Л. М. Дослідження ефективності методики формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до використання комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, В. В. Кабак // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_48 Відзначено, що розвиток сучасних комп’ютерних технологій та проникнення їх в усі сфери життя дедалі більше впливають на освітній процес, визначаючи потребу в модернізації засобів навчання. Розглянуто проблему підготовки майбутніх інженерів-педагогів засобами комп’ютерних технологій. Досліджено ефективність методики формування готовності майбутніх інженерів-педагогів технічного університету до використання комп’ютерних технологій у подальшій професійній діяльності.Отмечено, что развитие современных компьютерных технологий и проникновения их во все сферы жизни оказывает все большее влияние на образовательный процесс, определяя потребность в модернизации средств обучения. Рассмотрена проблема подготовки будущих инженеров-педагогов средствами компьютерных технологий. Исследована эффективность методики формирования готовности будущих инженеров-педагогов технического университета к использованию компьютерных технологий в дальнейшей профессиональной деятельности.The article considers the training of future engineer-teachers with the use of computer technology. Efficacy of the training methods engineer-teachers of technical university to use computer technology in their professional activities is posted.
|
3. |
Романишина Л. М. Підготовка майбутніх учителів до проведення педагогічної практики в умовах кредитно-модульної технології навчання [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_3_22
|
4. |
Романишина Л. М. Роль універсальних компетенцій у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до використання засобів інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, І. М. Мельничук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_4_21
|
5. |
Романишина Л. М. Взаємозв’язок здоров’язберігаючих технологій з педагогічними технологіями підготовки фахівців у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, Н. Д. Островська, О. Д. Богданюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_4_23
|
6. |
Романишина Л. М. Профільна школа в системі неперервної професійної підготовки фахівців з прикладної математики [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, О. Я. Кучерук // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_32
|
7. |
Долинський Є. В. Форми, методи і засоби формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів у процесі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Долинський, Л. М. Романишина // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_18
|
8. |
Романишина Л. М. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у системі підготовки медичного працівника середньої ланки [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, І. М. Хмеляр, М. М. Лукащук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_4_16
|
9. |
Романишина Л. М. Теоретичні основи неперервної професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, Н. Д. Островська, С. М. Марчишин. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_5_14
|
10. |
Романишина Л. М. Професійна ідентичність фахівця: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, В. О. Дундюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_1_20
|
11. |
Романишина Л. М. До питання незалежного зовнішнього тестування з хімії [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2009. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_2_17
|
12. |
Романишина Л. М. Післядипломна підготовка офіцерів з використанням інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, О. С. Нагорічна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_4_17
|
13. |
Романишина Л. М. Ідентифікація і ідентичність як основа формування професійної ідентичності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, О. Я. Романишина // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 207-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_3_20
|
14. |
Мельничук І. М. Особливості викладання курсу "Історія української культури" iноземним студентам-медикам [Електронний ресурс] / І. М. Мельничук, Л. М. Романишина, О. В. Яцишина // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_23
|
15. |
Арестенко В. Використання інформаційних технологій в умовах інтеграції навчальних предметів [Електронний ресурс] / В. Арестенко, Л. Романишина, О. Романишина // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 219-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_52
|
16. |
Романишина Л. М. Проблема деонтології у формуванні професійно-етичної культури як складової загальної культури фахівця [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, Н. В. Теличко. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_2_17
|
17. |
Вихрущ В. Навчальний діалог як базовий концепт розвивальної парадигми сучасної освіти [Електронний ресурс] / В. Вихрущ, Л. Романишина // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_5
|
18. |
Богданюк О. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх офіцерів-кінологів [Електронний ресурс] / О. Богданюк, Л. Романишина // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_3_4
|
19. |
Романишина Л. М. Розвиток інноваційних технологій в педагогічній освіті України [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, Г. Б. Лоїк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_52
|
20. |
Романишина Л. М. Особливості технології оцінювання знань студентів із фармацевтичних дисциплін у медичному університеті [Електронний ресурс] / Л. М. Романишина, С. М. Марчишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_50
|
| |