Пошуковий запит: (<.>A=Покроєва Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Покроєва Л. Формування інформативної компетентності як фактор особистісно-професійного зростання педагогів [Електронний ресурс] / Л. Покроєва // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_33 У зв’язку зі зростанням об’єктивних вимог щодо характеру педагогічної діяльності розглянуто структурні компоненти професійної компетентності педагогів у контексті інформатизації освіти. Актуалізовано необхідність створення системи підготовки вчителя до використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійній діяльності. Проаналізовано результативність організації післядипломної освіти та її змісту у Харківській академії неперервної освіти з навчання вчителів-предметників використання ІКТ-технологій для їхньої самоосвіти та професійного розвитку. Зроблено висновок, що рівень інформативної компетентності вчителів має принципове значення для модернізації їх професійної діяльності та є одним із факторів підвищення якості освіти.В связи с ростом объективных требований относительно характера педагогической деятельности рассмотрены структурные компоненты профессиональной компетентности педагогов в контексте информатизации образования. Актуализирована необходимость создания системы подготовки учителя к использованию средств информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в профессиональной деятельности. Проанализирована результативность организации последипломного образования и его содержания в Харьковской академии непрерывного образования по обучению учителей-предметников использованию ИКТ-технологий в их самообразовании и профессиональном развитии. Сделан вывод, что уровень информативной компетентности учителей имеет принципиальное значение для модернизации их профессиональной деятельности и является одним из факторов повышения качества образования.The structural components of the professional competence of teachers, the need for a competence informatics, the use of information technology in the organization of training teachers for their self-education and professional development.
|
2. |
Покроєва Л. Модель організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Покроєва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_6 Проаналізовано організаційні та функціональні особливості розробленої науковцями Харківської академії неперервної освіти моделі організації самоосвітньої діяльності педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти за умов кредитно-модульної системи навчання. Висвітлено змістові компоненти програми, зокрема професіограму, самооцінку рівня професійної компетентності, цілі, завдання на наступний етап професійного росту, лист особистісного росту педагога в міжкурсовий період, моніторинг особистого росту. Створено диференційовані модулі науково-методичного забезпечення для слухачів із різним рівнем сформованості професійних умінь самоосвітньої діяльності (дослідницькі програми, тематику проектів тощо), відібрано гуманітарні технології (портфоліо, кейс-стадії модульного та критичного мислення), розроблено навчальну і навчально-методичну документацію. Підготовлено сіллабуси і навчально-методичні комплекси для слухачів, поповнено навчально-методичну базу кафедр, складено перспективний план розробки навчально-методичного забезпечення діяльності співробітників кафедр, використано об'єктивні методи оцінювання рівня сформованості професійної компетентності педагогів. Констатовано, що за умов кредитно-модульної системи організації навчання кардинально змінюється роль викладача і слухача.Представлены организационные и функциональные особенности разработанной учеными Харьковской академии непрерывного образования модели организации самообразовательной деятельности педагогических работников в системе последипломного педагогического образования в условиях кредитно-модульной системы обучения. Описаны содержательные компоненты программы, в частности профессиограмма, самооценка уровня профессиональной компетентности, цели, задачи на следующий этап профессионального роста, письмо личностного роста педагога в межкурсовой период, мониторинг личного роста. Созданы дифференцированные модули научно-методического обеспечения для слушателей с разным уровнем сформированности профессиональных умений самообразовательной деятельности (исследовательские программы, тематика проектов и т.п.), отобраны гуманитарные технологии (портфолио, кейс-стадии модульного и критического мышления), разработана учебная и учебно-методическая документация. Подготовлены силлабусы и учебно-методические комплексы для слушателей, пополнен учебно-методическую базу кафедр, составлен перспективный план разработки учебно-методического обеспечения деятельности сотрудников кафедр, использованы объективные методы оценки уровня сформированности профессиональной компетентности педагогов. Констатировано, что в условиях кредитно-модульной системы организации обучения кардинально меняется роль преподавателя и слушателя.In the article the value of continuous education is exposed for forming of professional competence of teachers in an intercourse period of in-plant training by introduction credit-module departmental teaching.
|
3. |
Покроєва Л. Д. Інноваційні технології навчання в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, М. Є. Смирнова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 8. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_8_5
|
4. |
Покроєва Л. Д. Розвиток професійної майстерності викладачів закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, Т. В. Дрожжина // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_32
|
5. |
Покроєва Л. Д. Дослідно-пошукова діяльність слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників як засіб самоактуалізації професійного зростання [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, Т. В. Дрожжина, М. В. Коченгіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_18_28
|
6. |
Покроєва Л. Д. Інноваційні підходи в організації навчання дорослих в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, Г. Ю. Кравченко // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 174-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_25
|
7. |
Покроєва Л. Д. Розвивальне середовище як умова безперервності педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 13. - С. 142-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_13_25
|
8. |
Покроєва Л. Д. Умови розвитку професійних компетентностей педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 27. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_27_8
|
9. |
Покроєва Л. Д. Моніторинг розвитку професійної компетентності вчителів малокомплектних шкіл у процесі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, Л. В. Армейська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 28. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_28_35
|
10. |
Покроєва Л. Д. Методична компетентність учителя технологій як основа його конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, А. С. Остапенко // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 44. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_44_23
|
11. |
Покроєва Л. Д. Форми роботи з розвитку методичної компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Д. Покроєва, А. С. Остапенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 67. - С. 120-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2020_67_15
|
12. |
Кремень В. Вітальні слова провідних науковців України з нагоди 25-річного ювілею журналу "Імідж сучасного педагога" [Електронний ресурс] / В. Кремень, Л. Березівська, М. Кириченко, М. Гриньова, О. Топузов, Л. Хомич, Ю. Бойчук, Л. Покроєва // Імідж сучасного педагога. - 2024. - № 2. - С. 5-8.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.05.2025 р., через 217 днів
|