Пошуковий запит: (<.>A=Орєхова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Орєхова Л. Розвиток лінгводидактичних ідей у другій половині ХІХ – першій половині ХХ століття. [Електронний ресурс] / Л. Орєхова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 3. - С. 290-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_3_41
|
2. |
Орєхова Л. Софія Русова: лінгводидактичні технології [Електронний ресурс] / Л. Орєхова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 260-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__40
|
3. |
Орєхова Л. Своєрідність просвітницько-педагогічної діяльності Х. Д. Алчевської [Електронний ресурс] / Л. Орєхова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__37
|
4. |
Орєхова Л. І. Традиціїї та новаторстово педагогічної системи В. Сухомлинського у професійній підготовці педагогів [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 376-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_94
|
5. |
Орєхова Л. І. Історичні аспекти мовної освіти в сучасній Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(2). - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(2)__41
|
6. |
Орєхова Л. І. Сучасне освітнє середовище: основні напрями його розвитку у спадщині педагогів і лінгводидактів другої половини ХІХ – початку ХХ століть [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_37
|
7. |
Орєхова Л. І. Лінгводидактична спадщина Івана Огієнка [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_7_36
|
8. |
Орєхова Л. І. Функціональне призначення фольклору в лінгводидактичній спадщині українських педагогів на зламі століть [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_26
|
9. |
Орєхова Л. І. Творчий розвиток педагога та його чинники у дослідженнях вітчизняних лінгводидактів кінця ХІХ – початок ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 491-495. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_113
|
10. |
Орєхова Л. І. Oсобливості навчання іноземних студентів української мови [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова, Н. І. Кантаржи // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 5. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_5_11
|
11. |
Орєхова Л. І. Духовно-культурна спадщина в мовній освіті [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_7
|
12. |
Орєхова Л. Система підвищення професійної підготовки вчителів у другій половині ХІХ – першій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. Орєхова // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25(1)__23
|
13. |
Орєхова Л. І. Просвітницько-педагогічний досвід Х. Д. Алчевської у сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_15
|
14. |
Орєхова Л. І. Порівняльний аналіз перекладу фразеологізмів (на матеріалі турецької та української мов при вивченні іноземними студентами) [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова, О. К. Чаєнкова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 39(1). - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_39(1)__11
|
15. |
Орєхова Л. І. Види взаємозв’язку між лексикою української (рідної) мови й іноземної: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова, Т. І. Ричка, Р. К. Лісовська // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Вип. 51(1). - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_51(1)__23
|
16. |
Орєхова Л. І. Взаємодія інтелектуального й емоційного аспектів в освітньому процесі: ретроспективний досвід [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 451-460. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_73 Доведено, що вища школа повинна бути спрямована на підготовку фахівця, компетентного професіонала на інтелектуально-емоційних засадах, що сприяє розвитку інтелектуально-духовної особистості. Зазначено, що основними завданнями викладача є полегшення і, разом з тим, стимулювання процесу навчання студентів: уміння створювати відповідну атмосферу, сприятливу інтелектуальну й емоційну обстановку в аудиторії, психологічний комфорт і підтримку. Проаналізовано науково-педагогічний доробок Івана Огієнка як вченого-лінгводидакта, редактора та перекладача. Доказано, что высшая школа должна быть направлена на подготовку специалиста, компетентного профессионала на интеллектуально-эмоциональной основе, что способствует развитию интеллектуально-духовной личности. Отмечено, что основными задачами преподавателя является облегчение и, вместе с тем, стимулирование процесса обучения студентов: умение создавать соответствующую атмосферу, благоприятную интеллектуальную и эмоциональную обстановку в аудитории, психологический комфорт и поддержку. Проанализировано научно-педагогическое наследие Ивана Огиенко как ученого-лингводидакта, редактора и переводчика. Proved that higher education should be aimed at training professionals competent professional on the intellectual-emotional basis that promotes intellectual and spiritual personality. Noted that the main tasks of the teacher is to facilitate and , at the same time, stimulate the learning process of students: the ability to create the proper atmosphere conducive intellectual and emotional environment in the classroom, the psychological comfort and support. Analyzed scientific and pedagogical heritage Ivan Ogienko lingvodidakta as scientist, editor and translator.
|
17. |
Орєхова Л. І. Фразеологічні одиниці на позначення позитивної емоції радості (на матеріалі української, турецької та англійської мов) [Електронний ресурс] / Л. І. Орєхова, О. К. Чаєнкова // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 23(1). - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_23(1)__45
|