Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2012/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Бреславська А. Формування культури дозвілля студентів засобами позааудиторної проектної діяльності. - C. 7-13.
  5. Вознюк Л. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів музики до виховання підлітків засобами дзвонарства. - C. 14-19.
  6. Галкіна Г. Типологія професійно-когнітивних умінь майбутніх учителів-філологів. - C. 20-25.
  7. Грицай Н. Педагогічна практика як засіб формування методичної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 26-33.
  8. Демченко О. Загальнопрофесійні функції самоорганізації педагога. - C. 34-40.
  9. Ібрагімов Т., Iбрагімова Г. Про дидактичні умови професійної підготовки викладача вищої школи до діяльності в системі дистанційного навчання. - C. 41-46.
  10. Ковальова С. Концептуальні основи інтеграції шкільної мистецької освіти. - C. 47-55.
  11. Мелаш В., Шишкіна Ю. Методична підготовка майбутніх вчителів початкової школи до екологічного мислення. - C. 56-61.
  12. Мусаєв К. Проблемне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутнього вчителя. - C. 62-67.
  13. Олексенко Т., Молодиченко В. Методичний підхід до підготовки майбутнього вчителя для викладання природознавства. - C. 68-74.
  14. Радченко С. Значення музичного сприйняття у формуванні гармонічного слуху майбутніх учителів музики. - C. 75-80.
  15. Рябовол Л. Вивчення теоретичного правознавчого матеріалу та формування правових понять. - C. 81-87.
  16. Щербак І. Проблема підготовки майбутнього вчителя музики до громадянського виховання учнів. - C. 88-94.
  17. Інноваційні технології

  18. Бондар Г. Інноваційні технологіїї, форми, методи і засоби формування гуманістичного світогляду майбутнього учителя у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 95-101.
  19. Горбатюк Н. Інноваційні технології навчання при викладанні дисциплін хімічного циклу. - C. 102-107.
  20. Дубяга С., Шевченко Ю., Гузь В. Технологія формування компетенції творчості у майбутніх учителів початкових класів. - C. 108-115.
  21. Ісаєва М. Соціалізація як завдання вчителя початкових класів в умовах освітньо-виховного середовища класу. - C. 116-122.
  22. Карапузова І. Теоретичні основи технології організації педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання. - C. 123-130.
  23. Кузьміна І. Інноваційні технології навчання на заняттях української літератури у вищій школі. - C. 131-137.
  24. Постильна О. Сутність та зміст підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі духовно-морального виховання учнів. - C. 138-143.
  25. Якименко С. Підготовка майбутнього вчителя молодших класів до застосування технології створення "ситуації успіху". - C. 144-149.
  26. Формування професійної компетентності

  27. Бондаренко Т. Визначення змісту, структури та етапів формування методичної компетентності у майбутніх вчителів біології. - C. 150-155.
  28. Гончарук О. Мовленнєва компетентність – невід’ємна складова формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 156-161.
  29. Євсюков О. Процес формування професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів. - C. 162-167.
  30. Коваль В. Комунікативна компетенція як одне з ключових понять лінгводидактики. - C. 168-173.
  31. Кремешна Т. До питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 174-179.
  32. Петренко Л. Інформаційно-аналітична компетентність керівників професійно-технічних навчальних закладів як соціально-педагогічна проблема. - C. 180-187.
  33. Хміль Н., Дяченко С. Формування навичок ефективного використання блогів у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 188-193.
  34. Історія педагогічної освіти

  35. Бєлєста А. Історичні витоки національно-культурних традицій сприймання "чужого" у парадигмі полікультурного виховання. - C. 194-200.
  36. Буценко А. Створення ідейно-патріотичних "потішних" загонів та їх значення в процесі розвитку фізичного виховання молоді півдня України на початку XX ст.. - C. 201-207.
  37. Гудовсек О. Ґенеза становлення естетичного виховання молодших школярів в закладах освіти художньо-естетичного спрямування в Україні. - C. 208-214.
  38. Зеленська Л. Роль і місце вчених рад у системі судочинства вітчизняних університетів першої чверті XIX століття. - C. 215-220.
  39. Кін О. Організація громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України у 20-ті рр. ХХ століття. - C. 221-229.
  40. Міхневич Г. Соціально-територіальний підхід до полікультурної освіти Франції у 1980-х роках: політика "Зон пріоритетної освіти". - C. 230-235 .
  41. Орєхова Л. Своєрідність просвітницько-педагогічної діяльності Х. Д. Алчевської. - C. 236-244.
  42. Поченюк Я. Зміст європейських моделей білінгвальної освіти: від теорії до практики. - C. 245-251.
  43. Разуменко Т. Участь факультетських рад університетів України в організації навчально-виховного процесу в умовах дії статуту 1863 року. - C. 252-258.
  44. Ревіна Д. Феномен міжкультурної комунікації у контексті розвитку педагогічної освіти. - C. 259-264.
  45. Цимбал-Слатвінська С. Вікові та індивідуальні особливості розвитку особистості: історія проблеми. - C. 265-270.
  46. Наші автори. - C. 271-274.
  47. Аннотации. - C. 275-283.
  48. Annotation. - C. 284-291.
2012
Вип. 5(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського