Пошуковий запит: (<.>A=Новак О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 103
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Новак О. С. Організація та особливості проведення операцій сек’юритизації активів на основі інвестиційних фондів [Електронний ресурс] / О. С. Новак. // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(1). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(1)__51
|
2. |
Петрук О. М. Управління ризиками сек’юритизації інвестиційних фондів [Електронний ресурс] / О. М. Петрук, О. С. Новак // Облік і фінанси. - 2012. - № 2. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_2_17
|
3. |
Новак О. М. Психологічні аспекти писемного мовлення [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2011_2_24
|
4. |
Новак О. С. Світові та вітчизняні тенденції сек’юритизації активів фінансових інститутів [Електронний ресурс] / О. С. Новак // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 277-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_2_37
|
5. |
Новак О. М. Методи підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 335-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_70 Розглянуто використання методів підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) і початковій школі у процесі вивчення спецкурсу "Наступність навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі". Узагальнено підходи науковців до методів навчання та виокремлено методи навчання за ступенем самостійного мислення студентів під час засвоєння знань щодо готовності майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в ДНЗ та початковій школі. Методи виділяються на основі оцінки ступеня творчої активності майбутніх вихователів у процесі навчального процесу: репродуктивні, проблемного викладання знань, частково-пошукові та дослідницькі методи.Рассматрено использование методов подготовки будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях (ДУЗ) и начальной школе в процессе изучения спецкурса "Преемственность обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе". Обобщены подходы ученых к методам обучения и выделены методы обучения согласно степени самостоятельного мышления студентов при усвоении знаний относительно готовности будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в ДУЗ и начальной школе. Методы выделяются на основе оценки степени творческой активности будущих воспитателей в процессе учебного процесса: репродуктивные, проблемного преподавания знаний, частично-поисковые и исследовательские методы.The author of the article considers using methods of preparing future educators for providing succession of teaching at pre-school establishments and elementary school in the process of studying the special course "Succession of teaching at pre-school establishments and primary school". Generalized scientific approaches to teaching methods and teaching methods are allocated according to the degree of independent thinking of students in mastering knowledge, commitment to training future educators to ensure continuity of learning in pre-school and elementary school.
|
6. |
Новак О. М. Готовність дитини до навчання у школі як основа забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі [Електронний ресурс] / О. М. Новак. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_1_9
|
7. |
Новак О. С. Концепція формування та розвитку ринку сек’юритизації в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Новак // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(2). - С. 486-498. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(2)__70
|
8. |
Новак О. М. Фактори, що зумовлюють вибір способів формування органів місцевого самоврядування у сучасній європі [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Юрист України. - 2013. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2013_4_7
|
9. |
Скрипник І. М. Особливості підготовки студентів-іноземців на кафедрі внутрішньої медицини [Електронний ресурс] / І. М. Скрипник, О. В. Новак, О. Ф. Гопко, Г. С. Маслова, О. А. Шапошник, Н. П. Приходько // Світ медицини та біології. - 2013. - № 2(37). - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_2(37)__68
|
10. |
Новак О. Д. Щодо розуміння принципів дисциплінарної відповідальності державних службовців [Електронний ресурс] / О. Д. Новак // Право і Безпека. - 2012. - № 3. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2012_3_58
|
11. |
Новак О. С. Класифікація ризиків сек’юритизації активів на основі інвестиційних фондів [Електронний ресурс] / О. С. Новак // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_21
|
12. |
Новак О. Режим санації – епоха досягнень та прорахунків [Електронний ресурс] / О. Новак // Україна та Польща: минуле, сьогодення, перспективи. - 2013. - Т. 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPmcp_2013_2_27
|
13. |
Новак О. Особливості використання педагогічних технологій у навчально-виховному процесі сучасних інноваційних шкіл [Електронний ресурс] / О. Новак. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_28
|
14. |
Новак О. М. Застосування виборчих систем при проведенні місцевих виборів: український досвід [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Форум права. - 2014. - № 2. - С. 305–311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
15. |
Дудченко М. А. Комплексне лікування виразок шлунка і дванадцятипалої кишки [Електронний ресурс] / М. А. Дудченко, Н. Г. Третяк, О. В. Новак, Л. В. Малик, М. А. Дудченко // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2014. - Т. 14, Вип. 1. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2014_14_1_17
|
16. |
Новак О. М. Муніципальна влада у контексті реалізації виборчих прав громадян [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Проблеми законності. - 2014. - Вип. 125. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2014_125_12
|
17. |
Новак О. П. Особливості водного режиму багаторічних насаджень у зоні Полісся [Електронний ресурс] / О. П. Новак // Меліорація і водне господарство. - 2013. - Вип. 100(2). - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mivg_2013_100(2)__6
|
18. |
Новак О. М. Виборчі системи на місцевих виборах у Європі: досвід регіональних держав [Електронний ресурс] / О. М. Новак // Публічне право. - 2014. - № 3. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2014_3_5
|
19. |
Новак О. Теоретичні аспекти професійної педагогічної підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти [Електронний ресурс] / О. Новак // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_22 Розглянуто процес підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах доцільно базувати на таких педагогічних підходах: особистісно орієнтований, компетентнісний, системний. Особистісно орієнтований підхід передбачає ознайомлення із досягненнями сучасної педагогічної науки та вивчення передового педагогічного досвіду; введення спецкурсу «Наступність навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі»; активне використання у навчальному процесі майбутніх вихователів рольових ігор, типових ситуативних завдань; доброзичливе, толерантне та об’єктивне ставлення до майбутніх вихователів, зацікавлення їх обраним фахом, мотивування важливості забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі, заохочення до самоосвіти, самореалізації та самовдосконалення. Компетентнісний підхід реалізується наступними заходами: орієнтація на успішне практичне застосування умінь забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах, а не просто на їх засвоєння та нагромадження; визначення місця знань, умінь щодо забезпечення безперервності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі серед ключових компетентностей педагогічних працівників. Рассмотрено процесс подготовки будущих воспитателей к обеспечению преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе в современных условиях целесообразно базировать на таких педагогических подходах: личностно ориентировочный, компетентностный, системный. Личностно ориентировочный подход предусматривает ознакомление с достижениями современной педагогической науки и изучением передового педагогического опыта; введение спецкурса «Преемственность обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе»; активное использование в учебном процессе будущих воспитателей ролевых игр, типичных ситуативных задач; доброжелательное, толерантное и объективное отношение к будущим воспитателям, заинтересованность их выбранной специальностью, мотивирование важности обеспечения преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе, поощрение самообразования, самореализации и самосовершенствования. Компетентностный подход реализуется следующими мероприятиями: ориентация на успешное практическое применение умений обеспечения преемственности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе в современных условиях, а не просто их усвоение и накопление; определение знаний, умений по обеспечению безпрерывности обучения в дошкольных учебных заведениях и начальной школе среди ключевых компетентностей педагогов.The process of preparing future tutors to ensure continuity of education in pre-school and primary school in modern conditions is advisable to base on such pedagogical approaches as: personal-oriented, competencе, system. Learner-centered approach includes: getting acquainted with the achievements of modern science teaching and learning excellence of teaching experience; introduction course «Continuity of learning in pre-school and elementary school»; active use in the educational process of future tutors role-playing games, the typical situational problems; benevolent, tolerant and objective attitude to future teachers, their interest in the chosen profession, motivating the importance of continuity in teaching in pre-school and elementary school, encourage self-education, self-realization and self-improvement.
|
20. |
Новак О. С. Перспективи впровадження механізму сек’юритизації активів для недержавних пенсійних фондів [Електронний ресурс] / О. С. Новак // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2011. - Вип. 7(1). - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2011_7(1)__18
|
| |