Пошуковий запит: (<.>A=Невмержицька О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Невмержицька О. В. Філософія національної ідеї як підґрунтя аксіологічних основ вітчизняної освіти першої половини ХІХ ст. [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 280-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__38
|
2. |
Невмержицька О. В. Реалізація освітніх цінностей у навчально-виховному процесі радянської школи (20 – 30-ті рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_55
|
3. |
Невмержицька О. В. Вплив глобальної фінансової кризи на розвиток національних фінансових систем [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька, А. О. Петрик // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_1_4
|
4. |
Невмержицька О. М. Вплив ізоляту гриба Trichoderma hamatum ZH-6 на розвиток коренеїду сходів цукрових буряків [Електронний ресурс] / О. М. Невмержицька, А. К. Нурмухаммедов // Цукрові буряки. - 2011. - № 5. - С. 18-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cb_2011_5_7
|
5. |
Невмержицька О. М. Оцінка стійкості гібридів цукрових буряків до фузаріозної гнилі (F.oxysporium (schl.) Snyd. Et hans) коренеплодів [Електронний ресурс] / О. М. Невмержицька // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2013. - № 1(1). - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2013_1(1)__15
|
6. |
Невмержицька О. С. Правові засади здійснення розрахунків із застосуванням платіжних систем [Електронний ресурс] / О. С. Невмержицька // Часопис Київського університету права. - 2013. - № 3. - С. 150-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2013_3_37
|
7. |
Невмержицька О. Соціалізм і аксіологічне становлення особистості [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_26 Проаналізовано вплив ідеології соціалізму на формування цінностей особистості. Встановлено, що марксистські ідеї, будучи ідейними підвалинами суспільного ладу в СРСР, пройшли трансформацію від марксизму до марксизму-ленінізму, а відповідно - до сталінського тоталітаризму. Констатовано, що кожному з цих етапів було притаманне інше соціальне замовлення, а отже, й інші освітні й виховні цінності: 1) у марксизмі ідеалом виховання була особистість з матеріалістичним світоглядом, інтелектуально та фізично розвинена, здатна на практиці застосовувати революційні ідеї; 2) ідеалом більшовицького виховання став полум’яний і непохитний революціонер з розвиненою класовою свідомістю, який керується у житті цінностями служіння ідеї, активності чину, віри у світле майбутнє, працелюбності, патріотизму, оптимізму тощо; 3) ідеалом радянського виховання періоду творення тоталітарної держави стала людина соціалістичної праці, освічений та кваліфікований громадянин, який у житті керується комуністичною мораллю, основним принципом якої був пріоритет інтересів соціалістичного суспільства, соціалістичної батьківщини. Проанализировано влияние идеологии социализма на формирование ценностей личности. Установлено, что марксистские идеи, будучи идейной основой общественного строя в СССР, прошли трансформацию от марксизма к марксизму-ленинизму, а следовательно – к сталинскому тоталитаризму. Констатировано, что каждому из этих этапов был присущ свой социальный заказ, а следовательно, и другие образовательные и воспитательные ценности: 1) в марксизме идеалом воспитания была личность с материалистическим мировоззрением, интеллектуально и физически развитая, способная на практике применять революционные идеи; 2) идеалом большевистского воспитания стал пламенный и непреклонный революционер с развитым классовым сознанием, руководствующийся в жизни ценностями служения идее, активности действия, веры в светлое будущее, трудолюбия, патриотизма, оптимизма и т.д.; 3) идеалом советского воспитания периода создания тоталитарного государства стал человек социалистического труда, образованный и квалифицированный гражданин, в жизни руководствующийся коммунистической моралью, основным принципом которой был приоритет интересов социалистического общества, социалистической родины. The impact of the ideology of socialism on the formation of personal values is analyzed in the article. It is mentioned that these ideas, being the ideological foundations of social system, were often distortedly treated. In the process of development they have undergone the transformation from Marxism to Marxism and Leninism and then to Stalin’s totalitarianism.
|
8. |
Невмержицька О. В. Реоганізація як метод оздоровлення комерційних банків [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2009. - Вип. 12. - С. 405-410. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2009_12_50
|
9. |
Невмержицька О. В. Формування цінностей особистості у натуралізмі [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 358-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_90 Висвітлено погляди на виховання й освіту у працях педагогів-натуралістів. Проаналізовано методичні та організаційні аспекти формування цінностей особистості у натуралістичній концепції освіти. Охарактеризовано роль педагогів у процесі аксіологічного становлення особистості.Освещены взгляды на воспитание и образование в трудах педагогов-натуралистов. Проанализированы методические и организационные аспекты формирования ценностей личности в натуралистической концепции образования. Охарактеризована роль педагогов в процессе аксиологического становления личности.The article highlights the views on the upbringing and education in the works of teachers-naturalists. The methodological and organizational aspects of the formation of the personality’s values in a naturalistic conception of education are analyzed. The article characterizes the role of the teachers in the process of axiological formation of the personality.
|
10. |
Невмержицька О. В. Християнський виховний ідеал у спадщині Памфіла Юркевича [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 239-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_55 Проаналізовано педагогічні погляди відомого мислителя П. Юркевича. Виокремлено цінності виховання, пропаговані у його працях. Доведено, що виховний ідеал, обгрунтований вченим, базується на засадах християнської моралі, гуманізму, природовідповідності та народності.Проанализированы педагогические взгляды известного мыслителя П. Юркевича. Выделены ценности воспитания, пропагандируемые в его трудах. Доказано, что воспитательный идеал, обоснованный ученым, базируется на принципах христианской морали, гуманизма, природосообразности и народности.Pedagogical views of the famous thinker Pamphil Yurkevych are analyzed in the article. Values of education advocated in his writings are pointed out. It is proved that Pamphil Yurkevych’s educational ideal is based on Christian morality and humanism.
|
11. |
Невмержицька О. В. Наслідки впливу світової фінансової кризи на економіку України [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька, О. Ю. Кузнєцов // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2013. - Вип. 1. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2013_1_25 Проведено оцінку та визначено наслідки впливу глобальної фінансової кризи на розвиток економіки України.
|
12. |
Невмержицька О. В. Брати Богдан i Корнило Заклинські про виховання підростаючої особистості [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 29. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_29_14
|
13. |
Невмержицька О. В. Аксіологічні засади радянської педагогічної думки (1919 – 1939) [Електронний ресурс] / О. В. Невмержицька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 283-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_75
|
14. |
Невмержицька О. М. Аксіологічні погляди та естетичні категорії у творчості Олексія Федоровича Лосєва [Електронний ресурс] / О. М. Невмержицька // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 98. - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_98_48
|
15. |
Невмержицька О. М. Краса як головна естетична цінність українського національного світогляду в філософії першої половини ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Невмержицька // Грані. - 2015. - № 6. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_6_12
|
16. |
Невмержицька О. Підготовка педагогічних кадрів на Львівщині в ХVІ – ХVІІІ ст [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Молодь і ринок. - 2010. - № 5. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_5_15
|
17. |
Невмержицька О. Витоки педагогічної освіти на Львівщині (XIV – перша половина XVI ст.) [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Молодь і ринок. - 2010. - № 6. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_6_16
|
18. |
Невмержицька О. Виховний ідеал у польській педагогічній думці першої третини ХХ ст [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_23
|
19. |
Невмержицька О. Проект реформи устрою шкільництва Речі Посполитої 1932 р. в рецепції ради гуманітарного факультету Львівського університету [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_13 Висвітлено ставлення професорів Львівського університету до змін, спричинених реформою польського шкільництва у 1930-х рр. Відзначено, що Проект уставу у частині реформування середніх шкіл недооцінив їх ролі в суспільстві: наголошено, що і надалі повинні існувати та розбудовуватися семирічні початкові школи, а також восьмирічні середні загальноосвітні школи. Акцентовано увагу на тому, що реформи у польському шкільництві не відбилися на покращання письменності українців-галичан, на вступі їх у ліцеї та гімназії, які після нововведень стали елітарними навчальними закладами. Апріорі беззаперечною є істина, що в країнах, де дбають про високий освітній рівень громадян, до будь-яких реформ підходять виважено, з урахуванням думки фахівців та обговоренням цих змін громадянами.Освещено отношение профессоров Львовского университета к изменениям, вызванным реформой польского образования в 1930-х гг. XX в. Отмечено, что Проект устава в части реформирования средних школ недооценил их роли в обществе; отмечено, что и впредь должны существовать и развиваться семилетние начальные школы, а также восьмилетние средние общеобразовательные школы. Акцентировано внимание на том, что реформы в польской школе не отразились на улучшении грамотности украинцев-галичан, на вступлении их в лицеи и гимназии, которые после нововведений стали элитарными учебными заведениями. Априори безоговорочной является истина, что в странах, где заботятся о высоком образовательном уровне граждан, к любым реформам подходят взвешенно, с учетом мнения специалистов и обсуждением этих изменений гражданами.In the article the looks of professors of humanism faculty of the Lviv university are analyzed to the project of reforms of Polish education. It is well-proven that the questions of education disturbed Advice of humanism faculty not only from the review of readiness of future students to the studies in an university but also from point of preparation of teachers to labor in middle general establishments.
|
20. |
Невмержицька О. М. Цінність як поняття: теоретичні основи [Електронний ресурс] / О. М. Невмержицька // Грані. - 2015. - № 7. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_7_22
|
| |