Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2013/108.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Педагогічні концепції технологічної та професійної освіти в умовах європейського співробітництва
- Амеліна С. М. Інтелектуальна взаємодія майбутніх економістів: міжкультурний аспект.
- Давиденко А. А. Можливості процесу навчання фізики для розвитку винахідницьких здібностей учнів.
- Завгородня Т. К. Епістолярний жанр як засіб виховання особистості.
- Петрук В. А., Лєсовий В. Ю. Результати дослідно-експериментальної перевірки впливу організаційно-педагогічних умов на адаптацію першокурсників до навчання в технічному ВНЗ.
- Петрук В. А., Ляховченко Н. В. До питання адаптації першокурсників у ВНЗ.
- Стрілець С. І. Технічне оснащення в сучасній вищій школі (електронні засоби навчання).
- Тверезовська Н. Т. Експертна оцінка комп’ютерного середовища.
- Білан А. М. Експериментальна перевірка ефективності використання інтерактивно-проблемного підходу до вивчення електронного обладнання сучасних автомобілів.
- Блозва А. І., Тарасюк В. А. Переосмислення традиційної парадигми навчання у сфері формування інформаційної грамотності особистості.
- Бойко Т. В. Здоров’язберігаючі технології і сучасна система освіти.
- Горбань Л. В. Проект – як засіб профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю.
- Горчинський С. В. Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти.
- Добридень А. В. Стратегічні напрямки діяльності органів студентського самоврядування у вищій школі.
- Єрмак С. М., Дрижак В. В. Система рейтингового оцінювання науково-педагогічної діяльності викладачів.
- Жданова Н. С. Лінгвістичні основи формування професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції.
- Ібрагімова А. Р. Розробка методики констатувального експерименту щодо формування у розумово відсталих школярів умінь користуватися наочними засобами в практичній діяльності.
- Коваленко А. О. Дослідження тенденцій професійних намірів учнів 5-11 класів.
- Коляда А. М. Використання комп’ютерних навчальних програм із загальнотехнічних дисциплін для формування технічного мислення студентів.
- Король А. М. Теоретичні аспекти поняття "графічний дизайн".
- Кузьменко Ю. В. Вплив процесу модернізації освіти України на розвиток людського капіталу.
- Люлька В. С. Методологічні основи дослідження професійної підготовки магістрів.
- Малишко О. В., Федорович А. А. Школа педагогічної майстерності як засіб становлення сучасного вчителя.
- Миколаєнко А. Є. Сутність поняття в психолого-педагогічній літературі.
- Носовець Н. М. Теоретичні основи педагогічної акмеології в підготовці майбутнього вчителя.
- Опанасенко В. П. Дослідницький підхід у системі аудиторних занять.
- Подковко Х. В. Становлення національної системи кваліфікацій: реалії та перспективи.
- Рудницьких О. Формування професійної компетентності викладача в умовах неформальної освіти.
- Самусь Т. В. Теоретичні підходи до проблеми формування здоров’язбережувальних компетенцій у студентів ВНЗ.
- Тарнавська Т. В. Сутність інформаційних технологій в освіті.
- Тверезовська Н. Т., Балалаєва О. Ю. Дидактичні аспекти модернізації засобів навчання в умовах інформатизації освіти.
- Тверезовська Н. Т., Борисюк О. Б. Використання інформаційнно-управляючих систем у вищих навчальних закладах.
- Трунова О. В. Застосування методу сааті при прийнятті управлінських рішень.
- Федоренко О. М. Особливості компонентного складу змісту навчання іншомовного професійно-спрямованого спілкування.
- Хом’юк І. В., Хом’юк В. В. Етапи формування професійної мобільності майбутніх інженерів.
- Чубко О. П. Інноваційні технології навчання в контексті педагогічної підготовки майбутнього вчителя.
- Шеховцева А. М., Видра О. Г. Розробка і використання професійної інформації з елементами реклами у профорієнтаційній діяльності вищого педагогічного навчального закладу.
- Ярощук К. І. Створення інформаційно-освітнього середовища як одна з педагогічних умов формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів.
Розділ 2. ВІтчизняний і зарубіжний досвід розвитку освіти
- Артюх М. С. Модель системи організаційно-педагогічної діяльності відділу освіти райдержадміністрації з розвитку професійної компетенції педагогічних кадрів.
- Белых С. И. Формирование основ личностно ориентированного физического воспитания в высшей школе США (организационный и педагогический аспекты).
- Борисенко І. В. Про реформи змісту початкової освіти країн Європейського Союзу.
- Валентій Л. В. Освітня діяльність Лесі Українки.
- Ващенко І. М. Історичні аспекти зародження і розвитку волейболу.
- Власова О. Б. Історичний аналіз впливу музичного мистецтва на розвиток, формування та становлення особистості.
- Гордійчук Є. С. Організація професійної підготовки інженерів-електриків у вітчизняних та зарубіжних ВНЗ.
- Дорошенко Т. В. Проблема музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX – початок XXI століття) як предмет історико-педагогічного дослідження.
- Есатова Е. Р. Історичні передумови зародження та розвитку деонтології.
- Єршова Л. М. Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.).
- Жданова В. Г. Ретроспективний аналіз формування працеохоронних умінь і навичок в педагогічній теорії і практиці.
- Зброєва Н. Б. Буддизм як релігійне підґрунтя виховання дітей в Японії.
- Кузьменко Н. М. Науково-дослідна діяльність І. П. Львова.
- Лось О. В. Особливості перекладу термінів в документах міжнародного права.
- Мачача Ю. М. Особливості розвитку аграрної освіти в Україні (на прикладі жіночих і чоловічих сільськогосподарських шкіл.
- Невмержицька О. В. Реалізація освітніх цінностей у навчально-виховному процесі радянської школи (20 – 30-ті рр. ХХ ст.).
- Огієнко Д. П. Трудова підготовка майбутніх учителів у Глухівському вчительському інституті (друга половина ХІХ–початок ХХ ст.).
- Сидорко В. П. Зародження землевпорядної науки.
- Солдатенко О. І. Історичні витоки європейської школи підготовки гітаристів, започатковані у ХVІІІ - ХІХ століттях.
- Тверезовська Н. Т., Гаріна С. М. Роль здобутків Я. Л. Морено у формуванні підходів до аналізу соціальних інтернет-мереж.
- Третяк О. С., Чебоненко С. О. Становлення соціальної роботи із засудженими в місцях позбавлення волі за кордоном.
- Фокіна Н. В. Зарубіжні освітні інновації в аспекті розвитку мобільності майбутніх учителів технологій.
- Щур Н. М. Методи професійного навчання вчителя біології у США.
- Відомості про авторів.
| 2013 | | Вип. 108.1
|
|
|
|