Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мандюк А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мандюк А. 
Фізичне виховання в системі середньої освіти США [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 2. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_2_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.292 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мандюк А. 
Особливості програм із фізичного виховання в системі середньої освіти США [Електронний ресурс] / А. Мандюк, А. Синчук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мандюк А. Б. 
Порівняльний аналіз тестів рівня фізичної підготовленості в Україні та зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк, М. Я. Ярошик, О. А. Літкевич // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 2. - С. 90–94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_2_20
Мета дослідження - порівняти основні особливості тестування рівня фізичної підготовленості в середніх школах України та деяких зарубіжних країнах. Застосовуючи методи аналізу, синтезу та контент-аналізу, проаналізовано програмно-нормативні документи, що визначають зміст тестів фізичної підготовленості в Україні та за кордоном. Результати: встановлено специфіку тестів рівня фізичної підготовленості учнів у системі фізичного виховання різних країн. Наведено нормативи, які мають складати учні середніх шкіл України та іноземних країн. Виявлено типові вправи, що використовуються у процесі тестування рівня фізичної підготовки учнів. Відображено підходи до організації та складання тестових нормативів фізичної підготовленості в різних країнах. Висновки: тести рівня фізичної підготовленості передбачені діючими програми з фізичної культури в США, Польщі та Російській Федерації. Складання відповідних тестових нормативів впливає на оцінку успішності учнів на уроці фізичної культури. У США, Польщі та Російській Федерації тести рівня фізичної підготовленості спрямовані на оцінку рівня розвитку основних рухових якостей - витривалості, сили, бистрості, спритності та гнучкості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 843.402 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мандюк А. 
Програмно-нормативне забезпечення процесу фізичного виховання в США [Електронний ресурс] / А. Мандюк, О. Літкевич, В. Кійко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 96-101 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мандюк А. Б. 
Особливості процесу фізичного виховання в міських та сільських загальноосвітніх школах (на прикладі шкіл Львівської області) [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк // Наука і освіта. - 2015. - № 4. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мандюк А. 
Особливості здійснення рухової активності у вільний час учнями загальноосвітніх шкіл м. Львова [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2016. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2016_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Мандюк А. Б. 
Рухова активність в культурі вільного часу як об’єкт наукового дослідження [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(2). - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.777 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мандюк А. 
Особливості рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 15–17 років у вільний час [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_2_11
Мета роботи - визначити особливості рухової активності, що здійснюються у вільний час учнями загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років. У дослідженні взяли участь учні 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл м. Львів, м. Тернопіль, м. Івано-Франківськ і м. Хмельницький. Загальна кількість учнів становила - 926 осіб, що складає 6 % від генеральної сукупності. У дослідженні використані такі методи: аналіз і синтез, аналіз науково-методичної літератури, соціологічне опитування. Встановлено специфіку рухової активності у вільний час, яка здійснюється учнями старшого шкільного віку. Визначено обсяг щоденної та тижневої рухової активності, та виявлено основні пріоритети у виборі форм і видів рухової активності. Результати дослідження будуть використані для розробки моделі оптимізації рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років із використанням відповідних форм рухової діяльності, що здійснюються у вільний час.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.586 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Мандюк А. Б. 
Особливості позакласної фізкультурно-спортивної роботи у середніх загальноосвітніх школах міської та сільської місцевості [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 214-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__52
Попередній перегляд:   Завантажити - 634.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тимочко-Волошин Р. 
Можливості удосконалення фізичного виховання сільських школярів спеціальних медичних груп 5-9 класів із суглобовими проявами дисплазії сполучної тканини [Електронний ресурс] / Р. Тимочко-Волошин, В. Трач, Ю. Петришин, А. Мандюк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2017. - № 1. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2017_1_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Мандюк А. 
Рухова активність у культурі вільного часу учнів старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2017. - № 3. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2017_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мандюк А. Б. 
Фактори, які визначають рухову активність учнів загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк, Р. М. Пелещишин // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Мандюк А. Б. 
Особливості рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 12 – 14 років з різних медичних груп [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__22
Мета роботи - визначити особливості рухової активності, що здійснюються у вільний час учнями загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років. У дослідженні взяли участь учні 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл м. Львів, м. Тернопіль, м. Івано-Франківськ і м. Хмельницький. Загальна кількість учнів становила - 926 осіб, що складає 6 % від генеральної сукупності. У дослідженні використані такі методи: аналіз і синтез, аналіз науково-методичної літератури, соціологічне опитування. Встановлено специфіку рухової активності у вільний час, яка здійснюється учнями старшого шкільного віку. Визначено обсяг щоденної та тижневої рухової активності, та виявлено основні пріоритети у виборі форм і видів рухової активності. Результати дослідження будуть використані для розробки моделі оптимізації рухової активності учнів загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років із використанням відповідних форм рухової діяльності, що здійснюються у вільний час.
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.224 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Мандюк А. 
Рухова активність в інформаційному середовищі учнів старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2017. - № 4. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2017_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 605.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мандюк А. 
Форми фізкультурно-спортивної діяльності учнів загальноосвітніх шкіл віком 15–17 років у вільний час [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_1_9
Мета роботи - визначити місце форм фізкультурно-спортивної діяльності у загальній структурі вільного часу учнів загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років. Аналіз та узагальнення відомостей наукової літератури; методи теоретичного рівня дослідження (аналіз і синтез); соціологічне опитування. У дослідженні взяли участь учні 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл міст Львова, Тернополя, Івано-Франківська та Хмельницького. Загальна кількість опитаних учнів склала 907 осіб. Визначено найпоширеніші види діяльності, до яких у вільний час залучаються учні загальноосвітніх шкіл віком 15 - 17 років. Встановлено фактори, які визначають вибір діяльності учнями у вільний час. Висновки: найпопулярнішими видами фізкультурно-спортивної діяльності у вільний час серед учнів віком 15 - 17 років є активний відпочинок та заняття фізичною культурою і спортом. Основними факторами, які впливають на вибір діяльності у вільний час серед учнів 15 - 17 років, є власні смаки та вподобання, здоровий спосіб життя та школа.
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.683 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Мандюк А. 
Форми фізичного виховання серед пріоритетних видів діяльності, що здійснюються у вільний час учнями загальноосвітніх шкіл віком 12-14 років [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2018. - № 1. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2018_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.764 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мандюк А. 
Рівень залученості дітей та підлітків до різних форм рухової активності в Україні та країнах членах Active Healthy Kids Global Alliance [Електронний ресурс] / А. Мандюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_3_9
Мета роботи - порівняти оцінки окремих індикаторів рухової активності в Україні та інших країнах згідно стандартів Active Healthy Kids Global Alliance (AHKGA). Аналіз та узагальнення відомостей наукової літератури; методи теоретичного рівня дослідження (аналіз і синтез); соціологічне опитування, оцінка даних згідно методики Active Healthy Kids Global Alliance. Дослідження проведено у групах учнів віком 12 - 14 (n = 1893, з них - 899 хлопці та 994 дівчата ) та 15 - 17 років (n = 925, з них - 449 хлопці та 476 дівчата). Проаналізовано оцінки індикаторів рухової активності дітей різного віку, представлені в базі даних AHKGA та спеціальних звітах з різних країн. Результати опитування учнів загальноосвітніх шкіл України, аналіз звітів щодо рухової активності дітей у країнах - членах AHKG, дозволили порівняти оцінки таких індикаторів рухової активності, як: організована спортивна діяльність та рухова активність (organized sport and physical activity), неорганізована ігрова діяльність (active play) та активне переміщення (active transportation). Висновки: згідно стандартів AHKGA організовану спортивну діяльність та рухову активність українських дітей оцінено на "D", неорганізовану ігрову діяльність - на "С" та активне переміщення - на "В".
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.7 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Мандюк А. Б. 
Рухова активність в інформаційному середовищі учнів загальноосвітніх шкіл віком 12-14 років [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(2). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(2)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мандюк А. Б. 
Оцінка функціонального стану відкритих спортивних майданчиків м. Львова [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк, М. О. Ріпак // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(2). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Мандюк А. Б. 
Форми рухової активності дітей шкільного віку на відкритих спортивних майданчиках м. Львова [Електронний ресурс] / А. Б. Мандюк, М. Я. Ярошик, О. В. Римар, Г. Г. Маланчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 152(2). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_152(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 551.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського