Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/152(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Рухова активність студенток закладів вищої освіти у процесі занять скандинавською ходьбою. - C. 3-7.
  4. Багінська О. В. Співвідношення факторних навантажень окремих показників біодинамічної структури руху, які характеризують рівень розвитку рухової функції у школярів різних вікових груп. - C. 8-11.
  5. Бакіко І. В., Файдевич В. В. Ставлення батьків та їх профілактично-виховна робота до наявності шкідливих звичок у своєї дитини. - C. 12-15.
  6. Баленко И. Ф. Доступная детям с семи лет новая разновидность летнего биатлона – "водный биатлон". - C. 16-19.
  7. Барыбина Л. Н., Маракушин А. И., Церковная Е. В., Товстоплет О. С. Особенности изменения уровня заболеваемости студентов экономического университета в последние годы. - C. 20-24.
  8. Безродня Т. І., Бабічева С. М., Бесараб В. І. Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 110 Харківської міської ради Харківської області. - C. 25-28.
  9. Беседа Н. А. Моніторинг якості методичної підготовки вчителя до застосування здоров’язбережувальних технологій. - C. 29-31.
  10. Білецька В. В., Семененко В. П., Бербенець О. С., Трачук С. В. Оцінка прояву цінністно-смилового компоненту компетентності здоров’язбереження у студентів. - C. 32-35.
  11. Богач О. В., Кіршо С. М. Механізми психологічного захисту як чинник здоров’язбереження студентів. - C. 36-39.
  12. Бондаренко І. Г., Дзюбан О. В, Ісаєнко М. В., Бондаренко О. В. Результати щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентів. - C. 40-44.
  13. Вітченко А. М., Воєділова О. М., Василенко Л. А., Мельникова-Єгорченко Н. C. Педагогічні умови цілеспрямованого формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку. - C. 45-48.
  14. Дейнеко А. Х., Луценко Л. С., Капустіна Т. В. Показники фізичної підготовленості учнів 11–12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності. - C. 49-52.
  15. Дроздова К. В., Подгорна В. В. Організація харчування студентів факультету фізичного виховання університету Ушинського, м. Одеса. - C. 53-56.
  16. Духовний Л. Ф., Гмиря Г. В. Моделювання здоров’язбережувального середовища в умовах експериментального закладу освіти як складова інноваційного розвитку нової української школи. - C. 57-62.
  17. Єдинак Г. А., Галаманжук Л. Л. Особливості психоемоційного стану дівчат протягом першого року навчання у закладі вищої освіти. - C. 63-66.
  18. Жамардій В. О. Психолого-педагогічні та вікові особливості студентів під час оволодіння фітнес-технологіями. - C. 67-70.
  19. Жиденко А. О., Усманова Г. О., Федорченко О. С., Міщенко Т. В. Загальні принципи оптимального харчування студентів факультету фізичного виховання. - C. 71-77.
  20. Іванченко Л. П., Пристинський В. М., Іванченко С. Г., Пристинська Т. М. Етапна технологія формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичної культури і спорту. - C. 78-82.
  21. Корягін В. М., Блавт О. З., Череповська О. А. Інноваційні підходи у формуванні здоров’язбережувальної компетентності студентів спеціальних медичних груп у фізичному вихованні ЗВО. - C. 83-87.
  22. Кравченко Т. П. Специфіка формування у старших підлітків ціннісного ставлення до власного здоров’я у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 88-92.
  23. Ліцоєва Н. В., Ніколайчук І. Ю., Завадська Н. В., Ліцоєва О. М. Аналіз мотивації до фізичної рекреаційної діяльності та її форм, як перспективних шляхів фізичного виховання студентської молоді. - C. 93-96.
  24. Мандюк А. Б. Рухова активність в інформаційному середовищі учнів загальноосвітніх шкіл віком 12-14 років. - C. 97-101.
  25. Мандюк А. Б., Ріпак М. О. Оцінка функціонального стану відкритих спортивних майданчиків м. Львова. - C. 102-105.
  26. Мандюк А. Б., Ярошик М. Я., Римар О. В., Маланчук Г. Г. Форми рухової активності дітей шкільного віку на відкритих спортивних майданчиках м. Львова. - C. 106-110.
  27. Маринчук П. І. Оцінка фізичного розвитку та функціонального стану серцево-судинної системи студентів музичних спеціальностей. - C. 111-114.
  28. Напалкова Т. В., Черненко А. Є. Дослідження показників функціонального стану дівчат, які займаються системою пілатесу. - C. 115-118.
  29. Носко М. О., Воєділова О. М., Гаркуша С. В., Носко Ю. М., Вертель О. В. Забезпечення інтерактивної здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності у процесі фізичного виховання. - C. 119-125.
  30. Нудьга Н. В., Сліпченко Є. О. Вплив щоденної "години руху" на психологічне здоров’я старшокласників. - C. 126-133.
  31. Осипенко Е. В. Измерение и оценка уровня общей физической подготовленности учащихся учреждений общего среднего образования. - C. 134-136.
  32. Осипенко Е. В. Педагогическая личностно ориентированная модель физического воспитания школьников и студенческой молодежи. - C. 137-139.
  33. Павленко В. Й., Дісковський В. І., Пилипенко М. І. Організація занять школярів фізичними вправами у спеціальних медичних групах. - C. 140-145.
  34. Павлова Ю. О., Федечко О. Р. Якість життя дітей дошкільного віку: стан здоров’я та щоденна активність. - C. 146-149.
  35. Павлось О. О., Павлось Р. М., Хохла А. І., Дух Т. І. Результати експериментальної перевірки програми з використанням засобів проекту "Дитяча легка атлетика ІААФ" на уроках фізичної культури. - C. 150-153.
  36. Разумейко Н. С. Стабілографія як метод ранньої діагностики порушень постави у дітей в умовах закладів загальної середньої освіти. - C. 154-157.
  37. Рибалко Л. М., Воробйов О. В. Основи методики активного відновлення компенсаторних функцій у студентів з остеохондрозом хребта як інноваційний підхід до їх здоров’язбереження. - C. 158-160.
  38. Трачук С. В., Нападій А. П., Кедрич Г. В. Інновації в позаурочній роботі з фізичного виховання з молодшими школярами (на прикладі міні-тенісу). - C. 161-164.
  39. Трояновська М. М. Стан здоров’я школярів 10-11 років з вадами слуху. - C. 165-168.
  40. Ханікянц О. В. Значення організації оптимального співвідношення раціонального харчування та рухової активності для студентської молоді. - C. 169-175.
  41. Хольченкова Н. М. Сучасний танець як засіб здоров’язбереження: основні характеристики та особливості розвитку. - C. 176-180.
  42. Цигай С. Б. Місце системи критеріїв диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку у сучасній методиці фізичного виховання. - C. 181-185.
  43. Чуйко О. О., Власюк О. О., Куниця О. П. Фізична підготовленість студентів 17–19 років під впливом занять з тайського боксу. - C. 186-189.
  44. Шанковський А. З., Випасняк І. П. Передумови до розробки технології корекції тілобудови студентів з урахуванням рівня стану біогеометричного профілю постави. - C. 190-196.
  45. Shkola O. M., Osiptsov A. V., Tuzov Ye. Yu. Conceptual basic principles of the organization of lessons with the students of the special medical groups in general educational establishments. - C. 197-202.
  46. Поляков В. А., Колесник М. О., Жиденко А. О., Жара Г. І., Лісогор Т. М. Концепція універсальної освітИ України: базові положення та методологічні орієнтири (проект). - C. 203-214.
2018
Вип. 152(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського