Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/152(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Рухова активність студенток закладів вищої освіти у процесі занять скандинавською ходьбою. - C. 3-7.
- Багінська О. В. Співвідношення факторних навантажень окремих показників біодинамічної структури руху, які характеризують рівень розвитку рухової функції у школярів різних вікових груп. - C. 8-11.
- Бакіко І. В., Файдевич В. В. Ставлення батьків та їх профілактично-виховна робота до наявності шкідливих звичок у своєї дитини. - C. 12-15.
- Баленко И. Ф. Доступная детям с семи лет новая разновидность летнего биатлона – "водный биатлон". - C. 16-19.
- Барыбина Л. Н., Маракушин А. И., Церковная Е. В., Товстоплет О. С. Особенности изменения уровня заболеваемости студентов экономического университета в последние годы. - C. 20-24.
- Безродня Т. І., Бабічева С. М., Бесараб В. І. Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладу загальної середньої освіти I-III ступенів № 110 Харківської міської ради Харківської області. - C. 25-28.
- Беседа Н. А. Моніторинг якості методичної підготовки вчителя до застосування здоров’язбережувальних технологій. - C. 29-31.
- Білецька В. В., Семененко В. П., Бербенець О. С., Трачук С. В. Оцінка прояву цінністно-смилового компоненту компетентності здоров’язбереження у студентів. - C. 32-35.
- Богач О. В., Кіршо С. М. Механізми психологічного захисту як чинник здоров’язбереження студентів. - C. 36-39.
- Бондаренко І. Г., Дзюбан О. В, Ісаєнко М. В., Бондаренко О. В. Результати щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентів. - C. 40-44.
- Вітченко А. М., Воєділова О. М., Василенко Л. А., Мельникова-Єгорченко Н. C. Педагогічні умови цілеспрямованого формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку. - C. 45-48.
- Дейнеко А. Х., Луценко Л. С., Капустіна Т. В. Показники фізичної підготовленості учнів 11–12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності. - C. 49-52.
- Дроздова К. В., Подгорна В. В. Організація харчування студентів факультету фізичного виховання університету Ушинського, м. Одеса. - C. 53-56.
- Духовний Л. Ф., Гмиря Г. В. Моделювання здоров’язбережувального середовища в умовах експериментального закладу освіти як складова інноваційного розвитку нової української школи. - C. 57-62.
- Єдинак Г. А., Галаманжук Л. Л. Особливості психоемоційного стану дівчат протягом першого року навчання у закладі вищої освіти. - C. 63-66.
- Жамардій В. О. Психолого-педагогічні та вікові особливості студентів під час оволодіння фітнес-технологіями. - C. 67-70.
- Жиденко А. О., Усманова Г. О., Федорченко О. С., Міщенко Т. В. Загальні принципи оптимального харчування студентів факультету фізичного виховання. - C. 71-77.
- Іванченко Л. П., Пристинський В. М., Іванченко С. Г., Пристинська Т. М. Етапна технологія формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичної культури і спорту. - C. 78-82.
- Корягін В. М., Блавт О. З., Череповська О. А. Інноваційні підходи у формуванні здоров’язбережувальної компетентності студентів спеціальних медичних груп у фізичному вихованні ЗВО. - C. 83-87.
- Кравченко Т. П. Специфіка формування у старших підлітків ціннісного ставлення до власного здоров’я у процесі туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 88-92.
- Ліцоєва Н. В., Ніколайчук І. Ю., Завадська Н. В., Ліцоєва О. М. Аналіз мотивації до фізичної рекреаційної діяльності та її форм, як перспективних шляхів фізичного виховання студентської молоді. - C. 93-96.
- Мандюк А. Б. Рухова активність в інформаційному середовищі учнів загальноосвітніх шкіл віком 12-14 років. - C. 97-101.
- Мандюк А. Б., Ріпак М. О. Оцінка функціонального стану відкритих спортивних майданчиків м. Львова. - C. 102-105.
- Мандюк А. Б., Ярошик М. Я., Римар О. В., Маланчук Г. Г. Форми рухової активності дітей шкільного віку на відкритих спортивних майданчиках м. Львова. - C. 106-110.
- Маринчук П. І. Оцінка фізичного розвитку та функціонального стану серцево-судинної системи студентів музичних спеціальностей. - C. 111-114.
- Напалкова Т. В., Черненко А. Є. Дослідження показників функціонального стану дівчат, які займаються системою пілатесу. - C. 115-118.
- Носко М. О., Воєділова О. М., Гаркуша С. В., Носко Ю. М., Вертель О. В. Забезпечення інтерактивної здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності у процесі фізичного виховання. - C. 119-125.
- Нудьга Н. В., Сліпченко Є. О. Вплив щоденної "години руху" на психологічне здоров’я старшокласників. - C. 126-133.
- Осипенко Е. В. Измерение и оценка уровня общей физической подготовленности учащихся учреждений общего среднего образования. - C. 134-136.
- Осипенко Е. В. Педагогическая личностно ориентированная модель физического воспитания школьников и студенческой молодежи. - C. 137-139.
- Павленко В. Й., Дісковський В. І., Пилипенко М. І. Організація занять школярів фізичними вправами у спеціальних медичних групах. - C. 140-145.
- Павлова Ю. О., Федечко О. Р. Якість життя дітей дошкільного віку: стан здоров’я та щоденна активність. - C. 146-149.
- Павлось О. О., Павлось Р. М., Хохла А. І., Дух Т. І. Результати експериментальної перевірки програми з використанням засобів проекту "Дитяча легка атлетика ІААФ" на уроках фізичної культури. - C. 150-153.
- Разумейко Н. С. Стабілографія як метод ранньої діагностики порушень постави у дітей в умовах закладів загальної середньої освіти. - C. 154-157.
- Рибалко Л. М., Воробйов О. В. Основи методики активного відновлення компенсаторних функцій у студентів з остеохондрозом хребта як інноваційний підхід до їх здоров’язбереження. - C. 158-160.
- Трачук С. В., Нападій А. П., Кедрич Г. В. Інновації в позаурочній роботі з фізичного виховання з молодшими школярами (на прикладі міні-тенісу). - C. 161-164.
- Трояновська М. М. Стан здоров’я школярів 10-11 років з вадами слуху. - C. 165-168.
- Ханікянц О. В. Значення організації оптимального співвідношення раціонального харчування та рухової активності для студентської молоді. - C. 169-175.
- Хольченкова Н. М. Сучасний танець як засіб здоров’язбереження: основні характеристики та особливості розвитку. - C. 176-180.
- Цигай С. Б. Місце системи критеріїв диференційованого навчання рухових дій дівчат середнього шкільного віку у сучасній методиці фізичного виховання. - C. 181-185.
- Чуйко О. О., Власюк О. О., Куниця О. П. Фізична підготовленість студентів 17–19 років під впливом занять з тайського боксу. - C. 186-189.
- Шанковський А. З., Випасняк І. П. Передумови до розробки технології корекції тілобудови студентів з урахуванням рівня стану біогеометричного профілю постави. - C. 190-196.
- Shkola O. M., Osiptsov A. V., Tuzov Ye. Yu. Conceptual basic principles of the organization of lessons with the students of the special medical groups in general educational establishments. - C. 197-202.
- Поляков В. А., Колесник М. О., Жиденко А. О., Жара Г. І., Лісогор Т. М. Концепція універсальної освітИ України: базові положення та методологічні орієнтири (проект). - C. 203-214.
| 2018 | | Вип. 152(2)
|
|
|
|