Пошуковий запит: (<.>A=Лучанінова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Лучанінова О. П. Виховання у сучасного студента вищого технічного закладу ціннісного ставлення до наукових знань: досвід кафедри інженерної педагогіки [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 5. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_5_14
|
2. |
Лучанінова О. П. Виховна система вищого навчального закладу: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 300-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_42
|
3. |
Лучанінова О. П. Зміна виховної парадигми вищої освіти України на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 32. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_32_12
|
4. |
Лучанінова О. П. Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у І чв. ХХІ століття [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 3. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_3_14
|
5. |
Лучанінова О. П. Модель виховної системи вищої школи: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 4. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_4_10
|
6. |
Лучанінова О. П. Обґрунтування педагогічних умов функціонування оновленої виховної системи вищого технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 6. - С. 113-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_6_14
|
7. |
Лучанінова О. П. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 86-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_1_12
|
8. |
Лучанінова О. П. Духовно-культурна спрямованість виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 6. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_6_14
|
9. |
Лучанінова О. П. Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВТНЗ і засіб виховання студентів [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_4_14
|
10. |
Лучанінова О. Функціонування оновленої виховної системи сучасного вищого технічного навчального закладу: теорія і практика [Електронний ресурс] / О. Лучанінова // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_22
|
11. |
Лучанінова О. П. Куратор академічної групи як ключовий суб'єкт виховної системи ВТНЗ [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 120-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_15
|
12. |
Лучанінова О. П. Методика оновлення виховної системи технічного ВНЗ [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. ВНЗ 168-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_2_22
|
13. |
Лучанінова О. Функціонування виховної системи технічного ВНЗ в аспекті дисертаційного дослідження: педагогічний експеримент [Електронний ресурс] / О. Лучанінова // Молодь і ринок. - 2017. - № 4. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_4_19
|
14. |
Лучанінова О. П. Моральні орієнтири виховної системи ВНЗ як запорука духовної безпеки студентів [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 3. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_3_16
|
15. |
Лучанінова О. П. Оновлення виховної системи закладу вищої технічної освіти: структурно-семантичний аналіз базових понять [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 1. - С. 140-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_1_17
|
16. |
Лучанінова О. П. Освітньо-виховний простір закладу вищої освіти як фактор духовної безпеки студентської молоді [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 86-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_2_12
|
17. |
Лучанінова О. П. Нові аспекти психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця – ічар-менеджера з професійної освіти [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 145-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_4_17
|
18. |
Лучанінова О. П. Формування аналітично-інформаційної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_20 Надано різні наукові підходи, аналіз поняття "аналітично-інформаційна компетентність", (АІК) використано праці відомих дослідників (Петренко Л. М. та ін.) з цієї проблеми щодо уточнення понять "аналітична компетентність", "інформаційна компетентність". Розкрито зміст поняття, структурні елементи й ефективні засоби формування АІК майбутніх педагогів на заняттях із дисциплін фахової підготовки. Проведено порівняння, синтез, аналіз, узагальнення, вивчення і узагальнення педагогічного досвіду науковців для досягнення мети. Результатом стало уточнення цього поняття для майбутніх педагогів: "АІК" майбутніх педагогів - це система аналітичних та інформаційних знань, умінь, навиків з пошуку, аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення інформації; обробка її навчального змісту, необхідного для майбутньої професійної діяльності, а також самоорганізація та самоконтроль власної інформаційної діяльності. Теоретично обгрунтовано найбільш ефективні організаційно-педагогічні умови, що будуть сприяти формуванню АІК майбутніх педагогів, а саме: використання у процесі навчання студентів інноваційних форм, методів і засобів навчання, а саме коучингу; спрямування діяльність викладача на формування у студентів стійкої професійно-орієнтованої мотивації до навчання; використання та інтеграція інформаційно-комунікаційних, технологій, що спрямовані на розвиток фахових, інформаційних, аналітичних та інших компетентностей майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки; підсилення навчально-методичного забезпечення щодо формування АІК майбутніх педагогів. Запропоновано методику формування АІК майбутніх педагогів на прикладі дисципліни "Методика виховної роботи в ПТНЗ" у межах коучингу: метод конкретних ситуацій, метод емоційного стимулювання, метод створення ситуації пізнавальної дискусії, мозаїка, метод проектів.
|
19. |
Лучанінова О. П. Поліфонія культурних смислів життя сучасної людини: місце культурних цінностей в системі "Я-особистість" [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 3. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_3_12
|
20. |
Лучанінова О. П. Адаптивний менеджмент в освіті: нова роль викладача сучасного закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Лучанінова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2019. - Вип. 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2019_7_3
|
| |