Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лабінська Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Лабінська Б. І. 
Особливості методики використання змішаного методу в навчанні іншомовного говоріння на західноукраїнських землях (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 1. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.35 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лабінська Б. І. 
Навчання іншомовного лексичного матеріалу на західноукраїнських землях (1867-1939 рр. ) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.461 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лабінська Б. І. 
Освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання іноземних мов у Західній Україні (друга половина XIX століття) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_18
Проаналізовано освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання іноземних мов, які впливали на розвиток іншомовної освіти. Розкрито проблему навчання мови у школах різних типів на західноукраїнських землях у другій половині XIX ст.Исследованы образовательно-организационные предпосылки методики обучения иностранных языков, которые влияли на развитие иноязычного образования. Раскрыта проблема обучения языку в школах разных типов на западноукраинских землях во второй половине XIX в.The paper investigates the educational and organizational prerequisites of language education which influenced the development of foreign language teaching, types of schools; analyses the language of teaching in Western Ukraine (the second half of XIX century).
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.983 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Лабінська Б. І. 
Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918–1939 рр. ) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_9
З’ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та наукових статей 1918 - 1939 рр. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обгрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов 1918 - 1939 гг. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе.Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.946 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Лабінська Б. І. 
Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1890-1918 р.р.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 15-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2012_21_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.929 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лабінська Б. І. 
етМодичні засади професійної підготовки вчителів німецької мови на буковині (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.653 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лабінська Б. 
Використання методичних ідей Карла Тумлірца у процесі реалізації прямого методу навчання німецької мови на Буковині (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лабінська Б. 
Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні (1867–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лабінська Б. 
Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов у західній україні (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 22. - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_22_31
З’ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та наукових статей 1918 - 1939 рр. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обгрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов 1918 - 1939 гг. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе.Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.453 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Лабінська Б. І. 
Історіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лабінська Б. І. 
Особливості навчання іноземних мов на Закарпатті (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 275 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лабінська Б. 
Семантичні модифікації німецьких фразеологічних одиниць на позначення фізичного стану людини [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 708-709. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_708-709_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лабінська Б. І. 
Особливості методики навчання іншомовного фонетичного матеріалу на Західноукраїнських землях (перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_76
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лабінська Б. 
Теоретико-методичні засади викладання іноземних мов студентам немовних спеціальностей за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 740-741. - С. 112-115 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_740-741_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лабінська Б. 
Загальна характеристика навчальних планів з німецької мови для народних шкіл Буковини (друга половина XIX століття) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 514.667 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лабінська Б. І. 
Рецензія на "Практикум з формування тестової ком петентності майбутніх учителів іноземних мов і культур" [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2019_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Коропатніцька Т. 
Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції [Електронний ресурс] / Т. Коропатніцька, Б. Лабінська, Т. Колісниченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 7. - С. 168-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_7_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.055 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лабінська Б. І. 
Програма навчальної дисципліни "Методика навчання іноземних мов учнів з особливими освітніми потребами” [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська, Н. М. Виспінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2021. - Вип. 35. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2021_35_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Лабінська Б. І. 
Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов у західній Україні (1900-1908 рр.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 19. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2011_19_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.352 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського