Пошуковий запит: (<.>A=Лабінська Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Лабінська Б. І. Особливості методики використання змішаного методу в навчанні іншомовного говоріння на західноукраїнських землях (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 1. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_1_9
|
2. |
Лабінська Б. І. Навчання іншомовного лексичного матеріалу на західноукраїнських землях (1867-1939 рр. ) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_3_8
|
3. |
Лабінська Б. І. Освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання іноземних мов у Західній Україні (друга половина XIX століття) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_2_18 Проаналізовано освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання іноземних мов, які впливали на розвиток іншомовної освіти. Розкрито проблему навчання мови у школах різних типів на західноукраїнських землях у другій половині XIX ст.Исследованы образовательно-организационные предпосылки методики обучения иностранных языков, которые влияли на развитие иноязычного образования. Раскрыта проблема обучения языку в школах разных типов на западноукраинских землях во второй половине XIX в.The paper investigates the educational and organizational prerequisites of language education which influenced the development of foreign language teaching, types of schools; analyses the language of teaching in Western Ukraine (the second half of XIX century).
|
4. |
Лабінська Б. І. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918–1939 рр. ) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_9 З’ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та наукових статей 1918 - 1939 рр. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обгрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов 1918 - 1939 гг. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе.Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated.
|
5. |
Лабінська Б. І. Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1890-1918 р.р.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 15-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2012_21_4
|
6. |
Лабінська Б. І. етМодичні засади професійної підготовки вчителів німецької мови на буковині (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_31
|
7. |
Лабінська Б. Використання методичних ідей Карла Тумлірца у процесі реалізації прямого методу навчання німецької мови на Буковині (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_30
|
8. |
Лабінська Б. Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні (1867–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_29
|
9. |
Лабінська Б. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов у західній україні (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 22. - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_22_31 З’ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та наукових статей 1918 - 1939 рр. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обгрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов 1918 - 1939 гг. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе.Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated.
|
10. |
Лабінська Б. І. Історіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_29
|
11. |
Лабінська Б. І. Особливості навчання іноземних мов на Закарпатті (друга половина XIX – перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_35
|
12. |
Лабінська Б. Семантичні модифікації німецьких фразеологічних одиниць на позначення фізичного стану людини [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 708-709. - С. 95-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_708-709_23
|
13. |
Лабінська Б. І. Особливості методики навчання іншомовного фонетичного матеріалу на Західноукраїнських землях (перша половина XX ст.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_76
|
14. |
Лабінська Б. Теоретико-методичні засади викладання іноземних мов студентам немовних спеціальностей за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2015. - Вип. 740-741. - С. 112-115 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2015_740-741_33
|
15. |
Лабінська Б. Загальна характеристика навчальних планів з німецької мови для народних шкіл Буковини (друга половина XIX століття) [Електронний ресурс] / Б. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2017_2_9
|
16. |
Лабінська Б. І. Рецензія на "Практикум з формування тестової ком петентності майбутніх учителів іноземних мов і культур" [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2019_4_9
|
17. |
Коропатніцька Т. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції [Електронний ресурс] / Т. Коропатніцька, Б. Лабінська, Т. Колісниченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 7. - С. 168-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_7_19
|
18. |
Лабінська Б. І. Програма навчальної дисципліни "Методика навчання іноземних мов учнів з особливими освітніми потребами” [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська, Н. М. Виспінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2021. - Вип. 35. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2021_35_8
|
19. |
Лабінська Б. І. Особливості реалізації прямого методу навчання іноземних мов у західній Україні (1900-1908 рр.) [Електронний ресурс] / Б. І. Лабінська // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 19. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2011_19_3
|