Пошуковий запит: (<.>A=Кучай О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кучай О. Розробка авторських комп’ютерних програм для студентів ВНЗ щодо застосування в школі [Електронний ресурс] / О. Кучай // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_19
|
2. |
Кучай О. В. Туризм як пріоритетний напрямок сталого розвитку Криму [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 9. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_9_33
|
3. |
Кучай О. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / О. Кучай // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_16 Проаналізовано головні тенденції зміни системи педагогічної освіти Польщі та України. Розглянуто їх загальні риси й охарактеризовано відмінності. Визначено сутність поняття компетенції. Обгрунтовано типи компетенцій, які потрібно сформувати у вчителя для досягнення поставлених цілей. Зазначено, що професійна компетентність предбачає постійне підвищення кваліфікації, пошук можливостей для найбільш повного розкриття себе в професії, самостійність, відповідальність, здатність до інноваційної діяльності.Определены изменения системы педагогического образования Польши и Украины. Рассмотрены их общие черты и охарактеризованы различия. Определена сущность понятия компетенции. Обоснованы типы компетенций, которые необходимо сформировать в учителя для достижения поставленных целей. Указано, что профессиональная компетентность определяет постоянное повышение квалификации, поиск возможностей для наиболее полного раскрытия себя в профессии, самостоятельность, ответственность, способность к инновационной деятельности.Determined to change the system of teacher education in Poland and Ukraine. Discussed their similarities and differences described. The essence of the concept of competence. Substantiated types of competencies that are necessary to form the teacher toachieve goals. Indicated that professional competence predate ongoing training, explore opportunities for the fullest disclosure of himself in the profession, independence, responsibility, ability to innovate.
|
4. |
Кучай О. В. Умови та шляхи формування іміджу Києва як європейського культурно-історичного центру [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Регіональна економіка. - 2014. - № 1. - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2014_1_18
|
5. |
Кучай О. Роль мультимедійної освіти у становленні інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О. Кучай // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_33
|
6. |
Кучай Т. П. Професійно-мовленнєві компетенції: результат модернізації сучасної освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_27
|
7. |
Кучай О. В. Конкурентні позиції українського туризму у світі [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Наука й економіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2015_4_22
|
8. |
Кучай О. В. Брак готелів міжнародних операторів як фактор, що стримує розвиток туризму в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. - 2014. - № 6. - С. 84–95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2014_6_12
|
9. |
Кучай О. В. Академічна мобільність – необхідна умова формування спільного освітнього простору [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_26
|
10. |
Кучай О. В. Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_27
|
11. |
Кучай О. В. Теоретичні основи лідерства у вихованні особистості студента [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 161. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_6
|
12. |
Кучай О. В. Підготовка фахівців у ВНЗ в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Кучай, S. Kunikowski // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 163. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_163_16
|
13. |
Рацул О. А. Особливості вербальних уявлень про навколишній світ у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / О. А. Рацул, Д. Г. Завітренко, О. В. Кучай // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_23
|
14. |
Кучай О. В. Підготовка фахівців у ВНЗ в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 166. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_166_30
|
15. |
Кучай О. В. Теоретичні засади комунікативної підготовки фахівців у сфері цивільного захисту [Електронний ресурс] / О. В. Кучай, Т. П. Кучай, S. Kunikowski // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 167. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_167_7
|
16. |
Кузьмінський А. І. Використання польського досвіду підготовки фахівців з інформатики в системі педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, О. В. Кучай, О. А. Біда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_18
|
17. |
Кучай Т. П. Вивчення досвіду США в сфері інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 178. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_178_9
|
18. |
Кучай О. В. Перспективи сільського зеленого туризму в Україні та його роль у розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / О. В. Кучай // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_2(1)__45
|
19. |
Біда О. Формування інформаційної культури майбутніх фахівців у Франції і Великій Британії [Електронний ресурс] / О. Біда, О. Кучай, Т. Кучай, А. Чичук // Педагогічний часопис Волині. - 2019. - № 3. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2019_3_5
|
20. |
Кучай Т. Пансофічна освіта Я. Коменського – необхідна передумова гармонізації суспільних відносин [Електронний ресурс] / Т. Кучай, О. Кучай // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 3. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_3_8
|
| |