Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2017/277<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Богуш Л. А. Підготовка магістрів з міжнародної інформації в умовах цифрового освітнього середовища. - C. 9-13.
- Борзик О. Б. Історико-педагогічний аналіз дефініції "толерантність". - C. 13-18.
- Бортнікова О. В. Методологічні підходи виховання адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. - C. 18-25.
- Буцик І. М. Сучасні проблеми у підготовці інженерів аграрного профілю до дослідницької професійної діяльності. - C. 26-31.
- Васильківський І. П. Виховання емоційного інтелекту в системі середньої освіти: ретроспективний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду. - C. 31-37.
- Васюк О. В. Організаційна діяльність тьютора у закладах вищої освіти. - C. 38-42.
- Вишнівська Н. В. Виховання морального вчинку студентів в університетському освітньому середовищі. - C. 42-45.
- Власенко К. О. Зарубіжний досвід виховання у студентів аграрних вищих закладів освіти ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці. - C. 46-50.
- Вороніна-Пригодій Д. А. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 50-55.
- Гончарук М. В. Сучасні тенденції початкової школи Німеччини та їх вплив на освітні реформи в Україні. - C. 56-65.
- Гончарук О. М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувального стилю поведінки студентів аграрних вищих навчальних закладів. - C. 65-70.
- Діра Н. О. Історико – генетичний аналіз поняття "ціннісне ставлення особистості до живої природи" у філософському та психолого-педагогічному дискурсі. - C. 70-77.
- Дьоміна В. В. Білінгвальна культура майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти, показники, рівні сформованості. - C. 77-83.
- Єресько О. В. Педагогічні умови реалізації методики виховання валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок. - C. 83-88.
- Зозуляк-Случик Р. В. Основи сформованості професійної етики майбутніх соціальних працівників в унівеситетах. - C. 88-94.
- Зорочкіна Т. С. Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.. - C. 94-101.
- Каленський А. А. Фахова передвища освіта: концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів. - C. 101-105.
- Кан О. Ю. Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України. - C. 105-113.
- Кільдеров Д. Е. Педагогічна технологія в системі підготовки учителів технологій. - C. 113-117.
- Когут А. О. Теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи. - C. 117-123.
- Козубенко К. В. Особливості застосування інтерактивних технологій кооперативного навчання. - C. 123-129.
- Кошук О. Б. Теоретичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці інженерів-механіків. - C. 129-138.
- Крамаренко Т. В., Литвинова О. В., Резунова О. С. Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій. - C. 138-144.
- Кривохижа І. В. Особливості навчальних планів та навчальних програм університетів Польщі при підготовці фахівця музичного мистецтва. - C. 145-151.
- Кучай О. В. Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі. - C. 151-154.
- Кучай Т. П. Розвиток креативного мислення молодших школярів. - C. 154-158.
- Леоненко Н. В., Слободян О. П. Творчий саморозвиток особистості студента аграрного коледжу. - C. 158-162.
- Малик Ю. І. Модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки. - C. 162-167.
- Микитюк В. І. Іван Франко в історії українського підручникотворення. - C. 167-173.
- Минзар С. А. Робота з обдарованою учнівською молоддю: досвід Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України. - C. 174-179.
- Момот О. О. Iндивідуальний здоров’язбережувальний підхід до осообистості майбутнього вчителя вищого навчального закладу. - C. 180-183.
- Навроцька М. М. Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті. - C. 183-187.
- Николаеску И. А. Профессионально-педагогическая самореализация преподавателя системы последипломного образования средствами информационно-коммуникационных технологий: результаты констатирующего этапа исследования. - C. 187-194.
- Петрів Г. В. Педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. - C. 194-199.
- Піддубцева О. І. Інноваційні методи формування професійної мобільності майбутніх фахівців-аграріїв. - C. 199-204.
- Предиткевич О. С. Теоретичні основи формування педагогічної фасилітації у командирів військових підрозділів. - C. 204-209.
- Прохорчук П. С. Етичні аспекти фахової передвищої підготовки графічних дизайнерів: аналіз мистецько-педагогічної літератури. - C. 209-213.
- Ратинська І. О. Застосування педагогічних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення під час підготовки в коледжах. - C. 213-219.
- Ржевський Г. М. Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету. - C. 219-233.
- Рудик Я. М., Ярошинський В. М. Тестові технології у процесі викладання дисципліни "бухгалтерський облік у бюджетних установах". - C. 233-238.
- Смоляк П. О. Лідери і послідовники діючих наукових шкіл кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України. - C. 238-247.
- Сопівник Р. В. Вплив засобів корпоративної культури на формування ціннісного світогляду особистості в університетах наук про життя і навколишнє середовище. - C. 247-254.
- Сопівник І. В., Островська О. А. Виховання ціннісного ставлення до життя в учнів молодшого шкільного віку. - C. 254-259.
- Сотер М. В. Діалогові технології у підготовці майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації. - C. 259-267.
- Султанова Н. В. Соціальне виховання молодого покоління в інтернатних закладах освіти в Україні (1956 - 1991 рр.). - C. 267-272.
- Ткач Т. М. Педагогічні умови розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 272-279.
- Трутень А. В. Сутність і структура поняття "ціннісне ставлення до водних ресурсів студентів університетів наук про життя на навколишнє середовище". - C. 279-283.
- Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток педагога як психолого-педагогічна категорія. - C. 284-289.
- Чередніченко Г. А. Концепція іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості у ВНЗ. - C. 289-295.
- Чередніченко Н. Ю. Тенденції та суперечності в професійній діяльності вчителя профільної школи країн Європи. - C. 296-302.
- Чичук А. П. Особливості професійної підготовки учителів початкової школи у вищих навчальних закладах США. - C. 302-308.
- Юзик М. А. Сутність та структура поняття "компетентнісний підхід" у контексті підготовки вчителя початкової школи. - C. 308-313.
- Юрченко Н. С. Професійна освіта Швейцарії: становлення та розвиток. - C. 313-318.
- Яворська Н. В. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів засобами іноземної мови. - C. 318-324.
- Ястремська С. В. Організація експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання. - C. 324-329.
- Іванюта О. О., Кубіцький С. О. Провідні характеристики моніторингу навчальних досягнень майбутніх землевпорядників у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 329-336.
| 2017 | | Вип. 277
|
|
|
|