Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2017/277<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія
Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богуш Л. А. Підготовка магістрів з міжнародної інформації в умовах цифрового освітнього середовища. - C. 9-13.
  4. Борзик О. Б. Історико-педагогічний аналіз дефініції "толерантність". - C. 13-18.
  5. Бортнікова О. В. Методологічні підходи виховання адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. - C. 18-25.
  6. Буцик І. М. Сучасні проблеми у підготовці інженерів аграрного профілю до дослідницької професійної діяльності. - C. 26-31.
  7. Васильківський І. П. Виховання емоційного інтелекту в системі середньої освіти: ретроспективний аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду. - C. 31-37.
  8. Васюк О. В. Організаційна діяльність тьютора у закладах вищої освіти. - C. 38-42.
  9. Вишнівська Н. В. Виховання морального вчинку студентів в університетському освітньому середовищі. - C. 42-45.
  10. Власенко К. О. Зарубіжний досвід виховання у студентів аграрних вищих закладів освіти ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці. - C. 46-50.
  11. Вороніна-Пригодій Д. А. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 50-55.
  12. Гончарук М. В. Сучасні тенденції початкової школи Німеччини та їх вплив на освітні реформи в Україні. - C. 56-65.
  13. Гончарук О. М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувального стилю поведінки студентів аграрних вищих навчальних закладів. - C. 65-70.
  14. Діра Н. О. Історико – генетичний аналіз поняття "ціннісне ставлення особистості до живої природи" у філософському та психолого-педагогічному дискурсі. - C. 70-77.
  15. Дьоміна В. В. Білінгвальна культура майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти, показники, рівні сформованості. - C. 77-83.
  16. Єресько О. В. Педагогічні умови реалізації методики виховання валеологічних цінностей дітей-підлітків на основі формування життєвих навичок. - C. 83-88.
  17. Зозуляк-Случик Р. В. Основи сформованості професійної етики майбутніх соціальних працівників в унівеситетах. - C. 88-94.
  18. Зорочкіна Т. С. Розвиток вищої педагогічної освіти у Великій Британії на початку ХХІ ст.. - C. 94-101.
  19. Каленський А. А. Фахова передвища освіта: концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів. - C. 101-105.
  20. Кан О. Ю. Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України. - C. 105-113.
  21. Кільдеров Д. Е. Педагогічна технологія в системі підготовки учителів технологій. - C. 113-117.
  22. Когут А. О. Теоретичний аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи. - C. 117-123.
  23. Козубенко К. В. Особливості застосування інтерактивних технологій кооперативного навчання. - C. 123-129.
  24. Кошук О. Б. Теоретичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній підготовці інженерів-механіків. - C. 129-138.
  25. Крамаренко Т. В., Литвинова О. В., Резунова О. С. Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій. - C. 138-144.
  26. Кривохижа І. В. Особливості навчальних планів та навчальних програм університетів Польщі при підготовці фахівця музичного мистецтва. - C. 145-151.
  27. Кучай О. В. Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі. - C. 151-154.
  28. Кучай Т. П. Розвиток креативного мислення молодших школярів. - C. 154-158.
  29. Леоненко Н. В., Слободян О. П. Творчий саморозвиток особистості студента аграрного коледжу. - C. 158-162.
  30. Малик Ю. І. Модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки. - C. 162-167.
  31. Микитюк В. І. Іван Франко в історії українського підручникотворення. - C. 167-173.
  32. Минзар С. А. Робота з обдарованою учнівською молоддю: досвід Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України. - C. 174-179.
  33. Момот О. О. Iндивідуальний здоров’язбережувальний підхід до осообистості майбутнього вчителя вищого навчального закладу. - C. 180-183.
  34. Навроцька М. М. Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті. - C. 183-187.
  35. Николаеску И. А. Профессионально-педагогическая самореализация преподавателя системы последипломного образования средствами информационно-коммуникационных технологий: результаты констатирующего этапа исследования. - C. 187-194.
  36. Петрів Г. В. Педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. - C. 194-199.
  37. Піддубцева О. І. Інноваційні методи формування професійної мобільності майбутніх фахівців-аграріїв. - C. 199-204.
  38. Предиткевич О. С. Теоретичні основи формування педагогічної фасилітації у командирів військових підрозділів. - C. 204-209.
  39. Прохорчук П. С. Етичні аспекти фахової передвищої підготовки графічних дизайнерів: аналіз мистецько-педагогічної літератури. - C. 209-213.
  40. Ратинська І. О. Застосування педагогічних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення під час підготовки в коледжах. - C. 213-219.
  41. Ржевський Г. М. Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету. - C. 219-233.
  42. Рудик Я. М., Ярошинський В. М. Тестові технології у процесі викладання дисципліни "бухгалтерський облік у бюджетних установах". - C. 233-238.
  43. Смоляк П. О. Лідери і послідовники діючих наукових шкіл кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України. - C. 238-247.
  44. Сопівник Р. В. Вплив засобів корпоративної культури на формування ціннісного світогляду особистості в університетах наук про життя і навколишнє середовище. - C. 247-254.
  45. Сопівник І. В., Островська О. А. Виховання ціннісного ставлення до життя в учнів молодшого шкільного віку. - C. 254-259.
  46. Сотер М. В. Діалогові технології у підготовці майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурної комунікації. - C. 259-267.
  47. Султанова Н. В. Соціальне виховання молодого покоління в інтернатних закладах освіти в Україні (1956 - 1991 рр.). - C. 267-272.
  48. Ткач Т. М. Педагогічні умови розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 272-279.
  49. Трутень А. В. Сутність і структура поняття "ціннісне ставлення до водних ресурсів студентів університетів наук про життя на навколишнє середовище". - C. 279-283.
  50. Фрицюк В. А. Професійний саморозвиток педагога як психолого-педагогічна категорія. - C. 284-289.
  51. Чередніченко Г. А. Концепція іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості у ВНЗ. - C. 289-295.
  52. Чередніченко Н. Ю. Тенденції та суперечності в професійній діяльності вчителя профільної школи країн Європи. - C. 296-302.
  53. Чичук А. П. Особливості професійної підготовки учителів початкової школи у вищих навчальних закладах США. - C. 302-308.
  54. Юзик М. А. Сутність та структура поняття "компетентнісний підхід" у контексті підготовки вчителя початкової школи. - C. 308-313.
  55. Юрченко Н. С. Професійна освіта Швейцарії: становлення та розвиток. - C. 313-318.
  56. Яворська Н. В. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів засобами іноземної мови. - C. 318-324.
  57. Ястремська С. В. Організація експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання. - C. 324-329.
  58. Іванюта О. О., Кубіцький С. О. Провідні характеристики моніторингу навчальних досягнень майбутніх землевпорядників у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 329-336.
2017
Вип. 277
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського