Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/163<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Олексюк О. М. Педагогічний наратив у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 12-15.
- Валькевич Р. А. Психологічні особливості виконавської природи перевтілення майбутнього вчителя музики. - C. 15-19.
- Михайличенко О. В. Кобзарство та побутове музикування на українських землях кінця XVIII – початку XX століття. - C. 20-24.
- Orlov V. F. Formation of career orientations of future designers in the system of vocational education. - C. 24-27.
- Падалка Г. М. Інноваційні процеси в мистецькій освіті: психолого-педагогічні чинники. - C. 28-32.
- Растригіна А. М. Інтеграція цифрових технологій у мистецький освітній простір ВНЗ. - C. 32-38.
- Тушева В. В. Культурологічна парадигма в умовах модернізації мистецької освіти: концептуальні ідеї та методологічні орієнтири. - C. 39-43.
- Хусаинова Г. А., Тапенов Д. Т. Исторические предпосылки создания педагогики домбрового исполнительства. - C. 43-47.
- Черкасов В. Ф. Модель формування наукової компетентності майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. - C. 47-52.
- Шип С. В. Всю дорогу с музыкой в ушах. О новой практике слушания музыки. - C. 53-62.
- Швець І. Б. Театральне мистецтво у вимірах педагогіки. - C. 62-65.
- Шевнюк О. Л. Інноваційні підходи до формування креативного мислення майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва. - C. 65-70.
- Біда О. А., Орос І. І., Бжежіньска Р. Підготовка майбутніх фахівців до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 70-73.
- Кучай О. В., Kunikowski S. Підготовка фахівців у ВНЗ в умовах дистанційного навчання. - C. 74-76.
- Батюк Н. О. Структурні компоненти формування проектних умінь майбутніх керівників хореографічних колективів . - C. 77-81.
- Бєлікова В. В. Музика Б. Фільц як чинник розвитку творчого потенаціалу майбутньоого фахівця мистецького спрямування. - C. 81-83.
- Воронова Н. С. Сучасний стан вищої культурологічної освіти в Україні. - C. 83-89.
- Грабовська І. Л. Роль творчого підходу у формуванні компетентності майбутніх фахівців. - C. 89-92.
- Дідич Г. С. Педагогічні засади формування національної самосвідомості особистості засобоми музичного мистецтва. - C. 92-98.
- Ілініцька Н. С. Індивідуальні освітні траєкторії студентів мистецьких спеціальностей. - C. 99-102.
- Клепар М. В. Роль культурно-мистецької складової у підготовці фахівців з міжнародних відносин. - C. 102-106.
- Лиманська О. В., Барабаш О. В. Реалізація творчих проектів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. - C. 106-110.
- Нич О. Б. Роль сім’ї у формуванні ціннісних пріоритетів дітей молодшого шкільного віку української діаспори США. - C. 110-114.
- Павленко Н. О. Музичне мистецтво у проектуванні педагогічних цифрових наративів. - C. 115-119.
- Похиленко В. Ф., Саленко О. О. Сучасний стан та шляхи вдосконалення української хореографічної освіти. - C. 119-124.
- Ракітянська Л. М. Наукові підходи як теоретико-методологічне підґрунтя педагогічних досліджень. - C. 124-129.
- Ройтенко Н. A. Проблема воспитания творческой личности в условиях современного общества. - C. 129-133.
- Свещинська Н. В., Коротков А. Є. Специфіка інструментально-виконавської підготовки майбутнього концертмейстера. - C. 134-138.
- Спінул І. В. Формування художньо-інтерпретаційних компетенцій майбутнього вчителя хореографічного мистецтва. - C. 138-142.
- Бондаренко А. В. Вокально-хоровий розвиток майбутніх учителів музичного мистецтва арт-педагогічними методами. - C. 142-147.
- Грозан С. В. Проблеми реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 147-151.
- Сивоконь Ю. М., Босий В. С. Формування професійної спрямованості особистості майбутнього викладача хореографії. - C. 151-154.
- Татарнікова А. А. Формування особистості професійного музиканта як арт-менеджера: данина моді чи веління часу?. - C. 154-160.
- Божок Т. В. Нові тенденції та чинники формування духовно-творчого потенціалу підлітків на уроках музичного мистецтва. - C. 160-166.
- Комишан Ю. В. Репрезентативний аналіз становлення мистецької освіти у початковій школі. - C. 166-170.
- Блажевич В. О. Історичні аспекти формування виконавських прийомів та умінь джазових гітаристів США, Європи та України. - C. 171-174.
- Вагіна О. М. Ретроспективний аналіз процесу організації музичного виховання у школах Фінляндії. - C. 175-179.
- Ван Лу Педагогический потенциал музыки в формировании художественно-эстетического мировосприятия личности учителя. - C. 179-184.
- Ду Ханьфе Психолого-педагогічні якості диригента оркестру та специфіка диригентської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 184-188.
- Кривохижа І. В. Інноваційний потенціал сучасної професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів Польщі та можливості його використання в Україні. - C. 188-193.
- Маєвська А. С. Педагогічні принципи вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. - C. 193-197.
- Орєхова В. В. Використання мультимедійних засобів у викладанні мистецтва у початковій школі. - C. 198-202.
- Пожарська А.-О. Ю. Використання фольклору на уроках музики. - C. 202-206.
- Рахманова О. К. Синестезійність у творчій музичній діяльності молодших школярів. - C. 206-209.
- Руда Г. С. Педагогічні умови ефективного розвитку музичних здібностей молодших школярів в процесі ігрової діяльності. - C. 210-215.
- Степанова Л. В. Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів. - C. 215-221.
- Чен Цзицзян Педагогические подходы к формированию целостного представления о музыкальном произведении у будущего учителя музыки. - C. 221-226.
- Чжан Юй Традиционный танец китая как предмет педагогического исследования и освоения. - C. 226-232.
- Шатайло Н. В. Сутність поняття "образотворення" у контексті мистецької освіти. - C. 232-236.
- Якуба Ю. В. Результати дослідження особистісних професійно значущих якостей майбутніх вчителів хореографії. - C. 236-240.
- Мартіросян Л. А., Горбач В. В. Процесуально-операційний компонент особистісної готовності до самостійної роботи студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 240-246.
- Анотації. - C. 247-282.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 163
|
|
|
|