Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/163<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олексюк О. М. Педагогічний наратив у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 12-15.
  4. Валькевич Р. А. Психологічні особливості виконавської природи перевтілення майбутнього вчителя музики. - C. 15-19.
  5. Михайличенко О. В. Кобзарство та побутове музикування на українських землях кінця XVIII – початку XX століття. - C. 20-24.
  6. Orlov V. F. Formation of career orientations of future designers in the system of vocational education. - C. 24-27.
  7. Падалка Г. М. Інноваційні процеси в мистецькій освіті: психолого-педагогічні чинники. - C. 28-32.
  8. Растригіна А. М. Інтеграція цифрових технологій у мистецький освітній простір ВНЗ. - C. 32-38.
  9. Тушева В. В. Культурологічна парадигма в умовах модернізації мистецької освіти: концептуальні ідеї та методологічні орієнтири. - C. 39-43.
  10. Хусаинова Г. А., Тапенов Д. Т. Исторические предпосылки создания педагогики домбрового исполнительства. - C. 43-47.
  11. Черкасов В. Ф. Модель формування наукової компетентності майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки. - C. 47-52.
  12. Шип С. В. Всю дорогу с музыкой в ушах. О новой практике слушания музыки. - C. 53-62.
  13. Швець І. Б. Театральне мистецтво у вимірах педагогіки. - C. 62-65.
  14. Шевнюк О. Л. Інноваційні підходи до формування креативного мислення майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва. - C. 65-70.
  15. Біда О. А., Орос І. І., Бжежіньска Р. Підготовка майбутніх фахівців до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 70-73.
  16. Кучай О. В., Kunikowski S. Підготовка фахівців у ВНЗ в умовах дистанційного навчання. - C. 74-76.
  17. Батюк Н. О. Структурні компоненти формування проектних умінь майбутніх керівників хореографічних колективів . - C. 77-81.
  18. Бєлікова В. В. Музика Б. Фільц як чинник розвитку творчого потенаціалу майбутньоого фахівця мистецького спрямування. - C. 81-83.
  19. Воронова Н. С. Сучасний стан вищої культурологічної освіти в Україні. - C. 83-89.
  20. Грабовська І. Л. Роль творчого підходу у формуванні компетентності майбутніх фахівців. - C. 89-92.
  21. Дідич Г. С. Педагогічні засади формування національної самосвідомості особистості засобоми музичного мистецтва. - C. 92-98.
  22. Ілініцька Н. С. Індивідуальні освітні траєкторії студентів мистецьких спеціальностей. - C. 99-102.
  23. Клепар М. В. Роль культурно-мистецької складової у підготовці фахівців з міжнародних відносин. - C. 102-106.
  24. Лиманська О. В., Барабаш О. В. Реалізація творчих проектів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. - C. 106-110.
  25. Нич О. Б. Роль сім’ї у формуванні ціннісних пріоритетів дітей молодшого шкільного віку української діаспори США. - C. 110-114.
  26. Павленко Н. О. Музичне мистецтво у проектуванні педагогічних цифрових наративів. - C. 115-119.
  27. Похиленко В. Ф., Саленко О. О. Сучасний стан та шляхи вдосконалення української хореографічної освіти. - C. 119-124.
  28. Ракітянська Л. М. Наукові підходи як теоретико-методологічне підґрунтя педагогічних досліджень. - C. 124-129.
  29. Ройтенко Н. A. Проблема воспитания творческой личности в условиях современного общества. - C. 129-133.
  30. Свещинська Н. В., Коротков А. Є. Специфіка інструментально-виконавської підготовки майбутнього концертмейстера. - C. 134-138.
  31. Спінул І. В. Формування художньо-інтерпретаційних компетенцій майбутнього вчителя хореографічного мистецтва. - C. 138-142.
  32. Бондаренко А. В. Вокально-хоровий розвиток майбутніх учителів музичного мистецтва арт-педагогічними методами. - C. 142-147.
  33. Грозан С. В. Проблеми реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 147-151.
  34. Сивоконь Ю. М., Босий В. С. Формування професійної спрямованості особистості майбутнього викладача хореографії. - C. 151-154.
  35. Татарнікова А. А. Формування особистості професійного музиканта як арт-менеджера: данина моді чи веління часу?. - C. 154-160.
  36. Божок Т. В. Нові тенденції та чинники формування духовно-творчого потенціалу підлітків на уроках музичного мистецтва. - C. 160-166.
  37. Комишан Ю. В. Репрезентативний аналіз становлення мистецької освіти у початковій школі. - C. 166-170.
  38. Блажевич В. О. Історичні аспекти формування виконавських прийомів та умінь джазових гітаристів США, Європи та України. - C. 171-174.
  39. Вагіна О. М. Ретроспективний аналіз процесу організації музичного виховання у школах Фінляндії. - C. 175-179.
  40. Ван Лу Педагогический потенциал музыки в формировании художественно-эстетического мировосприятия личности учителя. - C. 179-184.
  41. Ду Ханьфе Психолого-педагогічні якості диригента оркестру та специфіка диригентської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 184-188.
  42. Кривохижа І. В. Інноваційний потенціал сучасної професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів Польщі та можливості його використання в Україні. - C. 188-193.
  43. Маєвська А. С. Педагогічні принципи вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. - C. 193-197.
  44. Орєхова В. В. Використання мультимедійних засобів у викладанні мистецтва у початковій школі. - C. 198-202.
  45. Пожарська А.-О. Ю. Використання фольклору на уроках музики. - C. 202-206.
  46. Рахманова О. К. Синестезійність у творчій музичній діяльності молодших школярів. - C. 206-209.
  47. Руда Г. С. Педагогічні умови ефективного розвитку музичних здібностей молодших школярів в процесі ігрової діяльності. - C. 210-215.
  48. Степанова Л. В. Критерії та показники сформованості художньо-герменевтичної компетентності студентів. - C. 215-221.
  49. Чен Цзицзян Педагогические подходы к формированию целостного представления о музыкальном произведении у будущего учителя музыки. - C. 221-226.
  50. Чжан Юй Традиционный танец китая как предмет педагогического исследования и освоения. - C. 226-232.
  51. Шатайло Н. В. Сутність поняття "образотворення" у контексті мистецької освіти. - C. 232-236.
  52. Якуба Ю. В. Результати дослідження особистісних професійно значущих якостей майбутніх вчителів хореографії. - C. 236-240.
  53. Мартіросян Л. А., Горбач В. В. Процесуально-операційний компонент особистісної готовності до самостійної роботи студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення математичних дисциплін. - C. 240-246.
  54. Анотації. - C. 247-282.
  55. Вихідні дані.
2018
Вип. 163
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського