Пошуковий запит: (<.>A=Кубко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кубко Валентина. Корпоративна культура як об'єднальна основа вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Валентина. Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 11. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_11_16
|
2. |
Кубко В. П. Символічний блок корпоративної культури організацій [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Грані. - 2014. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2014_3_8
|
3. |
Кубко В. Модель формування корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу України [Електронний ресурс] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 8. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_8_12 Проаналізовано основні аспекти формування корпоративної культури ВНЗ України. Обгрунтовано практичні рекомендації щодо напрямів і методів удосконалення корпоративної культури, створення її ефективної моделі як необхідної умови функціонування та трансформації вітчизняних ВНЗ.
|
4. |
Кубко В. П. Гендерна стереотипізація рекламної комунікації [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 81. - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_81_56
|
5. |
Кубко В. П. Формування гендерної культури студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 98. - С. 321-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_98_88
|
6. |
Кубко В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 283-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_79
|
7. |
Кубко В. П. Удосконалення корпоративного іміджу організації шляхом застосування ребрендингу [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, І. В. Діордієва // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 108. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_108_39
|
8. |
Кубко В. П. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного стилю організації [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, А. В. Баранюк // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 106. - С. 242-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_106_65
|
9. |
Кубко В. П. Особливості використання кольорів у фірмовому стилі [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, Ю. В. Щербак // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 294-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_76
|
10. |
Кубко В. П. Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, Я. М. Туренко // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 303-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_79
|
11. |
Кубко В. П. Комунікативна стратегія розвитку туристичного бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, І. І. Компанієць // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 310-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_81
|
12. |
Кубко В. П. Гендерні аспекти корпоративної культури організацій [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Нова парадигма. - 2014. - Вип. 120. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2014_120_4
|
13. |
Панькевич О. О. Спеціальність "Журналістика" в умовах освітніх реформ [Електронний ресурс] / О. О. Панькевич, В. П. Кубко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_12
|
14. |
Кубко В. П. Корпоративна культура як основа модернізації вищої освіти України [Електронний ресурс] / В. П. Кубко // Грані. - 2017. - Т. 20, № 5. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2017_20_5_9
|
15. |
Кубко В. П. Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, К. Ю. Ткаченко // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 116. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_116(1)__64
|
16. |
Кубко В. П. Роль комунікативної стратегії в діяльності рекламного агентства [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, А. В. Баранюк // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 127. - С. 222-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_127_59
|
17. |
Кубко В. П. Соціально–філософський аспект тайм–менеджменту [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, С. С. Торконяк // Гілея: науковий вісник. - 2018. - Вип. 130. - С. 276-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_130_74
|
18. |
Кубко В. П. Стратегія формування корпоративної культури закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / В. П. Кубко, А. В. Шиндор // Гілея: науковий вісник. - 2018. - Вип. 138(2). - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_138(2)__44
|
19. |
Магрупова З. М. Роль коммерческих организаций в преодолении социального неравенства в городском пространстве [Електронний ресурс] / З. М. Магрупова, В. В. Кубко // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. - 2015. - № 2. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stmkb_2015_2_22
|
20. |
Кубко В. Медіакультура сучасного інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 3. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_3_10
|
| |