Пошуковий запит: (<.>A=Красовська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Красовська О. Ю. Інтернаціоналізація вищої освіти в умовах глобалізації світового освітнього простору [Електронний ресурс] / О. Ю. Красовська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2011. - № 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2011_2(46)__13
|
2. |
Маліцький Б. Форпост українського наукознавства : Центру досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г. М. Доброва НАН України – 25 років [Електронний ресурс] / Б. Маліцький, Л. Кавуненко, О. Красовська, О. Пилипенко // Вісник Національної академії наук України. - 2011. - № 10. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2011_10_4
|
3. |
Красовська О. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. Красовська, Н. Міськова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_10 Визначено основні тенденції розвитку сучасної мистецької підготовки майбутніх учителів початкових класів з урахуванням компетентнісної моделі навчання.
|
4. |
Красовська О. О. Методичні засади впровадження інноваційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2013. - Вип. 1. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2013_1_7
|
5. |
Красовська О. О. Художньо-педагогічні інноваційні технології та компетентності майбутніх фахівців початкової школи в галузі педагогіки мистецтва [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_2_14
|
6. |
Красовська О. Модель професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження інноваційних технологій у галузі мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. Красовська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_21
|
7. |
Красовська О. М. Експресивний та аксіолоігчний характер дієслівних фразеологізмів (на матеріалі епістолярію Лесі Українки) [Електронний ресурс] / О. М. Красовська // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2013. - Вип. 26. - С. 123-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2013_26_16
|
8. |
Красовська О. Дидактична структура та типи уроків образотворчого мистецтва у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Красовська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_23 Висвітлено актуальну проблему сучасної педагогіки мистецтва – класифікація та дидактична структура уроків образотворчого мистецтва у початковій школі, їх місце і значення у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зміст навчальної та робочої програми з курсу “Образотворче мистецтво з методикою викладання”, наведено сучасні вимоги до уроку образотворчого мистецтва та схему типів уроків образотворчого мистецтва. Обговорено типологію уроків у початкових класах, викладено етапи структури комбінованого уроку образотворчого мистецтва у початкових класах. Узагальнено, що кожен етап уроку повинен бути методично правильним, змістовним, побудованим відповідно до характеру матеріалу, який вивчається.Освещена актуальная проблема современной педагогики искусства − классификация и дидактическая структура уроков изобразительного искусства в начальной школе, их место и значение в содержании профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Проанализировано содержание учебной и рабочей программы по курсу “Изобразительное искусство с методикой преподавания”, приведены современные требования к уроку изобразительного искусства и схему типов уроков изобразительного искусства. Обсуждена типология уроков в начальных классах, изложены этапы структуры комбинированного урока изобразительного искусства в начальных классах. Обобщено, что каждый этап урока должен быть методически правильным, содержательным, построенным в соответствии с характером материала, который изучается. The article deals with the actual problem of modern pedagogy of art − classification and structure of didactic lessons fine art in elementary school, their place and value in the content of training of future primary school teachers. Analyzes the contents of the training and the work program for the course “Visual arts teaching methodology”, given the modern requirements for fine arts lessons learned and chart types of art. Typology discussed lessons in primary school, set out the steps of the lesson structure combined fine arts in the elementary grades. Summarized that each phase of the lesson should be methodologically correct, meaningful, built in accordance with the nature of the material that is being studied.
|
9. |
Красовська О. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у галузі мистецької освіти на основі застосування інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(3). - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(3)__31
|
10. |
Красовська О. О. Удосконалення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 395-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_51
|
11. |
Красовська О. Обґрунтування цілей професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. Красовська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__16
|
12. |
Красовська О. В. Венчурний капітал в Росії та Україні: поточний стан та шляхи активізації діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Красовська // Наука та інновації. - 2014. - Т. 10, № 4. - С. 76—82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2014_10_4_9 Venture industry in Russia and Ukraine is analyzed from the point of view of its ability to be the source of innovation projects financial support. It is shown that Ukrainian venture funds more often than Russian funds prefer to finance traditional economic sectors and do not tend to invest money in high-techs sphere. Comparative analysis of the legislative framework in Ukraine and Russia is also made in the paper.
|
13. |
Красовська О. О. Принципи відбору та структурування змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_9_13
|
14. |
Красовська О. О. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у галузі мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. О. Красовська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_24
|
15. |
Чехун В. О. Деякі особливості та тенденції розвитку системи патентного захисту винаходів у США [Електронний ресурс] / В. О. Чехун, О. В. Красовська, В. Ю. Грига // Наука та наукознавство. - 2013. - № 4. - С. 103-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2013_4_11 Здійснено стислий огляд еволюції патентної системи США з точки зору її впливу на економіку країни. Відзначено особливості патентної системи США, які вирізняють її з-поміж патентних систем більшості інших розвинених країн світу. Показано проблеми, з якими зіткнулися Сполучені Штати у процесі функціонування патентної системи і які поставили питання про необхідність її реформування.
|
16. |
Красовська О. В. Міжнародна наукова конференція "Шляхи розвитку науково-технічного співробітництва Росії, України і Білорусі" [Електронний ресурс] / О. В. Красовська // Наука та наукознавство. - 2011. - № 4. - С. 154-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2011_4_19
|
17. |
Красовська О. Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Красовська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 41-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_3_10
|
18. |
Красовська О. Погляд від протилежного [Електронний ресурс] / О. Красовська // Віче. - 2014. - № 21. - С. 70-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2014_21_36
|
19. |
Красовська О. Столична історія у гривах. Короткий курс [Електронний ресурс] / О. Красовська // Віче. - 2014. - № 1-2. - С. 72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2014_1-2_37
|
20. |
Красовська О. "...Душа і дума добро навчилася любить" [Електронний ресурс] / О. Красовська // Віче. - 2014. - № 3. - С. 71-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2014_3_33
|
| |