Пошуковий запит: (<.>A=Калініченко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Калініченко Н. Вплив трудової підготовки на загальний розвиток особистості в педагогіці В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 13-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_5 Проаналізовано погляди В. О. Сухомлинського щодо проблеми впливу трудової підготовки на загальний розвиток особистості учня. Висвітлено ключові питання технології трудового виховання школярів у Павлиській школі. Приділено увагу трудовому вихованню в родині. Охарактеризовано виховне середовище Павлиської середньої школи. Розглянуто основні його компоненти, параметри виховання вчителя та педагогічного колективу. Зазначено, що педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського активно сприяє становленню та розвитку сучасної школи України.
|
2. |
Калініченко Н. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_12
|
3. |
Калініченко Н. Інноваційні підходи до трудової підготовки учнів у авторських сільських школах В. О. Сухомлинського, І. Г. Ткаченка, О. А. Захаренка (друга половина XX століття) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_39
|
4. |
Радовенчик В. М. Оцінка ефективності алюмініймістких коагулянтів в процесах освітлення природних вод [Електронний ресурс] / В. М. Радовенчик, С. В. Глиняна, Я. В. Радовенчик, Н. В. Калініченко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2014. - № 2(10). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2014_2(10)__4 Надано результати дослідження процесів зниження мутності природних вод шляхом обробки коагулянтами на основі сполук алюмінію та відстоювання. Досліджено різні типи коагулянтів, їх концентрації та умови найбільш ефективного використання у випадку зниження мутності модельних розчинів на основі бентоніту. Вивчено залежність залишкового вмісту твердої фази від умов відстоювання. Проаналізовано одержані результати.
|
5. |
Калініченко Н. Шкільна політика щодо трудової підготовки учнів народних училищ у центральному регіоні України (ХІХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 50-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_12 Розкрито основні аспекти трудової підготовки народних училищ у центральному регіоні України (XIX ст.). Проаналізовано процес становлення і розвиток шкільництва, закони та нормативні акти, відомості про мережу навчальних закладів, компоненти шкільної освіти та підготовку вчителів у дореволюційний період. Висвітлено специфіку викладання предметів та організацію навчального процесу та в даних закладах. Виділено основні форми трудової підготовки дітей.
|
6. |
Калініченко Н. А. Історіографія дослідження педагогічної діяльності Івана Ткаченка (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. А. Калініченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 306-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_64
|
7. |
Калініченко Н. А. Проблеми любові і вимогливості у вихованні дітей [Електронний ресурс] / Н. А. Калініченко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_51 Розкрито проблеми взаємозв’язку любові та вимогливості у формуванні особистості молодших школярів.Раскрыты проблемы взаимосвязи любви и требовательности в формировании личности младших школьников.The article deals with the problems of correlation of love and insistence in formation of primary schoolchildren’s personality.
|
8. |
Калініченко Н. А. Сучасний урок біології [Електронний ресурс] / Н. А. Калініченко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(2). - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(2)__6
|
9. |
Куянов В. В. Порівняльна оцінка технологічної якості цукрових буряків сортів іноземної та вітчизняної селекції [Електронний ресурс] / В. В. Куянов, В. О. Князєв, О. Г. Томіленко, B. І. Шелудько, Н. І. Калініченко, Л. А. Швецов, Н. М. Желнарчук, Л. А. Барштейн, H. М. Мацевецька // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2000. - Вип. 2(1). - С. 54-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2000_2(1)__9
|
10. |
Калініченко Н. А. Використання спадщини педагога-гуманіста Василя Сухомлинського в діяльності опорних шкіл Кіровоградщини [Електронний ресурс] / Н. А. Калініченко // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 19. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_41
|
11. |
Калініченко Н. А. Історіографія дослідження педагогічної діяльності Івана Ткаченка (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. А. Калініченко // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 294-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_48
|
12. |
Логачова Л. О. Гігієнічна оцінка якості води та відновленого молока за вмістом нітратів [Електронний ресурс] / Л. О. Логачова, Т. О Тарасова, А. В. Шаболтас, Н. М. Калініченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 2(3). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_2(3)__22
|
13. |
Калініченко Н. І. Г. Ткаченко про трудову підготовку учнів сільської школи (До 90-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_14 Висвітлено новаторську діяльність педагога і вченого І. Г. Ткаченка щодо розбудови сільської школи, де визначальними компонентами були пізнавальна продуктивна праця та науково-дослідницька робота учнів. Визначено роль І.Г. Ткаченка в розкритті сутності і значення політехнічного навчання, яке реалізовувалося на уроках, під час проведення навчальних екскурсій, у процесі роботи на навчально-дослідній ділянці. Розкрито яскраві сторінки його новаторської педагогічної діяльності: учнівську виробничу бригаду, інтернаціональний табір праці й відпочинку старшокласників "Дружба", традиційні шкільні свята "Свято врожаю", "Свято першої борозни", "Я - член учнівської бригади", "Змолоду честь трудову бережи" тощо, постійно діючі педагогічні й учнівські виставки. Акцентовано увагу на особливо ефективно організованій в Богданівській середній школі №1 Знам'янського району Кіровоградщини області, де вчений з 1944 по 1979 роки працював директором школи, роботу гуртків з конструювання діючих моделей сільськогосподарських машин, розвитку раціоналізаторських і конструкторських умінь учнів, зокрема на діяльності учнівського наукового товариства "Юний дослідник". Зазначено, що багаторічний досвід експериментальної науково-педагогічної діяльності дозволив І. Г. Ткаченку теоретично обгрунтувати і втілити в практику взаємозв'язок трудової підготовки з моральним, естетичним, економічним та екологічним вихованням учнів.Освещена новаторская деятельность педагога и ученого И. Г. Ткаченко по развитию сельской школы, в которой определяющими компонентами были познавательный производительный труд и научно-исследовательская работа учащихся. Определена роль И. Г. Ткаченко в раскрытии сущности и значения политехнического обучения, которое реализовывалось на уроках, во время проведения учебных экскурсий, в процессе работы на учебно-исследовательском участке. Раскрыто яркие страницы его новаторской педагогической деятельности: ученическую производственную бригаду, интернациональный лагерь труда и отдыха старшеклассников "Дружба", традиционные школьные праздники "Праздник урожая", "Праздник первой борозды", "Я - член ученической бригады", "Смолоду честь трудовую храни" т.д., постоянно действующие педагогические и ученические выставки. Сосредоточено внимание на особенно эффективно организованной в Богдановской средней школе № 1 Знаменского района Кировоградской области, где ученый с 1944 по 1979 гг. работал директором школы, работу кружков по конструированию действующих моделей сельскохозяйственных машин, развитию рационализаторских и конструкторских умений учащихся, в частности на деятельности ученического научного общества "Юный исследователь". Указано, что многолетний опыт экспериментальной научно-педагогической деятельности позволил И. Г. Ткаченко теоретически обосновать и воплотить в практику взаимосвязь трудовой подготовки с моральным, эстетическим, экономическим и экологическим воспитанием учащихся.Deals with the pioneering work of a teacher and scholar Ivan Tkachenko Gurovich Rural Development School, which defines the components were cognitive productive work and research work of students. The role of IG Tkachenko understanding the nature and significance of polytechnic education, which were implemented in the classroom, during a field trip, during work on teaching and research sites. Disclose the brightest pages of its innovative educational activities: student's production team, an international camp, work and recreation senior "Friendship", the traditional school holidays "Harvest," "Feast of the first furrow," "I - a member of the Student Brigade," "honor from the youth employment bless" etc., constantly acting teacher and student exhibitions. Concentrated on particular effectively organized in Bogdanovskaya secondary school № 1 Znamensky region Kirovograd region, where a scientist from 1944 to 1979 he worked as a school director, the work of circles on the design of operating models of farm machinery, the development of innovations and design skills of students, in particular the activities of pupils' academic society "Young Researcher". Itis indicated that long-term experience of experimental science and educational activities allowed IG Tkachenko theoretically justified and put into practice the relationship of work training with moral, aesthetic, economic and environmental education of students.
|
14. |
Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_7 Розглянуто окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Підкреслено, що за умов розумового виховання школяр повинен навчитись мислити. Проаналізовано поняття «мислення» та класифіковано його типи. Визначено роль формування інтелектуальних умінь у розумовому вихованні. Приділено увагу аналізу ідей В.О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів. Досліджено методичні поради видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини. Простежено проблематику розумового виховання, формування наукового світогляду та розвитку творчих здібностей. Узагальнено окремі положення спадщини В.О. Сухомлинського стосовно навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості. Рассмотрены отдельные положения научных теорий, посвященных проблеме формирования творческих способностей школьников. Подчеркнуто, что во время умственного воспитания школьник должен научиться мыслить. Проанализировано понятие «мышление» и классифицировано его типы. Определена роль формирования интеллектуальных умений в умственном воспитании. Уделено внимание анализу идей В.А. Сухомлинского относительно умственного воспитания учащихся. Исследованы методические советы выдающегося педагога по организации учебно-воспитательного процесса, направленного на формирование творческой личности ребенка. Прослежена проблематика умственного воспитания, формирования научного мировоззрения, самообразования и самореализации личности. Considered certain provisions of the scientific theories on the problem of the formation of creative abilities of students. Emphasized that during mental education student must learn to think. Analyzed the concept of «thinking» and classified its types. Presented by the role of the formation of intellectual abilities in intellectual education. Attention is paid to the analysis of ideas V. Sukhomlinskyi regarding intellectual education of students. Investigated methodological advice outstanding teacher for the organization of the educational process aimed at the formation of the creative personality of the child. It traces the problems of intellectual training, the formation of the scientific world, self and self-identity.
|
15. |
Калініченко Н. Уроки історії: трудової підготовки учнів у авторських сільських школах В. О. Сухомлинського, І. Г. Ткаченка, О. А. Захаренка (друга половина XX століття) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_8
|
16. |
Калініченко Н. Інноваційний потенціал сучасного уроку біології [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__35
|
17. |
Калініченко Н. Провідні напрями діяльності Івана Гуровича Ткаченка (1919-1994) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_4
|
18. |
Калініченко Н. Використання педагогічного досвіду вчителів біології в практиці підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "природознавство" [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_43
|
19. |
Калініченко Н. Творче використання спадщини педагогів-новаторів з проблеми управлінського менеджменту [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 106. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_106_9
|
20. |
Калініченко Н. Вплив В. О. Сухомлинського на формування освітнього середовища (70-80-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Н. Калініченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__16
|
| |