Пошуковий запит: (<.>A=Казачінер О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Казачінер О. Підготовка вчителів до здійснення коригувальної діяльності на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_3_14
|
2. |
Казачінер О. Модель підготовки вчителя до роботи з учнями, що зазнають труднощів у навчанні [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_12
|
3. |
Казачінер О. С. Підготовка вчителів до викладання другої іноземної мови з 5 класу в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 32. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_13
|
4. |
Казачінер О. С. Формування пізнавального інтересу в учнів із низькою мотивацією до вивчення іноземної мови в середній загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_17
|
5. |
Посохова І. С. Підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів [Електронний ресурс] / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 44. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2014_44_14
|
6. |
Казачінер О. С. Використання методу ігротерапії у навчанні іноземної мови [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_67
|
7. |
Посохова І. С. Вимоги до використання організаційних форм навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_39 Bиділено такі вимоги до використання організаційних форм навчання у ВНЗ: виховні, дидактичні, організаційні, психологічні та гігієнічні. Розроблено програму оцінювання ефективності використання організаційних форм навчання та рекомендації для викладачів щодо їх використання в навчально-виховному процесі вищої школи.Выделены следующие требования к использованию организационных форм обучения в ВУЗ: воспитательные, дидактические, организационные, психологические и гигиенические. Разработаны программа оценивания эффективности использования организационных форм обучения и рекомендации для преподавателей по их использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы.In the article the following demands to organizational forms of teaching use in higher educational establishments were singled out: educational, didactic, organizational, psychological, hygienic, on the basis of which there has been developed a programme of evaluating the efficiency of using organizational forms of teaching and recommendations concerning their application in High School teaching educational process.
|
8. |
Казачінер О. С. Розвиток інклюзивної компетентності вчителів іноземних мов у системі післядипломної освіти в міжкурсовий період: досвід Харківського регіону [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 413-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_1_100
|
9. |
Казачінер О. Запобігання вчителем дитячої жорстокості як складова його інклюзивної компетентності (на прикладі повісті В. Железникова "Чучело”) [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_12
|
10. |
Казачінер О. С. Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(3). - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(3)__25
|
11. |
Казачінер О. С. Формування особистісних якостей, необхідних для реалізації завдань інклюзивної освіти, у вчителів іноземних мов у ході педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2017. - № 8. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_8_53
|
12. |
Казачінер О. С. Тема людей із особливостями психофізичного розвитку в сучасній художній дитячій літературі [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер, Н. В. Ганіна // Молодий вчений. - 2018. - № 4(1). - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(1)__65
|
13. |
Казачінер О. Методологічні підходи до дослідження проблеми розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 20. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2017_20_28
|
14. |
Бойчук Ю. Аналіз зарубіжного досвіду розвитку інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, О. Казачінер // Новий Колегiум. - 2018. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2018_1_16
|
15. |
Казачінер О. Використання технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_3_5
|
16. |
Казачінер О. Реалізація положень інклюзивної освіти в сучасному підручнику іноземної мови: яким йому бути? [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 3. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_3_13
|
17. |
Казачінер О. С. Використання методики ТАН-Содерберг для розвитку мовлення учнів із інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер, М. П. Дембовська // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 421-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__37
|
18. |
Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5 Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя.
|
19. |
Бойчук Ю. Створення інклюзивного освітнього середовища на уроках іноземної (англійської) мови в початковій школі [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, О. Казачінер // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 18. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2018_18_31
|
20. |
Казачінер О. Підготовка майбутніх фахівців до валеосупроводу дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 1. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_1_16
|
| |