Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Головська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Головська І. 
Уміння досліджувати стан моральної вихованості школярів як важлива складова професійної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / І. Головська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Головська І. Г. 
Психологічні особливості проявів харизматичності у студентів-психологів [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Є. С. Голова // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_16
Досліджено етапи обмірковування проблеми харизми. Проаналізовано вплив харизми на формування професійно-психологічної спрямованості майбутнього психолога. Зауважено, що харизма допомагає встановити довірливі відносини між психологом і пацієнтом. Розкрито головні особливості й якості харизми та її взаємозалежність з саморегуляцією. Зазначено, що харизма та емоційна стійкість є професійними вимогами для спеціаліста, робота якого пов’язана з впливом на інших людей. Враховано, що психологічне консультування і психотерапія належать до професій, які потребують великого емоційного навантаження та відповідальності. Визначено, що представникам цих професій загрожує небезпека «синдрому вигорання». Исследованы этапы обдумывания проблемы харизмы. Проанализировано влияние харизмы на формирование профессионально-психологической направленности будущего психолога. Отмечено, что харизма помогает установить доверительные отношения между психологом и пациентом. Раскрыты основные особенности и качества харизмы и ее взаимозависимость с саморегуляцией. Отмечено, что харизма и эмоциональная устойчивость являются профессиональными требованиями для специалиста, работа которого связана с влиянием на других людей. Учтено, что психологическое консультирование и психотерапия относятся к профессиям, которые требуют большой эмоциональной нагрузки и ответственности. Определено, что представителям этих профессий грозит опасность «синдрома выгорания».Investigated stages of deliberation problems charisma. Analyzed the influence on the formation of professional charisma - psychological orientation future psychologist. Recorded that charisma helps to establish trust relationship between psychologist and patient. Uncovered head features and qualities of charisma and its interdependence with self-regulation. Noted that charisma and emotional stability are the professional requirements for a technician whose work is related to the impact on others. Considered that counseling and psychotherapy are professions that require a large emotional burden and responsibility. Determined that the profession is in danger «burnout syndrome».
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.731 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Головська І. Г. 
Психологічні умови розвитку педагогічного спілкування [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Т. Ю. Ушакова // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 229-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_53
Актуалізовано вирішення проблеми створення психологічних умов для розвитку педагогічного спілкування. З метою визначення рівня педагогічного такту й особливостей розвитку навичок педагогічного спілкування у майбутніх учителів здійснено теоретичний аналіз цих питань. Визначено поняття «педагогічне спілкування» як професійне спілкування викладача з учнем у цілісному педагогічному процесі. За результатами дослідження процесу педагогічної взаємодії виокремлено елементи його структури: моделювання, організація, керівництво й аналіз спілкування. Класифіковано й охарактеризовано стилі педагогічного спілкування в залежності від продуктивності виховного впливу, особливу увагу зосереджено на понятті «індивідуальний стиль педагогічного спілкування» і на його формуванні в процесі педагогічної діяльності. Підкреслено роль педагогічної культури педагога як однієї з найважливіших складових формування гармонійних відносин у системі «вчитель - учень» і уникнення труднощів у спілкуванні. На підставі аналізу показників рівня педагогічного такту й особливостей розвитку навичок педагогічного спілкування у майбутніх учителів зроблено висновок про домінування рефлексивно-перцептивних навичок спілкування. Запропоновано рекомендації для практичного розвитку педагогічного спілкування.Актуализировано решение проблемы создания психологических условий для развития педагогического общения. С целью определения уровня педагогического такта и особенностей развития навыков педагогического общения у будущих учителей осуществлен теоретический анализ этих вопросов. Определено понятие «педагогическое общение» как профессиональное общение преподавателя с учеником в целостном педагогическом процессе. В результате исследования процесса педагогического взаимодействия выделены элементы его структуры: моделирование, организация, руководство и анализ общения. Классифицированы и охарактеризованы стили педагогического общения в зависимости от продуктивности воспитательного влияния, особое внимание сосредоточено на понятии «индивидуальный стиль педагогического общения» и на его формировании в процессе педагогической деятельности. Подчеркнута роль педагогической культуры педагога как одной из важнейших составляющих формирования гармоничных отношений в системе «учитель – ученик» и избегания трудностей в общении. На основании анализа показателей уровня педагогического такта и особенностей развития навыков педагогического общения у будущих учителей сделан вывод о доминировании рефлексивно-перцептивных навыков общения. Предложены рекомендации для практического развития педагогического общения.The article deals with a problem of creating psychological conditions for the development of pedagogical communication. The theoretical analysis of the problems of pedagogical tact and communication is carried out in the article. With help of different methods the analysis of future teachers' pedagogical skills and tact formation is performed and practical recommendations for the development of the pedagogical communication are proposed. This issue is relevant for psychologists because of its improper study in practical sense, the absence of certain means of formation and development of pedagogical communication culture. With help of communication a teacher creates a complex system of educational relationships that promote an effective training of children.
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.167 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Головська І. В. 
Показники та рівні розвитку моральної вихованості особистості молодшого школяра [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Головська І. Г. 
Психологічні особливості впливу на сприйняття інформації [Електронний ресурс] / І. Г. Головська // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_12
Проаналізовано основні підходи до проблеми психологічних особливостей впливу та сприйняття психологічної інформації. Розглянуто етапи психологічного консультування, складові комунікації в системі психолог – клієнт. Виділено та охарактеризовано два типи сприйняття: раціональний і рефлексивний. Описано технології подолання бар’єрів сприйняття психологічної інформації підлітками. Відзначено, що психологічні методи впливу зменшують дистанцію в процесі сприйняття психологічної інформації. Зроблено висновок: більшість бар’єрів по відношенню до психологічної інформації, незріле відношення до критики починається в дитинстві.Проанализированы основные подходы к проблеме психологических особенностей влияния и восприятия психологической информации. Рассмотрены этапы психологического консультирования, составляющие в системе психолог – клиент. Выделены и охарактеризованы два типа восприятия: рациональный и рефлексивный. Описаны технологии преодоления барьеров восприятия психологической информации подростками. Отмечено, что психологические методы воздействия уменьшают дистанцию в процессе восприятия психологической информации. Сделан вывод: большинство барьеров по отношению к психологической информации и незрелое отношение к критике начинаются в детстве.The basic approaches to the problem of the influence of psychological characteristics and perceptions of psychological information.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.175 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Головська І. 
Застосування теорії інтертекстуальності в аналізі художніх текстів [Електронний ресурс] / І. Головська // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2013. - Вип. 18. - С. 338-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2013_18_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 562.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Головська І. 
До проблеми розвитку концепції інтертекстуальності [Електронний ресурс] / І. Головська // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2013. - Вип. 17. - С. 182-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2013_17_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Головська І. В. 
Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до діагностування рівня моральної вихованості школярів [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 48. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_48_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.004 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Головська І. В. 
Роль вчителя в організації ефективної взаємодії загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів і сім’ї у моральному вихованні молодших школярів [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.794 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Головська І. В. 
Практика з позакласної виховної роботи студентів педагогічного коледжу як складова формування професійної компетентності [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Головська І. В. 
Аналіз ефективності впровадження педагогічних умов формування моральної вихованості молодших школярів у процесі взаємодії загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів і сім'ї [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 28. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_28_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Головська І. В. 
Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі [Електронний ресурс] / І. В. Головська, І. П. Петренко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2015_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Головська І. В. 
Реалізація виховного потенціалу позашкільних навчальних закладів у моральному вихованні молодших школярів [Електронний ресурс] / І. В. Головська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Головська І. Г. 
Мотивація навчання студентів в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Т. М. Лазоренко, Т. М. Чернєва // Габітус. - 2020. - Вип. 17. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_17_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Головська І. Г. 
Вплив емоційної сфери на самооцінку особистості [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Д. О. Почепцова // Габітус. - 2020. - Вип. 18(2). - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_18(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.613 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Мовчан Л. Г. 
З досвіду запровадження STEM-освіти у Швеції [Електронний ресурс] / Л. Г. Мовчан, І. В. Головська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 75(1). - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_75(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вдовіченко О. В. 
Особливості психічних станів осіб похилого віку та їх копінг-стратегії в умовах пандемії [Електронний ресурс] / О. В. Вдовіченко, Т. М. Лазоренко, І. Г. Головська // Габітус. - 2021. - Вип. 26. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_26_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Головська І. Г. 
Взаємозв’язок самооцінки та схильності до порушень харчової поведінки [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, О. О. Руденко // Габітус. - 2021. - Вип. 26. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_26_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Головська І. Г. 
Психологічні особливості впливу медіа на емоційну сферу та організаційну поведінку військовослужбовців [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Д. О. Почепцова // Габітус. - 2021. - Вип. 27. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_27_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.846 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Головська І. Г. 
Дослідження та корекція впливу екстремальних умов на емоційну сферу особистості [Електронний ресурс] / І. Г. Головська, Д. О. Почепцова // Габітус. - 2022. - Вип. 38. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_38_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.54 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського