Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/75(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО в США (наприкінці ХХ – початку ХХІ століття). - C. 5-11.
  4. Батрун І. В. Патріотичне і морально-етичне виховання за В. Сухомлинським. - C. 11-15.
  5. Білостоцька О. В. Сутність професійної компетентності майбутнього викладача музичного мистецтва. - C. 15-20.
  6. Біницька К. М., Бучківська Г. В., Балух М. М. Діяльність ЮНЕСКО щодо впровадження ідей освіти для сталого розвитку в шкільні підручники. - C. 20-24.
  7. Бовсунівська Г. Г. Формування природоохоронного досвіду молодших школярів в освітньому процесі Нової української школи. - C. 24-29.
  8. Бовсунівський В. М. Взаємодія школи та сім'ї в естетичному вихованні учнів. - C. 29-34.
  9. Гарбар С. В. Виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 34-39.
  10. Гедзик А. М., Сусла Н. М. Особливості використання творчих завдань у процесі графічної підготовки майбутніх викладачів практичного навчання в галузі комп’ютерних технологій. - C. 40-43.
  11. Герасимчук В. В., Жорняк Б. Є. Педагогічні умови формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки. - C. 44-48.
  12. Голубнича Л. О. Історіографія поглядів дидактів кінця ХХ століття на форми організації навчання у вищій школі. - C. 48-52.
  13. Горохівська Т. М. Концепція розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. - C. 52-57.
  14. Горянський В. В. Умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів дизайну в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін засобами візуальних мистецтв. - C. 58-61.
  15. Даниленко Л. І., Швець Т. Е., Балакшина О. М. Iнноваційна модель управління закладом загальної середньої освіти на засадах змішаного навчання та тьюторингу: результати експерименту. - C. 62-67.
  16. Dmitriieva N. S. Professional mobility of future specialists in physical therapy. - C. 68-72.
  17. Дячок С. О. Компаративний аналіз творів Григорія Сковороди та Ліни Костенко у шкільному курсі української літератури. - C. 72-75.
  18. Євтушенко Н. В. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів та можливості його застосування в Україні. - C. 76-79.
  19. Закаулова Ю. В., Драпалюк Г. С. Застосування нових підходів до організації навчання на рівні вищої професійної освіти Бельгії. - C. 80-84.
  20. Залуцький І. І., Денисюк О. М., Чечко Т. М. Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у роботі з батьками, які виховують дитину з інвалідністю. - C. 85-90.
  21. Зевако В. І. Формування лінгвокраїнознавчої компетенції на заняттях з української мови як іноземної (навчально-методичні матеріали). - C. 90-94.
  22. Зубенко В. О. Інноваційні аспекти викладання іноземної мови для майбутніх юристів в умовах змішаного навчання. - C. 94-98.
  23. Каліманова О. О. Змістовий складник уроку літератури як засіб формування національно-культурної ідентичності учня. - C. 98-103.
  24. Каніболоцька О. А. Педагогічна практика як головний компонент неперервної підготовки вчителя іноземної мови в університеті. - C. 103-106.
  25. Клішевич Н. А., Різак І. М. Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії. - C. 107-110.
  26. Коростіянець Т. П., Нєдялкова К. В. Розв'язок ситуаційних задач як засіб вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики. - C. 111-115.
  27. Лютий В. П., Гаврилюк К. О. Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. - C. 115-121.
  28. Ляшенко М. Ю. Вільний вибір навчальних дисциплін майбутніми педагогами професійного навчання на основі маркетингового підходу. - C. 121-125.
  29. Макаренко Л. Л., Шпильовий Ю. В. Особливості застосування технологій комп'ютерного моделювання при вивченні дисциплін інформатичного циклу майбутніми педагогами професійного навчання. - C. 125-131.
  30. Мацейків Т. І. Шляхи, форми та методи формування громадянської компетентності учнів ліцею на уроках історії України. - C. 132-136.
  31. Михнюк С. В. Взаємодія як базовий вид професійної діяльності соціального працівника: аналіз поняття. - C. 136-141.
  32. Мовчан Л. Г., Головська І. В. З досвіду запровадження STEM-освіти у Швеції. - C. 142-146.
  33. Мороз О. Л. Стратегічний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 146-150.
  34. Олійник Н. А. Використання інноваційних технологій навчання в підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 150-154.
  35. Павлова Н. С. Професійна підготовка вчителів інформатики у закладах вищої освіти на засадах компетентнісного підходу. - C. 154-159.
  36. Полулященко Ю. М. Можливості самостійної роботи у формуванні професійної готовності майбутніх вчителів фізичної культури до виховання патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 159-163.
  37. Попадюк С. С. Особливості викладання другої іноземної мови в умовах дистанційного навчання. - C. 163-167.
  38. Рудюк Т. В. Осмислення родинної лексики в антології педагогічної думки (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 167-170.
  39. Самойленко О. О. Організаційне забезпечення підготовки бакалаврів із кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 171-175.
  40. Самойленко Т. І., Козлова Л. Б., Кравченко О. П. Формування самоосвітньої компетентності у студентів-медиків. - C. 176-179.
  41. Сидорчук О. В. Використання освітньо-виховних можливостей інноваційних технологій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів. - C. 179-183.
  42. Смола О. В., Сапіга С. В. Особливість емоційного стану дітей із ментальними порушеннями в закладах дошкільної освіти. - C. 183-187.
  43. Стефанишин К. Л., Тишковець М. П. Навчально-методичне забезпечення до вивчення теми "Місяці. Пори року” на заняттях з української мови як іноземної. - C. 187-191.
  44. Філіппова Л. В. Нові інформаційні технології у процесі вивчення хімічних дисциплін майбутніми фармацевтами. - C. 191-195.
  45. Хоменко Л. В. Теоретичні аспекти формування толерантності підлітків – учасників вокально-хорового ансамблю. - C. 195-199.
  46. Цуркан Т. Г., Попова У. П. Виховання громадянської добродіяльності у молодших школярів на уроках "Я досліджую світ”. - C. 200-203.
  47. Чистякова Л. О. Компонентно-структурний аналіз екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 204-208.
2020
Вип. 75(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського