Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2020/75(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО в США (наприкінці ХХ – початку ХХІ століття). - C. 5-11.
- Батрун І. В. Патріотичне і морально-етичне виховання за В. Сухомлинським. - C. 11-15.
- Білостоцька О. В. Сутність професійної компетентності майбутнього викладача музичного мистецтва. - C. 15-20.
- Біницька К. М., Бучківська Г. В., Балух М. М. Діяльність ЮНЕСКО щодо впровадження ідей освіти для сталого розвитку в шкільні підручники. - C. 20-24.
- Бовсунівська Г. Г. Формування природоохоронного досвіду молодших школярів в освітньому процесі Нової української школи. - C. 24-29.
- Бовсунівський В. М. Взаємодія школи та сім'ї в естетичному вихованні учнів. - C. 29-34.
- Гарбар С. В. Виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. - C. 34-39.
- Гедзик А. М., Сусла Н. М. Особливості використання творчих завдань у процесі графічної підготовки майбутніх викладачів практичного навчання в галузі комп’ютерних технологій. - C. 40-43.
- Герасимчук В. В., Жорняк Б. Є. Педагогічні умови формування артистичних здібностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами театральної педагогіки. - C. 44-48.
- Голубнича Л. О. Історіографія поглядів дидактів кінця ХХ століття на форми організації навчання у вищій школі. - C. 48-52.
- Горохівська Т. М. Концепція розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів фахових дисциплін технічних закладів вищої освіти. - C. 52-57.
- Горянський В. В. Умови формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів дизайну в процесі вивчення художньо-графічних дисциплін засобами візуальних мистецтв. - C. 58-61.
- Даниленко Л. І., Швець Т. Е., Балакшина О. М. Iнноваційна модель управління закладом загальної середньої освіти на засадах змішаного навчання та тьюторингу: результати експерименту. - C. 62-67.
- Dmitriieva N. S. Professional mobility of future specialists in physical therapy. - C. 68-72.
- Дячок С. О. Компаративний аналіз творів Григорія Сковороди та Ліни Костенко у шкільному курсі української літератури. - C. 72-75.
- Євтушенко Н. В. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів та можливості його застосування в Україні. - C. 76-79.
- Закаулова Ю. В., Драпалюк Г. С. Застосування нових підходів до організації навчання на рівні вищої професійної освіти Бельгії. - C. 80-84.
- Залуцький І. І., Денисюк О. М., Чечко Т. М. Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у роботі з батьками, які виховують дитину з інвалідністю. - C. 85-90.
- Зевако В. І. Формування лінгвокраїнознавчої компетенції на заняттях з української мови як іноземної (навчально-методичні матеріали). - C. 90-94.
- Зубенко В. О. Інноваційні аспекти викладання іноземної мови для майбутніх юристів в умовах змішаного навчання. - C. 94-98.
- Каліманова О. О. Змістовий складник уроку літератури як засіб формування національно-культурної ідентичності учня. - C. 98-103.
- Каніболоцька О. А. Педагогічна практика як головний компонент неперервної підготовки вчителя іноземної мови в університеті. - C. 103-106.
- Клішевич Н. А., Різак І. М. Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії. - C. 107-110.
- Коростіянець Т. П., Нєдялкова К. В. Розв'язок ситуаційних задач як засіб вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів математики. - C. 111-115.
- Лютий В. П., Гаврилюк К. О. Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. - C. 115-121.
- Ляшенко М. Ю. Вільний вибір навчальних дисциплін майбутніми педагогами професійного навчання на основі маркетингового підходу. - C. 121-125.
- Макаренко Л. Л., Шпильовий Ю. В. Особливості застосування технологій комп'ютерного моделювання при вивченні дисциплін інформатичного циклу майбутніми педагогами професійного навчання. - C. 125-131.
- Мацейків Т. І. Шляхи, форми та методи формування громадянської компетентності учнів ліцею на уроках історії України. - C. 132-136.
- Михнюк С. В. Взаємодія як базовий вид професійної діяльності соціального працівника: аналіз поняття. - C. 136-141.
- Мовчан Л. Г., Головська І. В. З досвіду запровадження STEM-освіти у Швеції. - C. 142-146.
- Мороз О. Л. Стратегічний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 146-150.
- Олійник Н. А. Використання інноваційних технологій навчання в підготовці майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 150-154.
- Павлова Н. С. Професійна підготовка вчителів інформатики у закладах вищої освіти на засадах компетентнісного підходу. - C. 154-159.
- Полулященко Ю. М. Можливості самостійної роботи у формуванні професійної готовності майбутніх вчителів фізичної культури до виховання патріотичних цінностей учнівської молоді. - C. 159-163.
- Попадюк С. С. Особливості викладання другої іноземної мови в умовах дистанційного навчання. - C. 163-167.
- Рудюк Т. В. Осмислення родинної лексики в антології педагогічної думки (комунікативно-діяльнісний аспект). - C. 167-170.
- Самойленко О. О. Організаційне забезпечення підготовки бакалаврів із кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 171-175.
- Самойленко Т. І., Козлова Л. Б., Кравченко О. П. Формування самоосвітньої компетентності у студентів-медиків. - C. 176-179.
- Сидорчук О. В. Використання освітньо-виховних можливостей інноваційних технологій у професійно орієнтованій іншомовній підготовці журналістів. - C. 179-183.
- Смола О. В., Сапіга С. В. Особливість емоційного стану дітей із ментальними порушеннями в закладах дошкільної освіти. - C. 183-187.
- Стефанишин К. Л., Тишковець М. П. Навчально-методичне забезпечення до вивчення теми "Місяці. Пори року” на заняттях з української мови як іноземної. - C. 187-191.
- Філіппова Л. В. Нові інформаційні технології у процесі вивчення хімічних дисциплін майбутніми фармацевтами. - C. 191-195.
- Хоменко Л. В. Теоретичні аспекти формування толерантності підлітків – учасників вокально-хорового ансамблю. - C. 195-199.
- Цуркан Т. Г., Попова У. П. Виховання громадянської добродіяльності у молодших школярів на уроках "Я досліджую світ”. - C. 200-203.
- Чистякова Л. О. Компонентно-структурний аналіз екологічної культури майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 204-208.
| 2020 | | Вип. 75(1)
|
|
|
|