Пошуковий запит: (<.>A=Вдович С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Вдович С. Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці (Інформація про Звітну науково-практичну конференцію Львівського уково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України). Рекомендації звітної науково-практичної конференції "Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці” [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 269-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_32
|
2. |
Вдович С. Педагогіка і психологія професійної освіти: науковий пошук, проблеми, перспективи (Інформація про науково-практичну конференцію у рамках Всеукраїнського фестивалю науки) [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 272-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_32
|
3. |
Вдович С. Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців (Інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію, м. Львів, 9-10 жовтня 2013 р.) [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 243-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_27 Обгрунтовано актуальність проблем професійної підготовки за сучасних соціально-культурних та економічних умов. Наголошено на потребі підвищення ефективності викладання гуманітарних дисциплін в системі професійної освіти. Висловлено пропозиції щодо диференціації старшої школи за напрямами: академічним і професійним. Запропоновано створити новий стандарт ПТО, орієнтований на компетентність, а не на відтворення вивченого матеріалу. Увагу приділено різноманітних аспектам впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.Обоснована актуальность проблем профессиональной подготовки в современных социально-культурных и экономических условиях. Отмечена необходимость повышения эффективности преподавания гуманитарных дисциплин в системе профессионального образования. Высказаны предложения о дифференциации старшей школы по направлениям: академическому и профессиональному. Предложено создать новый стандарт ПТО, ориентированный на компетентность, а не на воспроизведение изученного материала. Особое внимание уделено различным аспектам внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс.Is reflected the range of issues that were raised during the scientific conference. There are problems that caused the most interest among the participants. Noted is the urgency of the problems of vocational training in the contemporary socio-cultural and economic conditions. Grounded is the necessity to improve the effectiveness of teaching the humanities in vocational education. Suggested is the differentiation of high school the following areas: academic and professional. Proposed is to create a new standard for VET-oriented expertise, and not to reproduce the material studied. Particular attention is given to various aspects of the introduction of innovative technologies in the educational process.
|
4. |
Васянович Г. Львівському науково-практичному центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України – 20 років [Електронний ресурс] / Г. Васянович, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_26
|
5. |
Вдович С. Роль гуманітарної підготовки у формуванні професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 3. - С. 18-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_3_4
|
6. |
Плахтина О. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників [Електронний ресурс] / О. Плахтина, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_7
|
7. |
Вдович С. Освіта і виховання у братських школах України [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 2. - С. 139-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_2_18
|
8. |
Вдович С. Актуальні проблеми виховання майбутніх кваліфікованих робітників у педагогічній спадщині С. Я. Батишева [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 248-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_27
|
9. |
Вдович С. М. Можливості використання сучасних педагогічних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_47
|
10. |
Вдович С. М. Естетичне виховання у науковому доробку Івана Андрійовича Зязюна [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_24
|
11. |
Вдович С. М. Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23
|
12. |
Вдович С. М. Стан використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_36
|
13. |
Вдович С. До питання модернізації змісту дисципліни "Психопедагогіка безпеки” [Електронний ресурс] / С. Вдович, К. Березяк // Молодь і ринок. - 2022. - № 2. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_2_21
|
14. |
Вдович С. М. Особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 2. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_2_4 Розглянуто особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти, актуальні проблеми і шляхи їх розв'язання. Наукова діяльність студентської молоді в закладах вищої освіти - це невід'ємна складова освітнього процесу. Основними осередками наукової роботи в ЗВО є наукові товариства, мета яких - проведення й активізація наукових досліджень, оприлюднення їх результатів, розширення наукових і творчих контактів на принципах добровільності, колегіальності, відкритості, свободи наукової творчості та рівності прав. Навчально-наукова діяльність студентської молоді в ЗВО починається з підготовки студентів до семінарських і практичних занять, написання рефератів і виконання творчих завдань, курсових робіт, а завершується підготовкою та захистом кваліфікаційної роботи бакалавра чи магістра. Окрім навчально-наукової роботи, в ЗВО активно ведеться науково-дослідницька діяльність. Студенти залучаються до виконання науково-дослідницької роботи кафедр, до наукових шкіл, на засадах академічної доброчесності готують і публікують наукові статті, матеріали і тези конференцій, апробують результати проведених кафедральних досліджень, а також індивідуальних наукових робіт на різноманітних науково-практичних масових заходах (конференціях, круглих столах, семінарах тощо), впроваджують їх у практику, беруть участь у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт за різними спеціальностям, а також у міжнародних наукових конкурсах, проєктах, здобувають гранти на проведення наукових досліджень у різних сферах і країнах світу. Для студентської молоді, залученої до наукової діяльності, надзвичайно актуальними є вдосконалення мовної та іншомовної підготовки, розвиток "soft skills" засобами психологічних тренінгів, обов'язкове опанування курсу "Основи наукових досліджень", інформаційно-комунікаційна підготовка до використання сучасних цифрових інструментів у науковій роботі, створення освітнього середовища науково-дослідницької діяльності в ЗВО та мотивування з урахуванням їхніх потреб, прагнень і бажань.
|
15. |
Вдович С. М. Формування комунікативної толерантності майбутніх психологів у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 1. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_8
|
16. |
Вдович С. М. Формування комунікативних навичок майбутніх психологів у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Наукові записки ЛДУБЖД. Педагогіка і психологія. - 2023. - № 1. - С. 15–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzldub_2023_1_4
|