Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (23)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вдович С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Вдович С. 
Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці (Інформація про Звітну науково-практичну конференцію Львівського уково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України). Рекомендації звітної науково-практичної конференції "Теоретичні та методичні аспекти дослідження проблем підготовки робітничих кадрів із професій, що користуються сталим попитом на ринку праці” [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 269-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_32

Попередній перегляд:   Завантажити - 219.086 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Вдович С. 
Педагогіка і психологія професійної освіти: науковий пошук, проблеми, перспективи (Інформація про науково-практичну конференцію у рамках Всеукраїнського фестивалю науки) [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 272-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вдович С. 
Сучасні технології навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців (Інформація про Всеукраїнську науково-практичну конференцію, м. Львів, 9-10 жовтня 2013 р.) [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 243-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_27
Обгрунтовано актуальність проблем професійної підготовки за сучасних соціально-культурних та економічних умов. Наголошено на потребі підвищення ефективності викладання гуманітарних дисциплін в системі професійної освіти. Висловлено пропозиції щодо диференціації старшої школи за напрямами: академічним і професійним. Запропоновано створити новий стандарт ПТО, орієнтований на компетентність, а не на відтворення вивченого матеріалу. Увагу приділено різноманітних аспектам впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.Обоснована актуальность проблем профессиональной подготовки в современных социально-культурных и экономических условиях. Отмечена необходимость повышения эффективности преподавания гуманитарных дисциплин в системе профессионального образования. Высказаны предложения о дифференциации старшей школы по направлениям: академическому и профессиональному. Предложено создать новый стандарт ПТО, ориентированный на компетентность, а не на воспроизведение изученного материала. Особое внимание уделено различным аспектам внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс.Is reflected the range of issues that were raised during the scientific conference. There are problems that caused the most interest among the participants. Noted is the urgency of the problems of vocational training in the contemporary socio-cultural and economic conditions. Grounded is the necessity to improve the effectiveness of teaching the humanities in vocational education. Suggested is the differentiation of high school the following areas: academic and professional. Proposed is to create a new standard for VET-oriented expertise, and not to reproduce the material studied. Particular attention is given to various aspects of the introduction of innovative technologies in the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.035 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Васянович Г. 
Львівському науково-практичному центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України – 20 років [Електронний ресурс] / Г. Васянович, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 5. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_5_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вдович С. 
Роль гуманітарної підготовки у формуванні професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 3. - С. 18-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Плахтина О. 
Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників [Електронний ресурс] / О. Плахтина, С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 4-5. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_4-5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вдович С. 
Освіта і виховання у братських школах України [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 2. - С. 139-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Вдович С. 
Актуальні проблеми виховання майбутніх кваліфікованих робітників у педагогічній спадщині С. Я. Батишева [Електронний ресурс] / С. Вдович // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 248-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вдович С. М. 
Можливості використання сучасних педагогічних технологій у мовній підготовці учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.652 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Вдович С. М. 
Естетичне виховання у науковому доробку Івана Андрійовича Зязюна [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 75-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 812.515 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Вдович С. М. 
Методологічні підходи та принципи дослідження історії розвитку професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.188 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Вдович С. М. 
Стан використання сучасних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців у ПТНЗ [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 726.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вдович С. 
До питання модернізації змісту дисципліни "Психопедагогіка безпеки” [Електронний ресурс] / С. Вдович, К. Березяк // Молодь і ринок. - 2022. - № 2. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.329 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Вдович С. М. 
Особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 2. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_2_4
Розглянуто особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти, актуальні проблеми і шляхи їх розв'язання. Наукова діяльність студентської молоді в закладах вищої освіти - це невід'ємна складова освітнього процесу. Основними осередками наукової роботи в ЗВО є наукові товариства, мета яких - проведення й активізація наукових досліджень, оприлюднення їх результатів, розширення наукових і творчих контактів на принципах добровільності, колегіальності, відкритості, свободи наукової творчості та рівності прав. Навчально-наукова діяльність студентської молоді в ЗВО починається з підготовки студентів до семінарських і практичних занять, написання рефератів і виконання творчих завдань, курсових робіт, а завершується підготовкою та захистом кваліфікаційної роботи бакалавра чи магістра. Окрім навчально-наукової роботи, в ЗВО активно ведеться науково-дослідницька діяльність. Студенти залучаються до виконання науково-дослідницької роботи кафедр, до наукових шкіл, на засадах академічної доброчесності готують і публікують наукові статті, матеріали і тези конференцій, апробують результати проведених кафедральних досліджень, а також індивідуальних наукових робіт на різноманітних науково-практичних масових заходах (конференціях, круглих столах, семінарах тощо), впроваджують їх у практику, беруть участь у всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт за різними спеціальностям, а також у міжнародних наукових конкурсах, проєктах, здобувають гранти на проведення наукових досліджень у різних сферах і країнах світу. Для студентської молоді, залученої до наукової діяльності, надзвичайно актуальними є вдосконалення мовної та іншомовної підготовки, розвиток "soft skills" засобами психологічних тренінгів, обов'язкове опанування курсу "Основи наукових досліджень", інформаційно-комунікаційна підготовка до використання сучасних цифрових інструментів у науковій роботі, створення освітнього середовища науково-дослідницької діяльності в ЗВО та мотивування з урахуванням їхніх потреб, прагнень і бажань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.642 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Вдович С. М. 
Формування комунікативної толерантності майбутніх психологів у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович, Л. Н. Зельман // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2024. - № 1. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2024_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 738.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Вдович С. М. 
Формування комунікативних навичок майбутніх психологів у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. М. Вдович // Наукові записки ЛДУБЖД. Педагогіка і психологія. - 2023. - № 1. - С. 15–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzldub_2023_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 934.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського