Пошуковий запит: (<.>A=Ващенко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гвоздяк Р. І. Синтез сурфактантів штамами Pseudomonas syringae pv. coronafaciens та Pseudomonas syringae pv. atrofaciens [Електронний ресурс] / Р. І. Гвоздяк, Л. А. Пасічник, Л. М. Ващенко, Т. Я. Покиньброда, О. В. Карпенко // Мікробіологічний журнал. - 2009. - Т. 71, № 3. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MicroBiol_2009_71_3_3
|
2. |
Ващенко Л. Педагогічна майстерність Г. Г. Нейгауза як ключова складова професійної підготовки вчителів музики позашкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. Ващенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_24
|
3. |
Ващенко Л. В. Управління ризиками та механізм аналізу ризиків у системі управління митних органів [Електронний ресурс] / Л. В. Ващенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2013. - № 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2013_1_21
|
4. |
Ващенко Л. В. Сучасний стан, основні проблеми та вдосконалення митної справи [Електронний ресурс] / Л. В. Ващенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2013. - № 2. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2013_2_26
|
5. |
Ващенко Л. Ф. Можливості дидактичних ігор для корекції уваги в гіперактивних учнів [Електронний ресурс] / Л. Ф. Ващенко, І. Р. Тіміргазієва // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_10
|
6. |
Ващенко Л. В. Використання експертних методів для оцінки ризиків в митній діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Ващенко // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2014. - № 1. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2014_1_6
|
7. |
Ващенко Л. С. Уміння вчитися — ключова компетентність учнівської молоді сучасного інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. С. Ващенко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 1-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_3
|
8. |
Міненок А. О. Питання системного підходу до формування здорового способу життя людини [Електронний ресурс] / А. О. Міненок, Г. І. Жара, Т. Б. Кійко, Л. І. Ващенко // Теорія та методика фізичного виховання. - 2011. - № 11. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2011_11_3
|
9. |
Ващенко Л. Планування досліджень з освітньої політики як науковий і суспільний пріоритет [Електронний ресурс] / Л. Ващенко // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_4 Обгрунтовано актуальність досліджень щодо стратегічних напрямів освітньої політики України. У контексті цієї проблеми розглянуто реалізацію завдань спільного проекту Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) з МОН України "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Розкрито етапи запропонованого для проведення в цьому контексті дослідження "Комплексне планування та технології впровадження освітньої політики", його результати, в яких особливу увагу буде приділено термінологічному апарату та залученню до процесу вироблення методологічних позицій та прикладних механізмів спеціалістів різних сфер: педагогіки, державного управління, національних та міжнародних експертів. Виокремлено проблему необхідності оновлення фінансової системи освіти в Україні. Проаналізовано аналітичний звіт "Україна: оцінка бідності. Соціальні аспекти бідності й нерівності", підготовлений експертами МБРР, який підтвердив нерівність у доступі до якісної освіти в Україні різних соціально-економічних груп. Розглянуто питання запровадження дослідження "Розробка та апробація методики формульного фінансування загальної середньої освіти", мета якого полягає в розробці нормативної і методичної бази для фінансування шкільних округів як нових освітніх моделей. Акцентовано увагу на низці планових досліджень щодо якості освіти дітей шкільного віку, зокрема "Стандарти діяльності загальноосвітнього навчального закладу", "Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників", та ін.Обоснована актуальность исследований по стратегическим направлениям образовательной политики Украины. В контексте этой проблемы рассмотрена реализация задач совместного проекта Международного банка реконструкции и развития (МБРР) с МОН Украины "Равный доступ к качественному образованию в Украине". Раскрыты этапы предлагаемого для проведения в этом контексте исследования "Комплексное планирование и технологии внедрения образовательной политики", его результаты, в которых особое внимание будет уделено терминологическому аппарату, а так же привлечению к процессу выработки методологических позиций и прикладных механизмов специалистов разных сфер: педагогики, государственного управления, национальных и международных экспертов. Выделена проблема необходимости обновления финансовой системы образования в Украине. Проанализирован аналитический отчет "Украина: оценка бедности. Социальные аспекты бедности и неравенства", подготовленный экспертами МБРР, который подтвердил неравенство в доступе к качественному образованию в Украине разных социально-экономических групп.Учитывая сказанное, будет внедрено исследование "Разработка и апробация методики формульного финансирования общего среднего образования", цель которого заключается в разработке нормативной и методической базы для финансирования школьных округов как новых образовательных моделей. Сосредоточено внимание на ряде спланированных исследований относительно качества образования детей школьного возраста, в частности "Стандарты деятельности общеобразовательного учебного заведения", "Квалификационные требования к профессиональной деятельности педагогических работников" и др.The article deals with the topicality of researches concerning strategic direction of the educational policy of Ukraine. In the context of this problem the realization of the tasks of the project of the International Bank of Reconstruction and Development (IBRD) together with the Ministry of Education and Science of Ukraine "Equal access to education of high quality in Ukraine" is considered.
|
10. |
Ващенко Л. С. Домашні завдання як один із видів самостійної навчальної діяльності школярів [Електронний ресурс] / Л. С. Ващенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_119_11
|
11. |
Ващенко Л. С. Роль підручників біології у формуванні предметних компетентностей [Електронний ресурс] / Л. С. Ващенко // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(1). - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(1)__14
|
12. |
Ващенко Л. С. Підручники біології очима експертів та старшокласників [Електронний ресурс] / Л. С. Ващенко // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_6
|
13. |
Ващенко Л. І. Формування громадянської компетентності дорослих – вимога часу [Електронний ресурс] / Л. І. Ващенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 38-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_7
|
14. |
Ващенко Л. І. Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Л. І. Ващенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 144. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_144_62
|
15. |
Ващенко Л. Ф. Розвиток творчого мислення майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення методики викладання математики [Електронний ресурс] / Л. Ф. Ващенко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_54
|
16. |
Рапацька І. Б. Особливості організації позашкільної здоров’язбережувальної діяльності молодших підлітків [Електронний ресурс] / І. Б. Рапацька, Л. І. Ващенко, В. П. Ляпін, В. М. Сероштан // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__30
|
17. |
Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Л. М. Ващенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_28_3
|
18. |
Ващенко Л. І. Особливості рухової активності молодших школярів у позашкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. І. Ващенко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2017. - Вип. 43. - С. 38-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2017_43_6
|
19. |
Рапацька І. Б. Парадигма дитячого дозвілля з фізичної активності: реалії сьогодення і перспективи [Електронний ресурс] / І. Б. Рапацька, Л. І. Ващенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 155. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_155_32
|
20. |
Ващенко Л. Теоретичні засади неформальної освіти дорослих [Електронний ресурс] / Л. Ващенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2018. - Вип. 1. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2018_1_6
|
| |