Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2014/119<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Борисов В. В., Бобилева Я. В. Освітнє середовище як чинник формування культурних ідентичностей молоді. - C. 5-10.
  5. Андреєв Д. Я. Педагогічні основи використання комп’ютерних технологій у процесі навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів технічного профелю. - C. 10-15.
  6. Асланлы М. И. М. Ф. Ахундов здоровье человека. - C. 16-21.
  7. Балим О. І. Формування навчальної компетентності учнів початкової школи. - C. 21-26.
  8. Братанич А. А. Особистісно орієнтовані технології в педагогічній освіті. - C. 26-33.
  9. Бутиріна М. В., Бабенко В. О. Формування культури безпеки життєдіяльності як соціально-педагогічна проблема сучасної системи освіти України. - C. 33-40.
  10. Василенко О. М., Ляшенко В. В. Роль метафори та визначення ефективних прийомів перекладу у сучасній лінгвістиці. - C. 40-50.
  11. Василишина Н. М. Поняттєво-категорійний апарат професійної іншомовної термінології майбутніх фахівців напряму підготовки сфери обслуговування. - C. 50-55.
  12. Ващенко Л. С. Домашні завдання як один із видів самостійної навчальної діяльності школярів. - C. 56-65.
  13. Волосюк М. А. Теоретико-методологічні аспекти читання лекцій з дисциплін природничо-математичного циклу іноземним студентам підготовчих факультетів ВНЗ. - C. 65-74.
  14. Драч І. І. Наукові основи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців. - C. 75-83.
  15. Жарова О. В. Модель формування інформаційної компетентності майбутніх радіотехніків у технічному університеті. - C. 83-89.
  16. Кавун О. В., Мартіросян О. І. Цінності демократичного соціалізму та еволюція політичних поглядів української та західної соціал-демократії у другій половині ХХ століття. - C. 89-94.
  17. Корзун В. В. Музично-виконавська майстерність як провідний метод формування професійних якостей майбутніх викладачів музики. - C. 94-100.
  18. Корень А. Реалізація змісту загальнопедагогічної підготовки вчителя в педагогічних вищих навчальних закладах України (на прикладі аналізу сучасної навчальної літератури з педагогічних дисциплін). - C. 100-108.
  19. Кузьменко В. Й. Шляхи формування понять з технології сільсткогосподарського виробництва у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 108-114.
  20. Кучера А. М. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього фахівця: соціокультурний чинник. - C. 115-123.
  21. Лавриш Ю. Е. Альтернативні методи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів при вивченні іноземної мови. - C. 123-129.
  22. Литвинова С. Г. Індивідуально-типологічні особливості суб’єктів проектування орієнтованого навчального середовища. - C. 129-141.
  23. Опанасенко О. І. Методика вивчення іноземної мови (німецької) в сучасних умовах. Вимоги та підходи. - C. 141-148.
  24. Орєхова І. І. Підготовка студенської молоді до життя в умовах цивілізаційних викликів та загроз. - C. 148-158.
  25. Панченко М. В. Особливості забеспечення гарантій прав і свобод громадян України в процесі правової підготовки фахівців соціально-правовового захисту населення. - C. 158-164.
  26. Прибора Н. А. Роль вітчизняних дослідників у становленні та розвитку теорії і практики хімічного експерименту. - C. 164-169.
  27. Салогуб С. А. Освітній потенціал інформатики у формуванні інформаційної культури молодшого школяра. - C. 169-176.
  28. Синекоп О. С. Навчання студентів технічних спеціальностей написання англомовних текстів у співавторстів. - C. 177-185.
  29. Смольнікова О. Г. Обґрунтування феномену автономного навчання іноземних мов. - C. 186-192.
  30. Тищенко Т. Б. Роль діяльнісного підходу у формуванні готовності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу до тренерської діяльності. - C. 192-199.
  31. Федоришин В. І. Компонентна структура акмеологічнаї розвиненості студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів. - C. 199-205.
  32. Чжао Веньфан Інтерес китайських студентів до використання в практиці українських співацьких традицій. - C. 205-210.
  33. Шевченко В. В. Системи захисту інформації в умовах підвищеної інтернет-злочинності. - C. 211-216.
  34. Шумейко З. Є. Провідні напрями науково-просвітницької діяльності Матвія Номиса (Симонова). - C. 217-222.
  35. Історичні науки

  36. Никифорова Е. В. Вклад ученых Днепропетровска в создание новых космических проборах в ХХ столетии. - C. 223-231.
  37. Козырская А. Репрессии против католиков Барского римско-католического прихода (1937–1938 гг.). - C. 231-243.
  38. Тимошенко Ю. О. Спортивна проблематика 1920-1940-х років в українській історіогррафії. - C. 243-256.
2014
Вип. 119
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського