Пошуковий запит: (<.>A=Бурко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Бурко О. Навчальна спрямованість барокої поезії Григорія Сковороди [Електронний ресурс] / О. Бурко // Переяславські Сковородинські студії. - 2011. - Вип. 1. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prckc_2011_1_43
|
2. |
Бурко О. В. Порівняльна характеристика лексико-семантичного поля "буття" в авторському дискурсі [Електронний ресурс] / О. В. Бурко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 24. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_24_10
|
3. |
Бурко О. Педагогічна технологія навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі [Електронний ресурс] / О. Бурко // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 14. - С. 3-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_14_3
|
4. |
Бурко О. Славетний слобожанський образок "щирої любові". 9 клас [Електронний ресурс] / О. Бурко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2011_3_7
|
5. |
Бурко О. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії [Електронний ресурс] / О. Бурко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 6. - С. 14-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2013_6_5
|
6. |
Бурко О. В. Лексико-семантичне поле "life” [Електронний ресурс] / О. В. Бурко // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2012. - Вип. 29(2). - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2012_29(2)__22
|
7. |
Бурко О. Шляхи грінченка-журналіста: від "Каганця" до "Українського педагогічного журналу" [Електронний ресурс] / О. Бурко // Український педагогічний журнал. - 2019. - № 4. - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2019_4_20
|
8. |
Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / О. Бурко // Освітологічний дискурс. - 2019. - № 1-2. - С. 189-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2019_1-2_16
|
9. |
Барабаш С. М. Трагізм долі українського Бальзака [Електронний ресурс] / С. М. Барабаш, О. В. Бурко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 45(1). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2020_45(1)__3
|
10. |
Бурко О. Проблеми внутрішньоансамблевої музичної комунікації у "Щедрівці" Валерія Івко [Електронний ресурс] / О. Бурко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 41(1). - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_41(1)__12
|
11. |
Барабаш С. Використання текстових написів пам'яток університетів для навчання інокомунікантів української мови [Електронний ресурс] / С. Барабаш, О. Бурко // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 4. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_4_16
|
12. |
Бурко О. В. Д. Маркович, Б. Грінченко: життя на користь України [Електронний ресурс] / О. В. Бурко, С. М. Барабаш // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 20(2). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_20(2)__20
|
13. |
Барабаш С. М. Діяльність Лесі Українки в київській "Просвіті": сторінками архівів [Електронний ресурс] / С. М. Барабаш, О. В. Бурко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2021. - Вип. 49(2). - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2021_49(2)__14
|
14. |
Бурко О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі [Електронний ресурс] / О. Бурко, І. Василенко // Нова педагогічна думка. - 2022. - № 4. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2022_4_11
|
15. |
Барабаш С. Реалізація принципу науковості в підручнику "Українська мова та читання" в НУШ [Електронний ресурс] / С. Барабаш, О. Бурко // Проблеми сучасного підручника. - 2023. - Вип. 30. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2023_30_4
|
16. |
Бурко О. В. До 200-літнього ювілею від дня народження Опанаса Марковича: нове прочитання, архівні знахідки [Електронний ресурс] / О. В. Бурко, С. М. Барабаш // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 21(2). - С. 258-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_21(2)__53
|
17. |
Барабаш С. М. Мовна позиція Б. Грінченка та Х. Алчевської: суголосся доби чи позиція? [Електронний ресурс] / С. М. Барабаш, О. В. Бурко // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 24(2). - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_24(2)__35
|
18. |
Барабаш С. М. Популяризація "Енеїди" І. Котляревського: шляхи, полеміка на зламі ХІХ–ХХ століть [Електронний ресурс] / С. М. Барабаш, О. В. Бурко // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 26(2). - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_26(2)__37
|
19. |
Бурко О. В. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі [Електронний ресурс] / О. В. Бурко, І. І. Василенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2023. - № 39. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2023_39_12
|