Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2019/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горбань О., Купрій Т., Овсянкіна Л. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства. - C. 1-21.
  4. Міхно О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках. - C. 22-37.
  5. Мартьянова М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена. - C. 38-46.
  6. Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) . - C. 47-59.
  7. Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови. - C. 60-71.
  8. Бондаренко Г., Кипиченко Н. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті. - C. 72-82.
  9. Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід. - C. 83-103.
  10. Баренкова Н., Лашук Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів. - C. 104-114.
  11. Сукач Т., Бірюкова Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості. - C. 115-127.
  12. Дячок Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти. - C. 128-140.
  13. Гвоздій С., Устянська О. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців. - C. 141-160.
  14. Чижикова О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти. - C. 161-175.
  15. Pavlyshyna N., Kovalchuk O. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine. - C. 176-188.
  16. Бурко О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету. - C. 189-201.
  17. Лук'янець А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму. - C. 202-214.
  18. Кошарна Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть. - C. 215-228.
  19. Нежива О. Освітня модель у швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація. - C. 229-241.
  20. Головатенко Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія). - C. 242-258.
  21. Світайло С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 259-271.
  22. Теряєва Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування". - C. 272-285.
  23. Михалюк А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів. - C. 286-296.
  24. Панченко А., Кравчук Н. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи. - C. 297-309.
  25. Тимчик О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців. - C. 310-320.
  26. Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи). - C. 321-335.
  27. Гладкова В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти. - C. 336-343.
  28. Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст. - C. 344-354.
2019
№ 1-2 (24-25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського