Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Базурін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Базурін В. М. 
Практичні завдання на тему "Текстовий редактор Word 2013" [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.819 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Олефір Л. А. 
Формування дослідницьких умінь учнів старшої школи у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / Л. А. Олефір, В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 6. - С. 32-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_6_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 959.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Базурін В. М. 
Характеристика текстового редактора Microsoft Word 2013 [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 7. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.911 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Базурін В. М. 
Особливості редактора електронних таблиць Microsoft Excel 2013 [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 8. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_8_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.004 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Базурін В. М. 
Особливості розвитку складових дослідницьких умінь майбутніх учителів математики й фізики в процесі навчання інформатики у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 295-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Базурін В. М. 
Особливості навчання веб-програмування мовою JavaScript студентів-математиків [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 1. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.613 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Базурін В. М. 
Структура та інтерфейс програмних засобів для дослідження фізичних процесів на комп’ютерних моделях [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_18
Зауважено, що дослідження фізичних процесів на комп’ютерних моделях є одним зі шляхів застосування дослідницького підходу у вивченні загальної фізики у ВНЗ. Визначено основні елементи програмного забезпечення для дослідження фізичних процесів на комп’ютерних моделях: структуру програмного засобу й особливості інтерфейсу. Запропоновано власне бачення структури програмних засобів, за допомогою яких реалізовано комп’ютерні моделі фізичних явищ і процесів: блок реєстрації, блок перевірки вхідних даних, блок моделювання перебігу фізичного процесу і блок перевірки результатів. Така структура, на думку автора, є універсальною.Отмечено, что исследование физических процессов на компьютерных моделях является одним из путей применения исследовательского подхода в изучении общей физики во ВуЗ. Определены основные элементы программного обеспечения для исследования физических процессов на компьютерных моделях: структуру программного средства и особенности интерфейса. Предложено собственное видение структуры программных средств, посредством которых реализованы компьютерные модели физических явлений и процессов: блок регистрации, блок проверки входных данных, блок моделирования течения физического процесса и блок проверки результатов. Данная структура, по мнению автора, является универсальной.Research of physical processes on computer models is the one of ways of research approach in the study of general physics in pedagogical universities. The basic elements of software for research of physical processes on computer models are certain in the article: structure of program mean and feature of interface. The author offers his vision of structure of program facilities by means which the computer models of the physical phenomena and processes are realized: block of registration, block of entrance background check, block of design of physical process and block of results verification. A structure of this kinds of software is given, in opinion of author, is universal. The program facilities developed by an author are described in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.062 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Базурін В. М. 
Методика навчання учнів розв’язування задач з опрацювання масивів у середовищі візуального програмування Delphi [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 25-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_5
Зазначено, що візуальне середовище програмування Delphi надає широкі можливості щодо наочного відображення масивів. Існує низка компонентів екранної форми Delphi, за допомогою яких можна наочно відобразити масив на формі. Наразі існують відмінності опрацювання масивів мовою Паскаль і в середовищі програмування Delphi. Розкрито зазначені особливості й описано елементи методики навчання учнів розв’язування навчальних задач з використанням візуальних компонентів Delphi, зокрема послідовність і логіку викладення навчального матеріалу з опрацювання масивів з використанням компонентів TStringGrid і TMemo.Отмечено, что визуальная среда программирования Delphi предоставляет широкие возможности наглядного отображения массивов. Существует ряд компонентов экранной формы Delphi, с помощью которых можно наглядно отобразить массив на форме. Программы по разработке массивовв среде Delphi имеют свои отличия от таких же программ на Паскале. Раскрыты эти различия и описаны особенности методики обучения учащихся решению задач по обработке массивов с использованием визуальных компонентов Delphi. Раскрыты последовательность и логика изложения учебного материала по разработке массивов с использованием компонентов TStringGrid и TMemo.Delphi visual programming environment provides ample opportunities for visual mapping arrays. There are a number of Delphi screen form components, which help you to visualize the array on the form. Processing arrays programs in Delphi environment havetheir differences from the same programs in Pascal. The article describes these differences. Also, the features of student learning methods for solving problems of array processing using Delphi visual components are highlighted. It has been exposed sequence and logic of the teaching material on arrays processing using TStringGrid and TMemo components.
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.98 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Базурін В. М. 
Середовища програмування як засіб навчання учнів основ програмування [Електронний ресурс] / В. М. Базурін // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 13-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_4
Розкрито умови вибору середовища програмування як засобу навчання учнів загальноосвітньої школи програмування сучасними мовами. Визначено основні умови, які впливають на вибір середовища програмування: технічні характеристики комп’ютерів і системні вимоги середовища програмування; наявність операційних систем і додаткового програмного забезпечення, необхідного для функціонування програмного середовища; функціонал програмного середовища; інтерфейс програмного середовища; наявність документації на програмне середовище; наявність навчально-методичного забезпечення; рівень компетентності вчителя інформатики. Проаналізовано характеристики найбільш поширених середовищ програмування мовами С/С++, C#, Java. Обґрунтовано вибір середовища програмування для вивчення кожної з указаних мов програмування для навчання програмістів-початківців і учнів, які вже мають навички розроблення програм.Раскрыты условия выбора среды программирования в качестве средства обучения учеников общеобразовательной школы программированию на современных языках. Определены основные условия, которые влияют на выбор среды программирования: технические характеристики компьютеров и системные требования среды программирования; наличие операционных систем и дополнительного программного обеспечения, необходимого для функционирования среды программирования; функционал среды программирования; интерфейс среды программирования; наличие документации на программную среду; наличие учебно-методического обеспечения; уровень компетентности учителя информатики. Проанализированы характеристики наиболее распространенных сред программирования на языках С/С++, C#, Java. Обоснован выбор среды программирования для изучения каждого из указанных языков программирования для обучения начинающих программистов и учеников, которые имеют навыки разработки программ.The article reveals the conditions for choosing the programming environment as a means of teaching students of the general education school to programming in modern languages. The main conditions that influence the choice of the programming environment are determined: technical characteristics of computers and system requirements of the programming environment; availability of operating systems and additional software required for the functioning of the programming environment; functional of the programming environment; the interface of the programming environment; availability of documentation for the software environment; availability of educational and methodological support; level of competence of the teacher of computer science. The characteristics of the most common programming environments in C / C ++, C #, Java are analyzed. The selection of the programming environment for studying each of the specified programming languages is substantiated for the training of beginning programmers and students who have programming skills.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.308 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського