Пошуковий запит: (<.>A=Александров Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Александров Д. О. Психологічні механізми особистісної деформації працівника органів внутрішніх справ як наслідок професійної дезадаптації [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Юридична психологія та педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2013_1_21
|
2. |
Александров Д. В. Освітні потреби населення в контексті розширення інформаційного простору [Електронний ресурс] / Д. В. Александров // Український соціум. - 2011. - № 1. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_1_3 Проаналізовано освітні потреби українського населення в контексті соціокультурних змін, що відбуваються в сучасному світі під впливом процесів інформатизації, глобалізації, загальної медіалізації і комп'ютеризації. Обговорено умови, що сприяють чи заважають становленню інформаційного простору з його вимогами у своєчасній і достовірній інформації, в знаннях, у підвищенні рівня освіти. Стверджено, що феномен інформації сьогодні надає особливий сенс процесу комунікації, який спричиняє трансформацію освітніх потреб та інтересів.
|
3. |
Александров Д. О. Характеристика деструктивних динамічних тенденцій професійної дезадаптації особистості працівника органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Юридична психологія та педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 189-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2013_2_21
|
4. |
Александров Д. О. Детерміністські засади особистісно-діяльнісного підходу до вивчення особистості працівника ОВС [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 237-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2013_2_26
|
5. |
Александров Д. О. Дослідження психологічних детермінант негативних трансформацій особистості як наслідку професійної дезадаптації працівника ОВС [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Юридична психологія та педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2014_1_17
|
6. |
Александров Д. Структура соціально-культурних орієнтацій суб'єктів освітнього простору під впливом трансформації інституту освіти [Електронний ресурс] / Д. Александров // Versus. - 2013. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2013_2_13
|
7. |
Александров Д. Проблема гармонізації системи освітянських вимог і професійних запитів студентства за умов трансформації інституту освіти [Електронний ресурс] / Д. Александров // Versus. - 2014. - № 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2014_1_16
|
8. |
Александров Д. О. Особливості дослідження структурних компонентів особистості працівника ОВС [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2014. - Вип. 1. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2014_1_9
|
9. |
Александров Д. О. Емпіричне дослідження нервово-психічної стійкості у структурі особистості працівника ОВС [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Наука і освіта. - 2013. - № 6. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_6_3
|
10. |
Александрова Г. Виховання ціннісно-орієнтованої особистості як соціальна функція сучасної вищої школи [Електронний ресурс] / Г. Александрова, Д. Александров // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 16. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_16_17
|
11. |
Александров Д. Про ступінь затребуваності категорії "інтерес” у теоретичних дослідженнях соціології [Електронний ресурс] / Д. Александров // Соціальні виміри суспільства. - 2010. - Вип. 2. - С. 55-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svs_2010_2_6
|
12. |
Александров Д. О. Аналіз комплексної психологічної моделі особистості працівника органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14(1). - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekp_2013_14(1)__3
|
13. |
Александров Д. О. Емпіричне дослідження вольової складової психічного компонента структури особистості правоохоронця [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Юридична психологія. - 2015. - № 2. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2015_2_12
|
14. |
Александров Д. Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект [Електронний ресурс] / Д. Александров, А. Солоненко // Versus. - 2014. - № 2. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2014_2_9
|
15. |
Александров Д. О. Індивідуально-психологічні детермінанти професійної адаптивності працівника органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 3. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_3_14
|
16. |
Александров Д. О. Психологічна характеристика основних рівнів адаптації працівника органів внутрішніх справ до умов професійної діяльності [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 4. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_4_18
|
17. |
Александров Д. О. Загальна психологічна характеристика професійної діяльності працівника національної поліції [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Юридична психологія. - 2016. - № 1. - С. 129-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urpp_2016_1_13
|
18. |
Александров Д. Освітянська самосвідомість та імперативи інституту освіти: соціально-філософський аналіз [Електронний ресурс] / Д. Александров // Versus. - 2015. - № 2. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vers_2015_2_13
|
19. |
Александров Д. О. Дослідження агресії в структурі особистості працівника органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Д. О. Александров // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 5. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_5_29
|
20. |
Александров Д. В. Конструктивістська парадигма як філософське підґрунтя сучасної вищої школи [Електронний ресурс] / Д. В. Александров // Освітній дискурс. Гуманітарні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2017_1_7
|
| |