Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : підручник / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 364 c. - Бібліогр.: с. 275-278. - укp.Розглянуто історію розвитку, класифікацію та особливості правового регулювання реклами. Висвітлено сутність і роль рекламного менеджменту в комунікаційній діяльності підприємства. Розглянуто особливості роботи рекламодавців і рекламних агентств, проблеми рекламного дослідження ринку, психологічні аспекти реклами. Увагу приділено питанням формування рекламних бюджетів, мовним засобам створення рекламного тексту, плануванню рекламної кампанії, брендинговій політиці, методам визначення економічної ефективності рекламної діяльності. Рассмотрены история развития, классификация и особенности правового регулирования рекламы. Освещены сущность и роль рекламного менеджмента в коммуникационной деятельности предприятий. Рассмотрены особенности работы рекламодателей и рекламных агентств, проблемы рекламнного исследования рынка, психологические аспекты рекламы. Уделено внимание формированию рекламных бюджетов, языковым средствам создания рекламного текста, планированию рекламной кампании, брендинговой политике, методам определения экономической эффективности рекламной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА720218 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|