РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000166941<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тєлєтов О. С. 
Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства / О. С. Тєлєтов, С. М. Ясенок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2007. - № 2. - С. 165-173. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості просування лакофарбової продукції. На підставі аналізу ситуації, що склалася на окремих ділянках лакофарбового ринку, запропоновано оптимальний варіант системи організації товарообігу виробничо-посередницького підприємства. Для виявлення тенденцій на ринках області та вибору пріоритетних зон господарювання запропоновано використання характерних оціночних шкал для кожного ринку окремо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51 + У9(4УКР)293.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського