Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000166941<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тєлєтов О. С. Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства / О. С. Тєлєтов, С. М. Ясенок // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2007. - № 2. - С. 165-173. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто особливості просування лакофарбової продукції. На підставі аналізу ситуації, що склалася на окремих ділянках лакофарбового ринку, запропоновано оптимальний варіант системи організації товарообігу виробничо-посередницького підприємства. Для виявлення тенденцій на ринках області та вибору пріоритетних зон господарювання запропоновано використання характерних оціночних шкал для кожного ринку окремо. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51 + У9(4УКР)293.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|