РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (46)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-913-1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Семеног О. М. Практика в системі фахової освіти вчителя-словесника : навч. посіб. — К.: Фенікс, 2008
2.

Криськів М. Й. Ступінь готовності першокурсників до засвоєння мовного курсу. — 2009 // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка.
3.

Остапенко Н. М. Теоретичні і методичні засади формування лінгводидактичної компетентності у майбутніх учителів української мови і літератури : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02. — К., 2010
4.

Земка О. І. Науково-дослідна лабораторія як засіб формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів української мови і літератури. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
5.

Лисак Л. К. Роль наукового керівника в підвищенні якості написання курсових робіт з курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)". — 2012 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
6.

Маторіна Н. М. Можливості інтерактивних методів навчання у сучасній лінгвістичній освіті. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки.
7.

Копусь О. А. Діагностика стану сформованості фахової лінгводидактичної компетентності в майбутніх магістрів філології // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
8.

Кузнецова Г. П. Педагогічна практика - основа фахової вправності майбутнього вчителя-словесника : монографія. — Глухів, 2013
9.

Погрібний І. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури // Рідна шк.. - 2011. - № 10.
10.

Базиль Л. О. Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик: теоретичний аспект // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 17.
11.

Ємельянова Д. В. Формування готовності до самостійної роботи студентів-філологів як творча співпраця викладача і студента // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
12.

Кучерява О. А. Шляхи реалізації культурологічного принципу навчання української мови у вищій школі // Наука і освіта. - 2011. - № 2.
13.

Ігнатьєва С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара // Вища шк.. - 2009. - № 2.
14.

Хом'як І. Комунікативна компетентність українського філолога // Нова пед. думка. - 2011. - № 3.
15.

Столяр З. В. Компетентнісний підхід до навчання студентів-філологів // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59.
16.

Ротова Н. В. До питання організації самостійної роботи під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням» // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29.
17.

Бондаренко Г. Метод проектів як засіб удосконалення методичної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 24.
18.

Починкова М. Методичне забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)" для майбутніх учителів початкових класів // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 24.
19.

Чайка О. В. Комунікативно-креативний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності // Наука і освіта. - 2012. - № 8.
20.

Мішеніна Т. М. Організація роботи з навчальним текстом у процесі гуманітарної підготовки майбутніх філологів на основі компетентнісного підходу // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського