Остапенко Н. М. Теоретичні і методичні засади формування лінгводидактичної компетентності у майбутніх учителів української мови і літератури : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Остапенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 40 c. - укp.Теоретично обгрунтовано важливість впровадження в навчальний процес вищої школи компетентнісного підходу, вибір технологій, форм і методів навчання студентів філологічних факультетів, спрямованого на вироблення в них лінгводидактичної компетентності. Вдосконалено оптимальну модель образу сучасного вчителя-словесника як національно-мовної особистості. Визначено критерії та показники сформованості лінгводидактичних компетенцій у студентів і молодих вчителів-словесників. Розроблено систему вправ, завдань та тестів з методики навчання української мови на підставі поєднання кредитно-модульної технології та технології предметно-методичного проектування. Встановлено формування у студентів 16-ти лінгводидактичних компетенцій: інформаційної, мотиваційної, логічної, методологічної, особистісної, технологічної, комунікативної, проективної, рольової, аксіологічної, соціальної, креативної, стратегічної, діагностичної, дискурсивної та рефлексивної. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373051 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|