РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (92)Автореферати дисертацій (11)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 156
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
2.

Сапенько Р.  Искусство рекламы в современной культуре. — К., 2005
3.

Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. — Д.: ИМА-пресс, 2004
4.

Войтович Н.  Політична реклама в ЗМІ та політична культура. — 2003 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
5.
. — О., 2005. — 255 с.
6.

Войтович Н.  Політична реклама в пресі та розвиток політичної культури в Україні. — 2005 // Зб. пр. Н.-д. центру періодики.
7.

Носенко А. А. Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе. — 2006 // Містобудування та терит. планув.
8.
. — О., 2008. — 294 с.
9.

Альберт К. В. Психология в рекламе. — 2-е изд., доп., перераб. — Х.: Гуманит. Центр, 2007
10.

Ковалевська Т. Ю. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія. — О.: Астропринт, 2009
11.

Якобишин О.  Рекламна агресія. — К.: Навч.-полігр. лаб. Ін-ту журналістики, 2008
12.

Череповська Н.  Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами. — 2007 // Соц. психологія.
13.

Бебик В.  Соціально-психологічні аспекти ефективності політичної реклами в мас-медіа. — 2008 // Соц. психологія.
14.

Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : Автореф. дис... д-ра філол. наук : 10.02.02. — К., 2005
15.

Терещенко Д. А. Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади : автореф. дис... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02. — Х., 2009
16.

Соловйов С. Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2008
17.

Лященко А. В. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06. — К., 2009
18.

Сапенько Р. П. Реклама як транскультурний феномен : автореф. дис... д-ра філософ. : 26.00.01. — К., 2008
19.

Фурманкевич Н. М. Рексамний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2009
20.

Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2007
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського