Лященко А. В. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А. В. Лященко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2009. - 16 c. - укp.Комплексно досліджено рекламу як соціокультурне явище. На матеріалі реклами в Україні проаналізовано її специфіку у контексті українського етносу, вивчено її функціонування як форми соціальної комунікації, яка завдяки інформаційним каналам сприяє передачі духовного досвіду у вигляді моделей поведінки споживачів, що може включати позитивне та негативне начало. Доведено, що реклама є культурним посередником у системі соціальної комунікації та впливає не лише на поведінку людей, але й на суспільні настрої, інтеграцію громадського життя, соціальну мобільність, легітимність влади. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Ч111.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364242 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|