Ковалевська Т. Ю. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / Т. Ю. Ковалевська, Н. В. Кондратенко, Н. В. Кутуза, О. О. Порпуліт, А. В. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2009. - 400 c. - Бібліогр.: с. 367-391. - укp.Проаналізовано рекламу та PR як концептуальні складники сучасного медіапростору, визначено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, структурно-семантичні компоненти, їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного програмування. Систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у котекстах ЗМІ, описано експериментальні методи дослідження реклами та PR, спрямованих на ефективне конструювання даних текстових масивів. Проанализированы реклама и PR как концептуальные составители современного медиапространства, определены квалификационные свойства и жанровые разновидности актуальных дискурсов, структурно-семантические компоненты, их влиятельная доминанта и манипулятивная природа с применением методов новейшей парадигмы нейролингвистического программирования. Систематизирован комплекс языковых и невербальных сугестогенов в контекстах СМИ, описаны экспериментальные методы исследования рекламы и PR, направленных на эффективное конструирование данных текстовых массивов. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч620 + Ф055.1 + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА714904 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|