РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000083587<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Діалог. Медіа-студії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 255 с. - рус.

Проаналізовано міфологічний вимір виборчої кампанії в Україні в 2004 р. Висвітлено альтернативну реальність в українському рекламному міфі в контексті руйнування стереотипів за результатами рекламних експериментів і девіацій. Визначено мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами. Розглянуто питання візуальної теорії типографіки.

Проанализировано мифологическое измерение избирательной кампании в Украине в 2004 г. Освещена альтернативная реальность в украинском рекламном мифе в контексте разрушения стереотипов по результатам рекламных экспериментов и девиаций. Определены мотивационные и функциональные особенности эргонимов как элементов рекламы. Рассмотрены вопросы визуальной теории типографики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського