РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (285)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
2.

Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
3.

Белявцев М. И. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов. — Донецк, 2003
4.

Ляшенко Г. П. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ірпінь: Акад. ДСП України, 2003
5.

Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
6.

Власов В. І. Глобалізація та регіоналізація торгівлі // Вісн. аграр. науки. - 2004. - № 5.
7.

Суїменко Є.  Реклама: економічні функції та психологічний терор. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
9.

Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.
10.

Богун Л. А. Подходы к разработке малого бизнеса. — О.: Астропринт, 2005
11.

Загородній А. Г. Формування інформаційної системи управління взаємозв'язками підприємства із споживачами продукції. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
12.

Чуев С.  Камасутра в рекламе (или как использовать креатив для гармоничных взаимоотношений и взаимного удовлетворения). — 2005 // Упаковка.
13.

Смирнова Т. В. Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. . — К., 2005
14.

Зирка В. В. Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский. — Д., 2006
15.

Кларк Г.  Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
16.

Закалюжна Л. В. Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
17.

Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. — Донецк: Норд-Пресс, 2006
18.

Тіпанов В. В. Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
19.

Бобер К. А. Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку. — 2006 // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем.
20.

Панібудьласка В. Ф. Історія консюмеризму : опор. конспект лекцій. — К., 2007
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського