Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
|
2. |
Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
|
3. |
Белявцев М. И. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов. — Донецк, 2003
|
4. |
Ляшенко Г. П. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ірпінь: Акад. ДСП України, 2003
|
5. |
Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
|
6. |
Власов В. І. Глобалізація та регіоналізація торгівлі // Вісн. аграр. науки. - 2004. - № 5.
|
7. |
Суїменко Є. Реклама: економічні функції та психологічний терор. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
8. |
Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
|
9. |
Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.
|
10. |
Богун Л. А. Подходы к разработке малого бизнеса. — О.: Астропринт, 2005
|
11. |
Загородній А. Г. Формування інформаційної системи управління взаємозв'язками підприємства із споживачами продукції. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
12. |
Чуев С. Камасутра в рекламе (или как использовать креатив для гармоничных взаимоотношений и взаимного удовлетворения). — 2005 // Упаковка.
|
13. |
Смирнова Т. В. Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. . — К., 2005
|
14. |
Зирка В. В. Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский. — Д., 2006
|
15. |
Кларк Г. Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
|
16. |
Закалюжна Л. В. Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
17. |
Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. — Донецк: Норд-Пресс, 2006
|
18. |
Тіпанов В. В. Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2006
|
19. |
Бобер К. А. Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку. — 2006 // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем.
|
20. |
Панібудьласка В. Ф. Історія консюмеризму : опор. конспект лекцій. — К., 2007
|
| |