РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000102068<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зирка В. В. 
Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский / В. В. Зирка, С. П. Кожушко, Л. П. Столярова; НАН Украины. Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 128 c. - рус.

Приведено около 800 рекламных терминов и терминологических сочетаний на русском, украинском и английском языках, дано их толкование. Раскрыта сущность таких понятий, как авиареклама, авторское право, вторичная информация, выкупная компенсация, каннибализм оборотов, картуш, квазиденьги, кейс-метод, медиа-байер, рекламная пирамида, суверенитет потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У + У542.10-803.81я21 + У9(4УКР)421.0-803.81я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694539 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського