РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
2.

Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
3.

Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
4.

Іщук С. Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у Майбутнє // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
5.

Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
6.

Kurbanov I. Features of the professional image of the specialist in the modern world of education // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
7.

Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
8.

Малиношевська А. Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
9.

Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
10.

Подшивайлов Ф. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
11.

Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
12.

Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
13.

Халилова Н. Особенности формирования рефлексии в подростковом возрасте // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2.
14.

Федорова Н. Особливості інтелектуального розвитку учнів старших класів // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
15.

Ольшаний Ю. Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
16.

Міленіна М. Штучний інтелект та еволюція мозку // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
17.

Філіпова О. Системно-інформаційні основи управління освітнім процесом закладу загальної середньої освіти у науковій літературі // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
18.

Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
19.

Рудик І. Сутність та сучасні особливості кваліметрії в системному управлінні процесом розвитку академічної обдарованості // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
20.

Швачко А. Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського