Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Окреслено головні наукові підходи до проблеми діагностики практичного інтелекту особистості. Проаналізовано праці Л. Виготського, Д. Узнадзе, Х. Боген, К. Бюлера, О. Ліпмана, C. Шапіро, Е. Герке, Л. Сахарова, В. Тименко та інших видатних педагогів і психологів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|