Федорова Н. Особливості інтелектуального розвитку учнів старших класів / Н. Федорова // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 1. - С. 7-20. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розкрито задачі (аналіз і перелік їх) щодо обдарованих дітей, що турбують сьогодні суспільство і мають особливу значущість. Їх інтелектуальний і творчий потенціал науковці розглядають як основний капітал держави. Акцентовано увагу на принципах, що розкривають потенційні інтелектуальні та творчі задатки обдарованих особистостей. Описано напрацьовані вітчизняними та зарубіжними науковцями теорії, аналізуючи їхній внесок у розвиток теорії обдарованості (Ж. Руссо, Д. Дідро, К. Гельвецій, Дж. Гілфорд, С. Рубінштейн, Н. Лейтес, А. Бодальов, Б. Теплов, І. Бех, О. Киричук, О. Моляко та ін.). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|